Ana içeriğe atla

ggh

FOTOSEL TEKNOLOJİMİZLE MEKANLARI HİJYENİK HALE GETİRİYORUZ

02.06.2021 - 18:03

Üretim süreçlerini tasarım, teknoloji, mühendislik ve bilgi birikimi bütünlüğünde yürüterek pazara üst segment ürünler süren sıhhi tesisat devi Geberit, pandemi döneminde fotoselli teknolojisi ile ön plana çıktı. İnovatif ürünleri ve hedefleri hakkında bilgi aldığımız Geberit Türkiye Ürün Müdürü Fikret Gençgel, ürünlerinin hijyenin yanı sıra su tasarrufu ve doğaya saygı kazandırdığını söyledi.

Pandemi dönemi sektörün önceliklerini ve hedeflerini nasıl etkiledi? Bu dönemde odaklandığınız konular neler oldu?

Yaklaşık 1,5 yıldır dünya genelinde olağanüstü bir dönemden geçiyoruz. Hijyen unsurunun ön plana çıktığı bu süreç ekonomilerde olduğu kadar sosyal hayatta da birtakım değişiklikleri beraberinde getirdi. Tüketici alışkanları ve ihtiyaçları önemli ölçüde değişime uğradı. Artan hijyen hassasiyeti su ile en çok temasın olduğu banyolarda da bir değişim arayışı doğurdu. Bunun sonucunda fotoselli teknolojiler büyük ilgi gördü. Geberit olarak kullanıcılarımıza daha hijyenik, konforlu ve aynı zamanda uzun ömürlü ürünler sunma hedefiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mekanlarda maksimum hijyen sağlanabilmesi adına yüzey temasını azaltan ürünlerimizi geliştirmek için çalışmalarımız devam ediyor. Bu kapsamda Geberit’in yenilikçi bakış açısı ve inovasyona verdiği önem “görülebilir hijyeni” yarattı diyebiliriz. Talep nedeniyle pazar payı oldukça artan fotoselli ürünlerin gelecek vadettiğinin bilincindeyiz. Dolayısıyla pazarlama operasyonlarımızda hijyen temalı bu ürünlerimizi ön planda tutuyoruz. Bu süreci olumlu ilerletme gayesiyle ürün gamımızı da geliştirdik.

Geberit’i bu dönemde öne çıkaran son teknoloji ürünleri hakkında bilgi alabilir miyiz? Özellikle AVM gibi alanlarda tercih edilen ürünleriniz hangileri?

Yukarıda da değindiğim üzere günümüzde hijyen hassasiyeti en üst seviyelerde. Bu bilinç doğrultusunda kanalsız olarak tasarlanan Geberit Rimfree® klozetler; bakterilerin birikebileceği, kokuların yayılabileceği, temizlik esnasında ulaşılması zor olan kanalları barındırmayan teknolojisiyle banyolara en hijyenik ve inovatif çözümü getiriyor. Ürünün yıkama kanalının olmaması sebebiyle daha az kimyasal ve su kullanılarak hem doğaya katkı sunuluyor hem de su tasarrufu sağlanmasıyla öne çıkıyor. Rimfree ürünümüz haricinde özellikle AVM’ler gibi yoğun nüfus hareketliliğinin yaşandığı alanlarda fotoselli bataryalar, fotoselli gömme rezervuar kumanda kapakları ve hatta fotoselli pisuvarlarımıza olan ilgi pandemi döneminde önemli ölçüde arttı. Tüketicilerimize kaliteli ve uzun soluklu garanti hizmetimizle arkasında durduğumuz ürünler sunduğumuz için müşteri kaybından ziyade sadık bir kitleye sahip oluyoruz.

Peki, Geberit Türkiye olarak ihracatta hangi konumdasınız? 2021’e ilişkin hedefleriniz neler?

İhracat odaklı büyüme stratejimiz doğrultusunda bu yıl için en önemli planlarımızdan biri büyüyen ihracat ekibimiz sayesinde bize bağlı olan Gürcistan, Irak, Azerbaycan, Özbekistan, Türkmenistan, Tacikistan, Pakistan ve KKTC’deki aktif müşteri sayımızı arttırmayı hedefliyoruz. Öte yandan Türkiye’de de İstanbul, Ankara, İzmir, Muğla/Bodrum, Antalya, Samsun, Ordu, Konya gibi illerde showroom konseptleri oluşturduk. Bu showroomlarımızda banyo mobilyaları dahil ürünlerimizi sergiliyoruz. Önümüzdeki dönemde showroom konusunda daha çok sayıya ulaşmayı hedefliyoruz. 2021 yılı özelinde Geberit Türkiye olarak yaklaşık olarak yüzde 30’a yakın büyüme hedefimizin olduğunu söyleyebiliriz. Mevcut ürünlerimizin yanında, vitrifiye ürünleri ve banyo mobilyaları ile hedeflerimize ulaşmak için sürdürülebilir bir şekilde çalışacağız.

nb

Yukarı