Ana içeriğe atla

ggh

TEKNOLOJİDEN KORKMAYAN HERKES BAŞARIYI YAKALAYACAK

07.03.2019 - 10:28

KEMAL TANCA YÖNETİM KURULU BAŞKANI TAMER TANCA: “YENİYİ DENEMEKTEN ÇEKİNMEYEN, CESARETLE ADIM ATAN, TEKNOLOJİDEN KORKMAYAN HERKES BAŞARI ELDE EDECEKTİR.”

Dijital dönüşüme marka ve yatırımcılardan çok daha hızlı adapte olan tüketici az zamanda çok iş yapmak istiyor. Öncelikle hız diyen tüketiciye cevap verebilmek için altyapınızda ne gibi değişiklikler yapıyorsunuz?
Son yıllarda değişen müşteri profili ve satın alma alışkanlıkları, her alanda olduğu gibi ayakkabı sektöründe de köklü değişimlere sebep oldu. Bunlardan en önemlisi de teknolojinin gelişimi ile birlikte dijital satın alma döneminin başlamasıydı. Bu nedenle ayakkabı modasını yakından takip eden, kaliteli ürünlere daha hızlı ulaşmak isteyen müşterilerimiz için mağaza da sunduğumuz alışveriş deneyiminin aynısını, daha hızlı ve kolay şekilde online mağazamızda sunuyoruz. 
Mağazalarımızda olduğu gibi Tamertanca.com.tr’de de kaliteyi her zaman en üst seviyede tutuyoruz. Örneğin, ürün görsellerimizi en yüksek görüntü kalitesi ile müşterilerimize sunuyoruz. Müşterilerimizi siparişlerini tamamlayana kadar oldukça sade ve kullanıcı dostu ara yüz ile karşılıyoruz. Hızlı kargo sistemimiz ile en kısa sürede ürünlerimizi müşterilerimize ulaştırıyoruz. Tüm bu alt yapı özelliklerimiz ve devam eden Ar-Ge çalışmalarımız 2018 yılında bizlere yüzde 110’luk bir büyüme kazandırdı. Bu büyümenin sürdürülebilirliği için kaliteden ödün vermeyen hizmet anlayışımız ile çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz.

Yeni nesil pazarlama fikirleri ve reklam kampanyalarında neler olacak? 
Tüketicilerin artık yadsınamayacak bir teknoloji alışkanlığı var ve Kemal Tanca olarak bu durumu göz önünde bulundurup pazarlama faaliyetlerimize entegre ediyoruz. Örneğin, hepimizin hayatının vazgeçilmezi olan sosyal medya hem bir reklam kanalı hem de tüketiciyle markayı buluşturan interaktif bir satış kanalı olarak kullanılıyor. Bütünleşik bir pazarlama iletişimi stratejisi sürdürdüğümüz için koleksiyonlarımızı sosyal medya işbirlikleri, özel konseptli eventler ile geniş kitlelerle buluşturuyoruz.
İlerleyen dönemlerde de; dijital yatırımlarımızın artacağı, teknolojinin üretimden hizmete dönüşene kadar tüm süreçlerde etkili olduğu projeleri hayata geçireceğiz. Şu an mobil uygulamamızı müşterilerimizin hizmetine sunmak için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kullanıcı dostu mobil uygulamamız mağaza içi uygulamaları da destekleyecek. Müşterilerimiz beğendikleri ürünün hangi mağaza da olduğunu kolaylıkla öğrenebilecek ve dilerlerse mağazadan satın alma yapabilecekler. 

Markalarımız ve AVM’lerimiz dijital yapılanmaya yeterince hızlı adapte olabiliyor mu? 
Yeniyi denemekten çekinmeyen, cesaretle adım atan, teknolojiden korkmayan herkes başarı elde edecektir. Dijitalleşme, perakende sektörünün kalbi olan AVM’ler içinde oldukça değerli bir konu. AVM’lerde bu değişime başarılı bir şekilde ayak uydurdu. Pek çok AVM’de reklam alanları artık dijital ekranlardan oluşuyor. Böylelikle;  markalar baskı maliyetini ortadan kaldırıyor, olası problemlere daha hızlı çözümler üretebiliyor. Ayrıca bu ekranların yüksek görüntü kalitesi ile daha estetik ve şık görüntüler elde edebiliyoruz. 

Yeni nesil vitrin ve mağaza uygulamalarında geliştirmeler ne yönde?
Markaların yüzü olan vitrin çalışmalarında ve mağaza içi uygulamalarda da dijital dönüşümün etkisinin artacağı görülüyor. Bugün birçok mağaza da online kataloglar kullanıyoruz. Mağaza stokunda olmaya bir ürünün tüm çeşitlerini online olarak müşterimize o anda sunulabiliyor, müşterilerin daha doğru bir satın alma yapmasına katkı sağlayabiliyoruz.  Ayrıca mağazalarımız içerisinde kullandığımız dijital ekranlar ile koleksiyonlarımızı daha etkin şekilde sunabiliyoruz. Bu ekranları müşterilerimizin ilgilerini çekebilecek içerikler ile destekliyoruz. 

nb

Yukarı