Ana içeriğe atla

ggh

25 YILLIK DENEYİMİMİZİ AVM’LER İLE GENİŞLETECEĞİZ

03.05.2021 - 15:33

Arkasında barındırdığı 25 yıllık birikimle marka projelerin yönetimini başarı ile gerçekleştiren MPLUS, global bir şirket olma yönünde hızla ilerliyor. Hizmetleri ve hedefleri hakkında konuştuğumuz MPLUS Grup Yönetim Kurulu Başkanı İlhan Aydın Kartal, “Yakın gelecekle ilgili uluslararası bir şirket olmak ana hedefimiz olmaktadır. 25 yıllık deneyimimizi artık AVM, hastane yönetimleri ile de genişletmek istiyoruz.” diyor.

İlhan Bey, MPLUS sektörün önde gelen firmalarından biri. Hizmetlerinizde öne çıkmak ve farklılaşmak adına ne tür çalışmalar yürütüyorsunuz?

Her şeyden evvel 25 yılı aşkındır bu sektörün içinde olan biri olarak söylüyorum, gerçekten bizi ayıran şu: Biz geçmiş dönemde yaptığımız hizmetlerde iki yönden çok zorlanıyorduk. Birincisi, şeffaflıktı. Sakinlerimiz veya malikler, ‘ödediğimiz aidatlar nereye gidiyor?’ diyordu. İkincisi de ‘Yönetime bildirdim ama hala halletmediler’ gibi konulardı. Biz işte ‘Fazlası’ dediğimizin ilk ayağı olan bir mobil yazılım geliştirdik. Dedik ki isteyen mali tabloyu, aidat ödemelerini veya başka bir konuyu sistem üzerinden görsün. Yönetimi aramalarına hiç gerek kalmasın. İşletmeyle ilgili de aynı şekilde. Sakinler ya da malikler, şikayet ettikleri ya da talepte bulundukları bir konunun halledilip halledilmediğini yine aynı mobil uygulama üzerinden görebilsin. Diyelim ki şikayet veya talep yönetime iletildi. İlgili birimlerin cevap verme süresi var. Tüm bu süreçleri sakinlerimiz ve maliklerimiz biliyor. Süreç, tepe yöneticiye kadar ulaşıyor. Kısacası, birbirini kontrol eden bir sistem.

Site sakinlerimiz profesyonel konut temizliği, Handyman, kuru temizleme, çilingir, araç servisi vb. birçok hizmeti yönetimden ‘fazlası’ kısmına ilave olarak The Hamarat markası ile önümüzdeki günlerde kullanılmaya başlayacak. Tecrübe ve birikimlerimizin haricinde bu tür hizmetlerle bir adım öne geçtiğimizi söyleyebiliriz.

Hizmetleri profesyonel bir firmadan almak, tesis ve sitelere ne tür avantajlar sağlıyor?

Siteler, projeler karmaşık ihtiyaçlarını kendi içlerinde çözmek yerine maliyetleri düşüren, zaman kaybını azaltan, verimliliği arttıran, tesis yönetim hizmetine yöneliyor. Entegre yönetim sistemini kullanan işletmeler ana faaliyet alanlarına odaklanıyor ve maliyetten tasarruf sağlıyor. Sürdürülebilir stratejiler oluşturabilmek adına uygun zeminde çalışabiliyorlar. Projelerde daha deneyimli daha disiplinli iş ortamının hazırlanmasını hizmet olarak alıyorlar.

Hizmetlerinizde teknolojiden nasıl yararlanıyorsunuz?

Mobil yazılımımız sayesinde tüm hizmetlerin ve bütçenin şeffaf bir şekilde ilgililere ulaşmasını sağlıyoruz. Yani hizmet alan bulunduğu yerden projeye sahip olmak isterse, tüm verilere anında bu mobil hizmet sayesinde ulaşmaktadır. Bu da şirketimizin ilkelerinden olan şeffaflık olarak bir kazanım olarak görmekteyiz. Mplus QR uygulaması ile tüm malik ve sakinlerimiz duyuru panolarındaki QR’lardan sadece telefonlarının kamerasını açarak sitesine ait tüm bilgilere ulaşabiliyor. Yine aynı uygulama sayesinde toplu yaşam alanlarında en çok deneyimledikleri alandaki aksaklıkları yine telefonun kamerasını açarak ilgililere iletebiliyor, takip edebiliyor hatta hizmeti puanlayabiliyor.

Yakın gelecekle ilgili hedef ve projelerinizden bahsedebilir misiniz?

Yakın gelecekle ilgili uluslararası bir şirket olmak ana hedefimiz olmaktadır. 25 yıllık deneyimimizi artık AVM, hastane yönetimleri ile de genişletmek istiyoruz.

nb

Yukarı