Mall Report Blog FinTech 2023’ÜN İLK ÇEYREĞİNDE ANDROID POS ÇÖZÜMÜMÜZÜ BÜYÜTECEĞİZ
FinTech

2023’ÜN İLK ÇEYREĞİNDE ANDROID POS ÇÖZÜMÜMÜZÜ BÜYÜTECEĞİZ

İmzapos Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş’ı ağırladığımız Ocak sayımızda, bünyelerinde bulunan dijital cüzdan teknolojisinin kapsayıcılığını ve hem bireysel hem de kurumsal kullanıcıların dijital cüzdan teknolojisine yaklaşımlarını konuştuk.

İmzapos bünyesinde bulunan dijital cüzdan teknolojisinin kapsayıcılığı ve hedef sektörleri nelerdir?

Dijital cüzdanımızda kurumsal ve bireysel olarak hizmet vermemizin yanında, Know Your Customer (KYC) ile birlikte bir üst seviyede olacak olup; sanal IBAN’la birlikte hizmet kapsamımızda yenilikçi servisler sunarak para transferi, vergi ve SGK ödemeleri yanında fatura ödemelerinin olduğu servislerimizle İmzapay cüzdanımız sahada yerini alacak. Özellikle kurumsal alanda deneyim kazanmış olduğumuz sektörlerde saha içerik yönetimimizle birlikte, ekosistemimizde önemli bir oyuncu olmayı hedefl iyoruz. Bunun için tüm sektörler adına geliştirmiş olduğumuz iş planlarımız mevcut. Bu yılın ilk çeyreğinde Android POS çözümümüzü daha da büyütecek önemli bir projeye dair tanıtımlarımız kısa bir süre sonra başlayacak olup, gelişmeleri yakından bildirmiş olacağız. Dijital cüzdanı tanımayan bireysel ve kurumsal kullanıcılara bu hizmetinizi tanıtmak ve kullanım oranınızı artırmak adına nasıl bir strateji geliştirdiniz? Strateji olarak özel iş planları geliştirerek, özellikle kurumsal yapılarda avantajlarımızı kapsayan bir dizi kurum içi çözümümüzle birlikte; ekosistemimizde öncü olacağımız kurgumuzla şu anki test süreçlerimizde bünyemizde barındırdığımız üye işyerlerimizle ve oluşturduğumuz planlarla kurumsal alanda 2000 üye iş yerine ulaşmış durumdayız. Şu an sistemimiz, tamamen beta sürümü ile üye işyerlerimizde kapalı devre olarak işlem yapmaktadır. Market yüklemelerimizden sonra Türkiye genelinde şu an uyguladığımız çalışma modelimizde önemli bir yol kat etmiş bulunmaktayız. Bireysel kullanıcılar için de kurumsaldaki iş modelimizle birlikte çarpan sayımızın artacağını öngörmekteyiz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Yepyeni bir deneyim kazanacağımız bir yıla girdik. Globaldeki iş planlarımızla 2023 yılı son çeyreğinde hedefl erimizin %85’ine ulaşmış olmayı hedefl iyoruz. Sektörümüzdeki yenilikleri de yakından takip ederek, ekosistemimizin gelmiş olduğu noktadan çok mutlu olduğumuzu bildirmek isterim. İmzapos olarak yeni teknolojilerimizi sahaya sürmenin de başarısıyla, 2023 yılında rakiplerimiz ve bizim adımıza başarılı bir yıl olmasını temenni ediyorum.

Exit mobile version