Ana içeriğe atla

TAVADA TAVUK

SEKTÖRE YENİ BİR SOLUK VE VİZYON KATMAYA GELİYORUZ

22.11.2021 - 15:09

Global çapta tercih edilen bir firma olmak adına çalışmalarını sürdüren Mix 7, gücünü grup firması olmasından alıyor. Mix 7 Firma Sahibi Bünyamin Demircan ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide Demircan, önceliklerinin kaliteli ve tercih edilen ürün ortaya çıkarmak olduğunu ifade etti.

Kaliteli ürünleri uygun fiyat politikasıyla müşterilerinize sunuyorsunuz. Uyguladığınız bu stratejinizden bahsedebilir misiniz?

Kaliteli ürünleri uygun fiyata sunabilmenin birkaç şartı vardır; biri sermaye yapısı, diğeri firma gücü. Mix 7 gücünü grup firması olmasından alıyor. Kaliteyi uygun fiyatla sergileyebilmek, ekonomik yapıya ve sermayeye bağlı bir durum. Bu da bizi grup firması olmamızın avantajıyla rakip firmalarımızdan ayırıyor. İddialıyız, sektördeki eksikleri görüyoruz ve sektöre yeni bir soluk, yeni bir vizyon katmaya geliyoruz. Yıllardır grup firmalarının yöneticileri olan bizler hem kaliteli hem ekonomik ürünleri müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz.  Bununla birlikte ürün geliştiriyoruz ve bu ürünleri test etmeden uygulama yapmadan sektöre sunmuyoruz. Halı yıkama fabrikamızda bu ürünlerin uygulamalarını yapıp netice aldıktan sonra pazarın hizmetine sunuyoruz. Satışı yapılan üründen sonrasında birkaç tane daha satılması doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. 

Ürünlerinizle global çapta en çok tercih edilen marka olmayı hedeflediğinizi biliyoruz. Bu konuda projeleriniz nelerdir?

Tabii ki önce sektörü iyi araştırmak gerekiyor. Biz yıllardır bu sektörde olarak araştırmalarımızı yapıyor ve araştırmalarımıza devam ediyoruz. Markamızı kurarken 4 ürün grubu üzerine odaklandık. Birincisi halı temizlik ürünleri, ikincisi evsel temizlik ürünleri, üçüncüsü oto yıkama ürünleri ve son olarak endüstriyel temizlik ürünleri. En iyi bildiğimiz halı yıkama ürünlerini üretiyoruz. Bir sonraki hedeflerimiz ise az önce saydığım AR-GE ve laboratuvar gerektiren ürün gruplarında da ürünler ortaya koymayı planlıyoruz. Bizim önceliğimiz kaliteli ve tercih edilen ürün ortaya çıkarmak. Bunları yaptıktan sonra her markamın yaptığı gibi PR çalışmaları yapmak, sosyal medya ve dijital mecraları doğru kullanmak. Ürün kalitesi ile kendini sattırmak gibi planlarımız var. Bunun dışında üniversiteler ile iş birliğimiz var. Onlarla koordinasyon ve ürün test analizleri konusunda partnerlik yapıyoruz. Birçok rakip firmadan ayıran özelliğimiz de bu belki de. AR-GE merkezi oluşturmayı planlıyoruz. Buradaki ürünümüzle global çapta markası duyulan, adı bilinen, tercih edilen bir konuma gelmeyi planlıyoruz. 

Clean Eurasia 2021’e katılım gösteren firmalar arasındasınız. Bu fuara yönelik çalışmalarınız nelerdir?

Halı yıkama sektöründe ürettiğimiz tüm ürünleri sergileme ve uygulama fırsatı bulacağız. Bizi ziyaret eden müşterilerimize ürünlerimizi birebir gösterme şansı bulup karşılaştırma fırsatı sunmuş olacağız. 

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Mix 7 olarak sadece marka değil yaptığımız ürünlerle de adından söz ettiren lokomotif firmalar arasında yer almayı daha kuruluş günümüzde hedef olarak belirledik. Bunun için de sürekli ürün geliştirmeye devam edeceğiz. Belki de bunun sayesinde 3 yıl içerisinde bu markayı bilmeyen kalmayacak. Bu konuda iddialıyız.

TAVADA TAVUK

Yukarı