Ana içeriğe atla

ggh

UTOPIAN WOMAN’DAN HER AY YENİ BİR KOLEKSİYON

24.02.2021 - 15:09

Tasarım elbise satışında kurduğu alternatif markayla sektörde dikkat çeken Utopian Woman Yönetim Kurulu Başkanı Berkant Kocakaya ile ürünleri ve hedeflerini konuştuk. En önemli stratejilerini ‘üretilen modellerin sınırlı sayıda olması’ şeklinde açıklayan Kocakaya, “Yılın 12 ayı, her ay yeni hikayelerin oluştuğu bir koleksiyon yapısı içindeyiz. Sürekli günü yakalayan tasarımları, dostlarımızla buluşturuyoruz.” dedi.

Utopian’ın geçmişinden ve gelişiminden söz edebilir misiniz?

Uzun yıllar Boyner Holding'deki profesyonel çalışma hayatından sonra, 2012 yılında 'perakende ve operasyonları' adı altında danışmanlık yapan şirketimi kurdum. Ardından perakende üzerine atılımlarda bulunmak ve alternatif bir marka kurma düşüncesi ile 2016 Yılı Sonbahar-Kış sezonunda Utopian Woman'ın ilk mağazasını açtık.

Üretiminiz ve mağaza yapılanmanızdan bahsedebilir misiniz?

Marka olarak en önemli stratejimiz, üretilen modellerin sınırlı sayıda olması. Tasarlanan ürünlerin, doğru kişi ile buluşması en hassas olduğumuz konulardan biri. Güçlü bir tasarım ekibine sahibiz. Bunun yanı sıra farklı tasarımcılarla da iş birliklerimiz mevcut. Yılda iki defa koleksiyon yerine, mevsimlerin ve moda dinamiklerinin değiştiğini de ön görerek yılın 12 ayı, her ay yeni hikayelerin oluştuğu bir koleksiyon yapısı içindeyiz. Sürekli günü yakalayan tasarımları, dostlarımızla buluşturuyoruz.

MAĞAZA YATIRIMLARIMIZ SÜRÜYOR

Mağazalaşma sürecimizi, Türkiye’nin büyük şehirlerinde sürdürmeye devam ediyoruz. İstanbul, Ankara ve Bursa’da mağazalarımız var. Zengin içerikli ve tüm ihtiyaçlara hitap edebilecek mağazalar açmak bizim için önemli. Yurt dışında ve stratejik noktalarda konumlanmak, yıllık projelerimiz arasında. Bu konuda 2 önemli noktada iş birliği planlarımız devam ediyor.

Peki Utopian kadınını nasıl tanımlıyorsunuz? Müşterileriniz için Utopian’ı ayrıcalıklı kılan özellikler nelerdir?

Utopian kadını, hayatın ritmini yakalayan bir kadın. Şıklığı hayat tarzı olarak belirlemiş, özgüveni yüksek ve aktif. Hemcinslerinden ayıran en önemli özelliği; hem değişken hem trendlere uyum sağlayan hem de kendi duruşundan taviz vermeyen farklı bir kadın olması.

SIRADA UTOPİAN ERKEK KOLEKSİYONU VAR

2020 yılını nasıl tamamladınız? Kısa ve uzun vadeli hedefleriniz hakkında bilgi alabilir miyiz?

Pandemi ile dijitalleşmenin ne kadar önemli olduğunu yaşayarak öğrendik. Biz de teknolojiyi etkin kullanan, analitik veriler ile işi yöneten, hedef yerine vizyon belirleyen, müşteri bazlı strateji geliştiren ve en önemlisi sonuç odaklı bir online deneyimi sunmak için e-ticaret yatırımlarımıza devam edeceğiz. Bunun dışında uzun vadede Utopian Erkek Koleksiyonu’nu da hayata geçirmeyi istiyoruz. 2021 yılı itibari ile corner noktalarda olurken franchise vermek de hedeflerimiz arasında.

nb

Yukarı