Ana içeriğe atla

ggh

TEK TIKLA YÜZLERCE RENGİ GÜVENLE DENE

07.04.2021 - 15:16

Flormar; müşteri odaklı global vizyonu ile makyaj severlerin ihtiyaçlarına cevap veren, ürünlere dokunmadan güvenli makyaj ve alışveriş deneyimi sunan yeni projesi ile yine sektöründe fark yaratmaya devam ediyor. Renkli kozmetik pazarındaki 50 yılı aşkın tecrübesiyle, 110 ülkede varlığını gösteren ve dünya çapında her yıl ortalama 100 milyon kadına ulaşan Flormar, gücünü renk ve çeşitlilikten alan dünyasını, yeni teknoloji atılımı olan arttırılmış gerçeklik uygulaması Flormar Sanal Makyaj ile daha da zenginleştiriyor. Pandemiyle beraber değişen tüketim dinamiklerini ve dijitalleşmenin etkisiyle müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını dikkate alan, doğru analiz eden Flormar, arttırılmış gerçeklik konusunda başarıları ile bilinen Türk teknoloji girişimi PulpoAR ile hayata geçirdiği Flormar Sanal Makyaj deneyimi sayesinde güvenli – temassız makyaj deneyimi sunuyor ve bu deneyimi daha renkli, daha inovatif, daha güvenli hale getiriyor.

www.flormar.com.tr, Flormar APP, mağazalarda yer alan QR kodu okutarak ve Instagram (@flormarturkiye) hesabında yer alan filtre ikonuna tıklayarak Flormar Sanal Makyaj deneyimine ulaşmak mümkün. Aynı zamanda, İstanbul İstiklal Caddesi’ndeki flagship mağazada yer alan Akıllı Ayna (Smart Mirror) ayna ekranına dokunmadan telefonla kumanda edilebiliyor. Akıllı Ayna ile temassız, güvenli ve eğlenceli alışveriş imkanı sunan Flormar makyaj severlere “omnichannel” bir deneyim sunuyor.

MEDİAMARKT MAĞAZA SAYISINI 82’YE ÇIKARDI

354

Türkiye’de sektöründe açık ara bir numaralı marka olma yolunda yatırımlarına devam eden MediaMarkt, bu doğrultuda ülkedeki mağaza ağını da her geçen gün genişletmeye devam ediyor. Geçtiğimiz haftalarda Antalya’da mağaza açılışı gerçekleştiren MediaMarkt, şimdi de Tekirdağ’a açtığı mağaza ile ülkedeki mağaza sayısını 82’ye yükseltti. MediaMarkt yıl sonuna kadar 90 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

Yıl sonunda 90 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirten MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hulusi Acar, tüm yatırım ve çalışmalarını Türkiye’nin en çok tercih edilen çok kanallı elektronik perakendecisi olma vizyonu doğrultusunda gerçekleştirdiklerini belirtti. Acar, şöyle devam etti: “MediaMarkt Türkiye olarak çok kanallı bir perakendeciyiz ve dijital kanallarımıza her geçen yıl daha fazla yatırım yaparken fiziksel mağazacılık kaslarımızı da güçlendirmeye devam ediyoruz, bu kapsamda ilk günkü heyecanla ülkemize olan yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Müşterilerimizi teknolojinin her çeşidi ile bir araya getirmek için fiziksel mağazalarımızda 50 bine varan ürünü tercihlerine sunuyoruz. Üstelik, bu çeşitliliği sadece fiziksel mağazalarımızdan değil online satış kanalımız üzerinden de sağlamak için, 9 binden fazla ürün çeşidini barındıran mediamarkt.com.tr ile sektörümüzde açık ara en çok ürünü tüketicilerimizle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”

nb

Yukarı