Ana içeriğe atla

nr

AYGÖK YÖNETIM UZLASMACI, SEFFAF YÖNETIM ANLAYISI ILE FARK YARATIYOR

10.07.2021 - 19:35

Uzlaşmacı, şeffaf yönetim anlayışı ile site yönetiminde fark yaratan AYGÖK Yönetim, geniş müşteri portföyü ile dikkatleri çekiyor. Şirket sahibi Yahya Aydın, “Müşteri memnuniyeti bizim birinci önceliğimiz” diyor. Yahya Aydın, Mall Report’un sorularını cevapladı.

AYGÖK Yönetim olarak bize nasıl bir hizmet verdiğinizden bahseder misiniz?

Aygök Yönetim ve Danışmanlık hizmeti, Türkiye genelinde profesyonel yöneticilik ve destek hizmetleri vermektedir. Site, rezidans, AVM tüm tesisler bunlara otel ve konaklama tesisleri dahil binalar plazalar gibi kimliklerde profesyonel yöneticilik faaliyetlerini 3 farklı şekilde; danışmanlık sözleşmeli personel, sözleşmeli yöneticilik ve genel kurullarda seçilen mutlak profesyonel yöneticilik olarak hizmet vermektedir.

Müşteri portföyünüzü bize açabilir misiniz?

Müşteri portföyümüz Türkiye genelindeki tüm binalar siteler rezidanslar AVM'ler, plazalar kamu ve özel kuruluşları, binaları, fabrikalar, hastaneler kısacası hizmetin olduğu her nokta her bina, her kuruluş bizim portföyümüz içindedir

Müşterilerinizin memnuniyeti konusunda hangi yöntemleri kullanıyorsunuz? Nasıl sonuçlar alıyorsunuz?

Müşteri memnuniyetini sağlamak tabii ki zor. Müşteri memnuniyetini sağlamak aynı zamanda bizim kendi sistemimizi kontrol etmekten geçiyor. Biz projelerimizde birebir kontrolle ve muhatabımız olan müşteri ile iletişime geçip memnuniyet anketleri yaparak ve online muhasebe programı üzerinden dilek, istek, talep, şikayetleri alıyor, yani müşterinin hızlı bir şekilde bize ulaşmasını sağlıyoruz. Ardından çözüm odaklı çalışarak oluşan memnuniyetsizliği gideriyoruz. Genelde memnuniyet oranı yüksek ve hizmet odaklı faaliyetlerimizi sürdürüyoruz.

Sektörde bu denli tercih edilmenizin hangi hususlara bağlı olduğunu düşünüyorsunuz?

Sektörde tercih edilmemizin en önemli sebebi; yaptığımız hizmetlerin her daim arkasında durmamız, çözüm odaklı çalışmamız ve yüz 100 şeffaf sistemimizin olmasıdır. Aynı zamanda işimiz ve faaliyet konumuzla ilgili birçok sıkıntıyı projelerde çözebilmemizden kaynaklanmaktadır. Kısaca anlatmak gerekirse; projelerdeki faaliyet alanı ile ilgili problemlerin yanı sıra mimari sıkıntılar, çevresel sıkıntılar, ulaşım sıkıntıları gibi sorunları çözdük. Hatta müteahhidin terkedip gittiği projelerde elektrik, su, doğalgaz gibi konularda eksiklerin tamamlanması hizmetlerini de veriyoruz. Lokasyon veya projenin mimarisiyle ilgili değer artışlarının yapılması, pazar değerinin yükseltilmesi gibi hizmetlerimiz bizim tercih edilmemizde önemli bir sebep. Aynı zamanda ressam özelliğimizle her kat maliki için açtığımız online muhasebe programı ile 7gün 24saat kendi mülkleri ile alakalı hesapları ayrıntılı bir şekilde incelemelerine imkan sağlıyoruz. Bu aynı zamanda kuruşu kuruşuna harcanan paranın görülmesine de imkan tanıyor. Yüksek şeffaflık, güvenilirliği de beraberinde getiriyor.

 

 

 

nr

Yukarı