Mall Report Blog FinTech HİZMETLERİMİZLE KULLANICILARIMIZIN MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYORUZ
FinTech

HİZMETLERİMİZLE KULLANICILARIMIZIN MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYORUZ

Alneo Satış & Büyüme Direktörü Zehra Aksoy ile PosBasit Satış ve Büyüme Yöneticisi Yavuz Selim Akçınar’ı ağırladığımız Aralık sayımızda hizmetleriyle kullanıcılarına sundukları kolaylıkları ve 2023 yılına dair hedeflerini konuştuk.

Alneo Cep POS ile kullanıcılarınıza sunduğunuz farklılıklar nelerdir, işletmeler neden Alneo Cep POS sahibi olmalı?

Zehra Aksoy: Cep POS çözümümüz Alneo ile KOBİ’lere, şirketlere zaman ve mekândan bağımsız güvenli tahsilat yapabilme imkânı sunuyoruz. İster uzaktan ister yakından 4 farklı ödeme yöntemiyle güvenli ve pratik 7/24 online tahsilat imkânı sağlıyoruz. Alneo’da, fi ziki POS’larda katlanılan operasyonel maliyetler ve sabit ücretler alınmazken, KOBİ’ler çoklu POS karmaşasından kurtuluyor. Böylece KOBİ’lerin ve şirketlerin cirolarını artırmalarına katkıda bulunuyoruz. Ödemeler ertesi iş günü üye işyeri hesaplarına aktarılıyor. Ayrıca hızlı teknik destek süreçleri sağlıyor ve anında müşteri desteğiyle de müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Alneo’yu KOBİ’lerin tüm dijital ihtiyaçlarını içeren tek bir uygulama yapma yolunda çalışıyoruz

PosBasit ürününüzün e-ticaret ekosistemine sağladığı katma değerlerden bahseder misiniz, e-ticaret sektöründe hizmet veren işletmelere ne tür kolaylıklar sağlıyorsunuz?

Yavuz Selim Akçınar: E-ticaret yapan ve e-ticaret dünyasına giriş yapmak isteyen işletmeler için tüm bankalarla anlaşmalı sanal POS çözümümüz PosBasit ile işletmeleri POS kurulum bedeli kota, aylık ücret, işlem başı sabit ücret gibi maliyetlerden kurtarıyoruz. PosBasit özelinde kurduğumuz e-ticaret ekosistemi sayesinde kullanıcılarımız; özel kurye hizmeti, banka hesap entegrasyonu, ortak çalışma alanı, sosyal medya yönetimi, depolama alanı, lojistik operasyonları, şirket kurulumu, online & offl ine etkinlik ajansı ve maliyet yazılımı gibi hizmetlerden avantajlı bir şekilde yararlanabiliyor. Ayrıca PosBasit kullanan üye işyerlerimiz, ödemelerini ertesi gün uygun oranlarla alabiliyor. Son kullanıcı için hızlı ve kolay bir deneyim olan PosBasit’in kullanıcı dostu ara yüzleri sayesinde, üye iş yerleri satışlarını yakından takip edebileceği sorunsuz bir akış deneyimine kavuştu.

Alneo özelinde 2022 yılında nasıl bir büyüme ivmesi kaydettiniz, Alneo ve PosBasit olarak 2023 yılına dair hedefl eriniz neler?

Zehra Aksoy: Alneo olarak 2022’nin ilk 11 ayında geçtiğimiz yıla kıyasla tahsilat hacmimizi yüzde 209 oranında, toplam işlem adedimizi ise yüzde 41 oranında artırdık. 2023 yılında hedefi miz ise 3 milyar TL’nin üzerinde tahsilat hacmine ulaşmak. Özellikle KOBİ’lerin tahsilatlarının ve iş ihtiyaçlarının uçtan uca dijitalleşmesi için önümüzdeki dönemde de çeşitli marka iş birlikleri ve iş ortaklıkları çalışmalarına devam edeceğiz. Yavuz Selim Akçınar: PosBasit olarak 2023 yılında üye işyerlerimize ve son kullanıcıya yönelik canlı destekle müşteriye özel çözümleri de hayata geçireceğiz. Ayrıca e-ticarete yeni başlayanlar için pazarlama, satış, müşteri yönetimi gibi içeriklerin olacağı PosBasit Akademi’yi kurmak ve tacirleri/esnafl arı e-ticaretle tanıştırmak da gelecek dönem hedefl erimiz arasında yer alıyor.

Exit mobile version