Ana içeriğe atla

ggh

İLETMEN DAĞITIM ALANINI GENİŞLETMEYE DEVAM EDİYOR

11.10.2021 - 16:37

İletmen randevulu-saatli teslimat, akıllı teslimat gibi çözümlerle sanal marketlere paket taşıma hizmetini en kaliteli şekilde sunmaya devam ediyor. İletmen Kurucu Ortağı Özgür Duruöz sorularımızı yanıtladı.

İletmen olarak son dönemdeki faaliyetleriniz nelerdir?     Sanal market hizmetlerinizden bahseder misiniz?
İstanbul’da bayi ağımızı tüm ilçelere yayacağız ve yoğun mahallelerde de olacağız. Son dönemde HepsiExpress ile geliştirdiğimiz iş birliğiyle Carrefour, Şok, Mopaş, Happy Center ve benzer zincir marketlerin online market siparişlerini taşıyoruz. Semt pazarlarından taze sebze meyve gibi ihtiyaçların online sipariş taleplerinin de taşınabilmesi gibi yaratıcı çözümleri de Pazararaban gibi firmalarla iş birliği yaparak sektöre sunuyoruz. Her türlü sanal marketin yerel market müşterilerine paket taşımasını motosikletli ekiplerle akıllı teslimat yönetimi ile hızlı şekilde yapabiliriz. Ayrıca randevu saatli sanal market siparişlerini de teslim edebiliyoruz.
Sipariş teslimat süreciniz nasıl gerçekleşiyor?
Birlikte çalıştığımız marketler İletmen uygulaması üzerinden İletmen moto kurye çağırabiliyor, paketlerinin teslimat sürelerini görebiliyor, teslim edildiğinde de bunu takip edebiliyor. Uygulamamız dijital haritalama sistemi üzerinden çalışıyor ve ekiplerimizde mahalle ve sokaklardaki adresleri kolay bulabiliyoruz. Yerel bölgeyi bilen ekiplerle çalışıyoruz. Sanal marketler müşterileri ile sipariş sistemini kurduktan sonra başka bir şey yapmalarına gerek kalmıyor, tüm teslimat operasyonunu İletmen sağlıyor. 
Şirketimiz E-ticaret, lojistik kargo gibi ulusal düzeydeki işbirlikleri ile ilgili bölgedeki paketlerin rut ve verimlilik optimizasyonunu sağlayarak, aynı bölgede ayrı ayrı moto kurye istihdamından oluşan taşıma maliyetlerinin düşürülmesine de imkân sağlıyor.  Firmamız, zaman ve lokasyon yönetiminin sistemsel olarak otomatize edilmesine yönelik çalışmalarına devam ederek, benzer rutlarda taşıma yapan moto kuryelerin taşıyabileceği paket sayılarını maksimum seviyeye çıkarmaya çalışıyor. 
Adrese sipariş hizmeti sunan esnafların veya sanal marketlerin ayrı ayrı moto kurye istihdam etmesi modelini değiştiren İletmen, moto kuryelerini bayi kanalı üzerinden istihdam ederek bir moto kuryenin aynı anda birden çok işletmenin dağıtımını yapmasını sağlıyor. Aynı zamanda müşterilerine gün içinde teslimat saati seçme özgürlüğü de sunuyor. 
Operasyonel yönetimi ne şekilde sağlıyorsunuz?
Mahalle bazlı bayilik sistemi ile dağıtım ağını genişleten İletmen, motor ve moto kuryelerin istihdamı ile eğitimleri sonrasında esnafların ve marketlerin paket taşıma operasyonlarını başlatıyor. Aynı bölgelerde dağıtım hizmeti talep eden işletmeler de bulundukları lokasyonun İletmen Bayisinden hizmet almaya başlıyor. 
Online sipariş üzerinden hizmet sunan firmalar ile şirket merkezimizden ilgili departmanlar işbirliği geliştirmek üzere bir araya geliyor. Bu firmaların ihtiyaçlarına ve iş modeline göre planlama yaparak ilgili bölgelerdeki bayi kadrolarımız ile taşıma hizmetini başlatıyoruz. Aslında firmaların ihtiyaçlarına göre iş modelimizi şekillendirerek, dağıtım hizmetlerinde esnafların,     e-ticaret firmalarının ve lojistik kargo şirketlerinin çözüm ortağı şeklinde hareket ediyoruz. 
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
E-ticaret sektöründe online sipariş toplama, sanal market, sanal mağazacılık gibi hizmetlerin oldukça arttığı ve paket sayılarının hacim kazandığı bir dönemdeyiz. E-Ticaret gönderilerinde market müşterilerinin istedikleri teslim zamanını seçerek sipariş verme özgürlüğüne yönelik taşımalar için geçmişte testler yapmıştık, şu anda bunları uygulayabiliyoruz. Randevulu-saatli teslimat, Akıllı teslimat gibi çözümlerle sanal marketlere paket taşıma hizmeti sunabilir,  hızlı, güvenilir hizmetimizle onları memnun edebiliriz. İletmen olarak ayda ortalama 100.000 teslimat yapıyoruz. İstanbul bayi yayılımımızı tamamladıktan sonra 2022 yılında Türkiye’deki diğer illerde mikro lojistik hizmetlerimizi vermeyi hedefliyoruz. 

nb

Yukarı