Ana içeriğe atla

TAVADA TAVUK

TAB GIDA YATIRIMLARIYLA TÜRKİYE’YE HİZMET VERMEYE DEVAM EDECEK

14.09.2020 - 10:19

TFI TAB Gıda Yatırımları Yönetim Kurulu Üyesi ve TAB Gıda CEO’su Caner Dikici: “TAB Gıda olarak hem mevcut yatırımlarımızla hem de geleceğe yönelik yatırımlarla ülkemize hizmet vermeye devam edeceğiz.”

Pandemiden etkilenen gıda sektöründe ‘itibarlı’ markalar, hızlı bir şekilde toparlanıyor. TAB Gıda olarak sizi diğer markalardan ayıran ürün ve hizmet farklarınız nelerdir?

 

Pandemi süreci hiç şüphesiz tüm sektörleri derinden etkiledi. Bizim faaliyet gösterdiğimiz gıda sektörü de bu sektörlerin başında geliyor. Virüs, Türkiye’den önce Çin’de yayıldığı için TFI TAB Gıda Yatırımları olarak, Çin operasyonunu yürüttüğümüz Burger King® ve Popeyes® markalarımızla bu konuda idmanlıydık. Bu sayede Türkiye operasyonumuzda da pandemi sürecinde çok hızlı hareket ederek tüm önlemleri başarıyla hayata geçirdik.

 

Ülkemizde restoranların kapanması ile birlikte paket servis ağımızla hizmet vermeye devam ettik. Biz ilk günden beri öncelikli sorumluluğumuzu misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı olarak görüyoruz. Bu bilinçle restoranlarımızda ve paket servis üzerinden kaliteli, lezzetli, güvenli hizmeti kesintisiz olarak misafirlerimize sunmaya devam ediyoruz.

 

TÜKETİCİNİN TALEPLERİNE UYGUN MENÜLER GELİŞTİRİYORUZ

Bu dönemin gerekliliklerine uyarak farklı kitlelere hitap eden, farklı menüleri bir çatının altına topladık. Tüketici tarafındaki bu değişimi dinamik bir şekilde yönettik. Kontrollü sosyal yaşamın uzun süre devam edeceği düşündüğümüzde önümüzde dönemde yeni tüketici dinamiğini iyi okumak ve hızla yenilikçi çözümler üretmek gerekecek. O yüzden bu taleplere uygun menüler geliştirmeye devam edeceğiz.

Bu süreçte, her sektörde olduğu gibi bizim sektörümüzde de dijitalleşme daha da önem kazandı ve deneyimlerimizi daha da zenginleştirdi. Toplumun önemli bir kesiminin internetten alışveriş yapmaya yönelik bir ön yargısı vardı. Bunun nispeten kırıldığını görüyoruz. Bu eğilimin önümüzdeki aylarda da devam edeceğini düşünüyoruz. İnsanlar mağazalara ya da AVM’lere girip ürünleri incelese de eğer avantajlı olduğunu görüyorsa alışverişini online ve mobil olarak yapmayı tercih edecek gibi görünüyor.

Kalite ve hijyen standartlarınızdan bahseder misiniz?

Hijyenin ve ürün kalitesinin daha da önem kazandığı pandemi sürecinde TAB Gıda olarak koronavirüse karşı tüm önlemlerimizi en üst düzeyde hayata geçirdik. Bu dönemde müşterilerimiz, Tıkla Gelsin ve Yemek Sepeti'nin online ve mobil kanallarının yanında, Ara Gelsin sipariş hattı üzerinden siparişlerini güvenli bir şekilde verebiliyor. 'Siparişimi Kapıya As' ve 'Temassız Teslimat' seçeneklerinin yanı sıra, Güvenli Paket uygulaması sayesinde, ürünlerin restorandan tamamen kapalı çıkması garanti altına alınarak en sağlıklı şekilde teslimatı gerçekleştiriyoruz.

Çalışanlarımızın tümüne maske prosedürü getirdik ve teması en aza indirerek restoranlarımızda gerekli tüm tedbirleri aldık. Ayrıca hem çalışanlarımızın hem de siparişi teslim eden kuryelerimizin ateşi düzenli olarak ve sipariş yola çıkmadan hemen önce ölçerek, bilgi kartları aracılığıyla kullanıcılarla paylaşıyoruz.

‘GÜVENLİ TURİZM BELGESİ’Nİ TÜM RESTORANLARIMIZDA ALDIK

Bu süreçte tüm bu önlemleri daha da kuvvetlendirip sıfır tavizle uyguladığımız bir döneme girdik. Bu kapsamda sağlık otoriteleri ile birlikte oluşturulan T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ilgili genelgesini takiben, hali hazırda aldığımız önlemleri yetkilendirilmiş kurumlarca tescillemek amacıyla hızla aksiyon alarak TGA başvurularımızı tamamladık ve Bakanlığın bu konuda yetkilendirdiği RoyalCert ile iş birliği sağladık. Bu iş birliği kapsamında, Türkiye genelindeki bin 200’den fazla restoranımız RoyalCert tarafından denetlendi. Denetimlerin tamamlanması ve raporlandırma sürecini takiben ‘Güvenli Turizm Belgesi’ni tüm restoranlarımızda almış bulunuyoruz. 25 yıldır olduğu gibi, pandemi sonrasında da müşterilerimize güvenilir ve kaynağı belli ürünleri sunmaya devam edeceğiz.

TAB Gıda markaları olarak kaç ilde kaç şube ile hizmet veriyorsunuz? Gelecek plan ve yatırımlarınız hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

TFI TAB Gıda Yatırımları çatısı altında Burger King®, Popeyes®, Arby’s®, Sbarro®, Usta Dönerci® ve Usta Pideci® markalarımızla Türkiye, Çin, Kuzey Makedonya Cumhuriyeti, Kıbrıs ve Gürcistan’da bulunan 2 bin 500’ü aşkın restoranımızla hizmet veriyoruz. Büyüme stratejimizi koruyoruz. Yeni yatırım fırsatlarını değerlendiriyoruz.

TAB Gıda olarak son yıllarda ayrıca spora yatırım yapıyoruz. Basketbol tarafında 2018 yılından bu yana başarılı bir şekilde sürdürdüğümüz Euroleague sponsorluğunun ardından spor macerasına 2020 yılıyla birlikte futbolu ekledik. Türk sporunun gelişimine katkı sağlama vizyonumuz doğrultusunda restoranlarımızda 4 büyük kulübün taraftarlarına yönelik kazan-kazan temelli bir iş modeli geliştirdik. 2019-2020 sezonunun ikinci yarısıyla birlikte başlayan iş birliği, 5 yıl boyunca devam edecek. TAB Gıda olarak hem mevcut yatırımlarımızla hem de geleceğe yönelik yatırımlarla ülkemize hizmet vermeye devam edeceğiz.

TAVADA TAVUK

Yukarı