Ana içeriğe atla

TAVADA TAVUK

ÜRETİMİMİZE VE MARKA DEĞERİMİZE YATIRIM YAPIYORUZ

22.11.2021 - 14:57

15 yılda 5 bine yakın farklı model geliştirerek büyümesini hızla sürdüren Hilal Fırça, iddiasını ürünleriyle ve sektördeki konumuyla ortaya koyuyor. Söyleşi gerçekleştirdiğimiz Firma Sahibi Bünyamin Demircan, yurt içi ve yurt dışı çalışmalarını siz değerleri okurlarımız için anlattı. 

Hilal Fırça olarak müşterilerinizin hayatını nasıl kolaylaştırıyorsunuz?

Biz Hilal Fırça olarak müşterilerimizin işlerini kolaylaştırıyoruz, firmaların üretim hatlarında kullanılan fırçaların imalatını yapıyoruz. Bu noktada da Türkiye’de şu ana kadar en fazla ürün çeşitliliğine sahip olan ve en çok çözüm üreten markalar arasında yer alıyoruz. Bakıldığı zaman çözüm odaklı yaklaşımımız, inovatif ürünlerimiz, temizlik sektörüne özel çözümler üretmemiz bizi diğer firmalardan biraz daha farklı kılıyor. Bu yapımızla biz, gelecek vizyonumuza daha emin adımlarla ve daha sağlam bir şekilde ulaşabileceğimize inanıyoruz. O yüzden hem farklılaşmayı hem inovasyonu, kaliteli ve çözüm odaklı yaklaşımı benimsiyoruz. Hilal Fırça’nın bu yaklaşımı tabii ki müşterilerimizin işlerini, işyerlerinin işleyişini, makinelerinin işleyişini kolaylaştırıyor. Genel olarak bakıldığı zaman sanayide ve endüstride en çok çözüm üreten, en iyi, en kaliteli ve en verimli fırçaları üreten lider marka diyebiliriz.

Yurt dışı pazarında da bilinen bir markasınız. Sektörde bu konuma gelmek adına yaptığınız çalışmalar nelerdir?

Firmamızı kurduğumuz zaman ilk etapta zaten hedeflerimizin arasında yurt dışı pazarı da vardı. Yurt dışı pazarı için dijital kanalları çok iyi kullanmaya çalıştık. Yine yurt içinde yaptığımız gibi yurt dışında da firmaların birçok sorununa çözüm üretmeye çalıştık. Bu yapmış olduğumuz çalışmaları görsel olarak web sitemizde, sosyal medya hesaplarımızda müşterilerimizin tamamına ulaştırmayı amaç edindik. Bu noktadan bakıldığı zaman Amerika’dan Rusya’ya, Azerbaycan’dan Sırbistan’a kadar birçok ülkeye bu fırçaların ihracatını gerçekleştirmiş olduk. 2022 yılı itibariyle daha büyük planlarımız var. Hilal Fırça’da Amerika Pazarı isimli pazarlama planı ve stratejisi hazırlıyoruz. Burada hedefimiz öncelikli olarak kişisel bakım fırçaları, yüzey temizlik fırçaları ve sanayinin birçok noktasında kullanılan özellikle doğal kıllardan ya da doğal malzemelerden yapılmış, kimyasal maddelerden uzaklaştırılmış doğal ve natürel ürünler geliyor. Biz de bu noktada bu pazar için ciddi çalışmalar yapmaya başladık ve devamını getireceğiz. Yurt dışı pazarında müşterilere ulaşmak için fuarlara katılıyoruz, katılamadığımız fuarlara ziyaretçi oluyoruz. Sektörü yakından takip ediyoruz, markalaşma konusunda da elimizden gelen en iyi çabayı, tüm argümanları kullanmaya çalışıyoruz.

Clean Eurasia 2021’e Hilal Fırça olarak siz de katılıyorsunuz. Bu tarz fuarların firmanıza katkısı konusunda ne söylemek istersiniz?

Fuarlara katılmanın çok faydalı olduğunu daha önce katıldığımız fuarlardan ve organizasyonlardan biliyoruz. Biz daha önce genellikle spesifik fuarlara katılmaya çalıştık. Fakat bu fuar, temizlik sektörünün tamamına hitap ederek üretmiş olduğumuz ürünleri göstermekle birlikte, belki de müşterilerimizin talepleri doğrultusunda yeni inovatif ürünler üretme noktasında bize katma değer oluşturacak. Biz ürünlerimizi tabii ki fuarda sergileyebiliyoruz, gösterebiliyoruz, müşterilerimiz rakiplerimizle aramızdaki farkları daha yakından görebiliyorlar. Bu bize her zaman artı katma değer olarak geri dönüyor. Bu fuar elbette bizim için çok önemli. Yurt içi ve yurt dışından gelecek olan tüm ziyaretçilere Hilal Fırça kalitesini, Hilal Fırça farkını, Hilal Fırça kurumsallığını göstermeye çalışacağız.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Hilal Fırça yaklaşık 15 yıllık hayatında beş bine yakın farklı model geliştirdi ve geliştirmeye de devam ediyor. Bu konuda iddialıyız. Üretimimize ve marka değerimize yatırım yapmaya devam ediyoruz. Geliştirmeye ve üretmeye devam edeceğiz.

TAVADA TAVUK

Yukarı