Ana içeriğe atla

ggh

DİJİTAL MENÜ İHTİYACINA MANGODO ÇÖZÜM ORTAĞI OLUYOR

06.09.2021 - 16:26

Dijital menüler pandemi ile ihtiyaç haline geldi. Bu ihtiyaç noktasında Mangodo, “Benimmenüm” ürünüyle birçok sektöre çözüm getirdi. Anket yönetimi, raporlama hizmetleri, rezervasyon alma, mobil ödeme, online sipariş verme hizmetlerini sağlamasıyla Mangodo,  işletmelerin hizmet kalitesini arttırma adımında ilk tercih oluyor.

Mangodo markasının kuruluşundan ve hizmetlerinizden bahseder misiniz?


Mangodo Digital 2012 yılında kuruldu ve 9 yıldır dijital pazarlama alanında yazılım, yönetim, danışmanlık hizmetleri vermekte. Mangodo olarak digital signage ve analitik çözümlerimiz ile bir yandan perakende sektörüne hitap ederken, markaların ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş hizmetlerimiz ile de TBC Bank, IGA, Nissan, HP, Intel, Gedik Holding, Unifree gibi kurumlarla dijital strateji oluşturma, yazılım geliştirme vb. alanlarda çalışıyoruz. Bunların yanı sıra AppGoDo, Digicatz gibi çözümlerimiz ile de farklı sektörlerden birçok küçük ve orta ölçekli işletmenin dijitalleşme sürecine katkıda bulunuyoruz.


Benimmenüm adlı ürünümüzle ise restoran, kafe gibi yerlere QR kodlu dijital menü hizmeti sunuyoruz. Benimmenüm içerisindeki görme engelli bireyler için geliştirdiğimiz ‘Sesli menü’ hizmetimizle, JCI Avrasya iş birliği ile McDonald’s şubelerinde sosyal sorumluluk bilinci ile varlığımızı sürdürüyoruz.


QR Menü  hizmetinizi anlatır mısınız? Bu sistem hangi ihtiyaçtan ötürü ortaya çıktı?


Benimmenum, cafe, restoran, otel gibi işletmelerin menüsünü dijitale aktardığımız bir platform. Pandeminin getirdiği ‘temassızlık’ ve ‘dijitalleşme’ dijital menülere olan ihtiyacı arttırdı ve Benimmenum  de bu ihtiyaçtan dolayı ortaya çıktı. Platformumuzdaki farklı paket seçeneklerimizden uygun olan paketi seçen işletme menüsüne ait bilgilerin girişini yapıyor. Bu süreçte ekibimiz 7/24 destek hizmeti vermektedir. Dijital menü ise firmanın kurumsal kimliğine uygun bir şekilde yapılmaktadır. Menüye ait bilgilerin girilmesi, özelliklerin aktif hale getirilmesi ve tasarımının yapılması ile menü yayına alınabilmektedir..


Sipariş verme süreci ise farklı şekillerde ilerleyebiliyor. Restoranda iken masada QR kodu ile müşteri menüyü inceleyip siparişini garsona verebiliyor veya direkt mutfağa iletebiliyor. Eğer işletme isterse online sipariş özelliğini de aktif hale getirebiliyor ve paket servis, gel-al gibi hizmetleri devreye sokabiliyor. 


Dijital QR Menü’nün klasik kâğıt menülerden farkı nedir?


En temel 2 fark; baskı maliyetlerinden kurtarıyor olması ve de hijyen konusunun klasik menülere göre ön planda tutulmasıdır. Teknolojik olarak ise sahip olduğumuz alt yapımız sayesinde firmanın ihtiyacına uygun çözümler sunabiliyor, yeni özellikler entegre ederek işletmeye göre özelleştirebiliyoruz. QR kod haricinde aynı zamanda Google Play ve AppStore’da mobil uygulama olarak yayınlayabiliyoruz. QR kodunu, menü linkini bilen veya işletmeye ait uygulamayı indiren müşteri evindeyken menüyü açıp, yiyeceklere ait yapılan yorumları inceleyerek tek tıkla siparişini verebiliyor. Bu da işletmeyi komisyonlardan kurtarıp, kazancını arttırmasını sağlıyor. Ayrıca anket yönetimi, raporlama hizmetleri, rezervasyon alma, mobil ödeme, online sipariş verme gibi ihtiyaca uygun çözümler sunabiliyoruz. Böylece işletme hizmet kalitesini arttıran adımlar uygulayabiliyor.

nb

Yukarı