Mall Report Blog Franchise Geri bildirimler doğrultusunda ürün ve hizmetlerimizi geliştiriyoruz
Franchise

Geri bildirimler doğrultusunda ürün ve hizmetlerimizi geliştiriyoruz

Green Salads Genel Müdür Yardımcısı Tuğrul Demirci ile bir araya geldiğimiz Şubat sayımızda Demirci, başta İstanbul olmak üzere Türkiye’nin çeşitli şehirlerinde Green Salads’ın 2023 yılı sonunda 57 şubeye ulaştığını ve bunların 46’sının franchise sistemiyle misafirlerine hizmet verdiğini ifade etti.

Green Salads’ın 2023 yılı genelinde hayata geçirdiği yatırım ve projeleri neler oldu, markanızla kaç şubeye ulaştınız, bunların kaçı franchise sistemiyle müşterilerinizle buluşuyor? Gıda sektöründe hızla artan fiyatlar ve ekonomik dalgalanmalar hem yatırım ve büyümenizi hem de müşteri taleplerini nasıl etkiledi?

Green Salads ailesi olarak sağlıklı ve kaliteli ürünlerimizi daha çok misafirimize ulaştırmak gayesi ile 2023 yılında İstanbul içinde 8 adet, İskenderun, Bursa, Tekirdağ, Adana, Mersin ve Çanakkale olmak üzere farklı lokasyonlarda toplam 14 şubemizi daha bünyemize katarak büyüme politikamızı sürdürmeye devam ettik. Markamız 2023 yılı sonunda İstanbul’da 41, Bursa, Adana, Mersin, Edirne, İzmit, Tekirdağ, İzmir, Çanakkale, Kayseri ve Hatay gibi farklı şehirlerde 16 adet olmak üzere toplam 57 şubeye ulaşmıştır. Zincir restoranlarımızdan 46’sı ise franchise sistemiyle misafirlerimize hizmet vermektedir.

Şirketimiz fiyat artışlarıyla başa çıkabilmek adına tedarik zincirini dikkatlice yönetmekte olup, maliyetleri minimize etmek için sürekli olarak verimlilik artırıcı önlemler almaktadır. Kaliteyi müşterilerimizle buluşturma amacımız doğrultusunda hijyen ve sanitasyon uygulamalarından çalışanlarımızın eğitimine kadar birçok hususta güçlü bir kurum içi denetim mekanizması tesis ederek müşterilerimizin hassasiyetlerini önemseyerek hareket ediyoruz.

Kurumumuz günümüzün rekabetçi piyasa ekonomilerinde fiyat performans dengesini baz alarak çalışmalarına hız kesmeden devam ettirmektedir. Bu sayede, değişen ekonomik koşullara rağmen müşterilerimizin ihtiyaçlarına en ideal koşullarda cevap vererek markamıza olan sadakatlerinin daha da güçlenmesi onlardan tek beklentimiz.

Yeme-içme sektörüne yönelik değişen satın alma eğilimleri, tüketici alışkanlıkları ve beklentileri doğrultusunda Green Salads olarak 2024 yılında alacağınız aksiyonlar neler olacak, hangi strateji ve hedeflerle yatırımlarınızı şekillendireceksiniz?

2008 yılından itibaren misafirlerimize kalite ve gıda güvenliğinden ödün vermeden sağlıklı, lezzetli ve ISO gıda standartlarına uygun ürünler sunmayı temel kalite anlayışı olarak benimsedik. Bu doğrultuda 2024 yılında, sağlıklı ve lezzetli beslenmeye olan talebin arttığı göz önüne alındığında, ürün yelpazemizi çeşitlendirmek ve yeni lezzetleri müşterilerimize sunmak için çalışmalar yapmaktayız. Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, en modern çevrimiçi sipariş ve teslimat sistemlerini kullanarak müşteriye daha kolay ulaşma konularında çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Ayrıca AR-GE çalışmalarına ağırlık vererek müşterilerimizin beğenisine sunacağımız yeniliklerle karşılarında olmanın haklı gururunu yaşamak için de sabırsızlanıyoruz. Tüm bu stratejilerimizle birlikte, 2024 yılında Green Salads olarak müşteri memnuniyetini artırmak, yemeiçme sektörünün önemli bir bileşeni olarak mevcut rekabet koşullarında daha fazla avantaj elde etmek ve şirketimizin sürdürülebilir büyümesini sağlamak en temel gayemiz olacaktır.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Müşteri memnuniyetine odaklanan bir şirket olarak, müşterilerimizle güçlü bir bağ kurma ve onların geri bildirimlerine değer verme kararlılığımızı vurgulamak istiyoruz. Geri bildirimlere dayalı olarak ürün ve hizmetlerimizi sürekli iyileştiriyor ve geliştiriyoruz. Müşterilerimizi büyüme hedeflerimizi gerçekleştirmede önemli bir paydaş olarak görmekte ve ürün ve hizmetlerimizin kalitesini günbegün daha da artırmaktayız.

Exit mobile version