Türkiye’nin Hastane Öncesi Sağlık Hizmetleri alanında lokomotifi olmaktan gurur duyuyoruz. Hastane öncesi sağlık hizmetleri kapsamında yüzlerce işletmeye 360 ° hizmet veren Nova Clinic’in hizmet kapsamlarını, dijital operasyon merkezi süreçlerini masaya yatırdık. Nova Clinic Genel Müdür Yardımcıları Çiğdem Tekçe ve Meryem Çirik ile Nisan sayımızda bir araya geldik.
Nova Clinic olarak her geçen gün çalışma ağınızı genişleterek hizmetlerinize devam ediyorsunuz. Özellikle Marmara Bölgesi’nde bulunan kaç AVM ile iş birliği içerisindesiniz, hizmetleriniz arasına yeni ekleyeceğiniz projeleriniz var mı?
Sağlık alanında inovasyon markası olarak sektörde konumlanan Nova Clinic, kurumsal alanda ihtiyaç duyulabilecek tüm sağlık süreçlerini sürekli gelişen ve yenilenen teknolojik altyapısıyla kusursuz bir şekilde sürdürmektedir. Türkiye’nin her noktasında acil tıbbi müdahale üniteleri kapsamında profesyonel hizmet veren Nova Clinic, Marmara Bölgesi’nde 50 AVM’ye acil tıbbi müdahale ünitesi kapsamında hizmet vermektedir. Acil tıbbi müdahale üniteleri, mobil sağlık hizmetleri, iş yeri sağlık hizmetleri kapsamında her geçen gün hizmet portföyünü geliştiren Nova Clinic, yeni projelere gelişen ve yenilenen hizmet modelleri ile hazırlanmakta ve Türkiye lideri olma misyonunu sürdürücü çalışmalara imza atmaktadır.
Türkiye’nin sağlık alanında ilk dijital çözüm merkezi olan Nova Clinic’in bu hizmeti ile müşterilerine sağladığı avantajlar neler oluyor?
Hizmet verdiği tüm işletmelere kusursuz hizmet motivasyonu ile çalışmalarını sürdüren Nova Clinic, dijital operasyon ve çözüm merkezi ile hizmet verdiği işletmelere dijital takip sistemi oluşturarak; vaka sayılarını, sarf malzeme takiplerini, personel giriş çıkış saatlerini, vakaya müdahale dakikalarını ve analizlerini raporlamakta ve hizmet alıcı işletmeye detaylandırarak raporlamaktadır. Dijital operasyon ve çözüm merkezinin sunmuş olduğu bu güçlü kaslar sayesinde hizmet alıcı firma; önleyici sağlık çalışmaları için aksiyon planlarını çok daha kolay öngörmekte ve insan hayatını tehlikeye sokacak tüm süreçleri kontrol altına alabilmektedir.
AVM’lerde en çok karşılaşılan sorunlar neler oluyor, acil durumlarda ilk müdaheleler oldukça önem taşıyor. Sizler bu sorunlar karşısında ne gibi çalışmalar yürütüyorsunuz, öncesinde aldığınız önlemler nelerdir?
AVM bünyesinde en çok karşılaştığımız sağlık sorunları; tansiyon problemleri, bayılma, boğulma ve tıkanma, düşme, burkulma veya yaralanma gibi sağlık problemlerinden oluşmaktadır. Dijital operasyon merkezimizden aldığımız veriler ışığında AVM bünyesinde oluşan sağlık problemlerini önceden analiz ediyor ve olası sağlık problemlerinin oluşması durumunda en hızlı müdahalenin gerçekleşmesini için profesyonel sağlık personellerimiz ile süreci en hassas şekilde yönetiyoruz.