Ana içeriğe atla

TAVADA TAVUK

SÜVARİ YENİ SEZON TASARIMLARI VE YENİ YÜZÜ İLE ADINDAN SÖZ ETTİRECEK

19.11.2021 - 09:41

2021-2022 Sonbahar/Kış yeni sezon ürünleriyle bu kışın erkek modasına yön verecek olan Süvari, şık ve rahat tasarımlarıyla her sezon ön plana çıkıyor. Süvari Pazarlama Direktörü Abdullah Öngüç ile yaptığımız söyleşide Öngüç, hem yeni sezonda Süvari’nin reklam yüzü olan Caner Cindoruk’la çalışmalarından hem de yurt dışı projelerinden bahsetti.

Kış aylarının yaklaşmasıyla birlikte birçok marka kış koleksiyonu hazırlıklarına başladı. Süvari olarak bu döneme güçlü hazırlandığınızı biliyoruz. Sizi aynı kulvardaki firmalardan ayıran özellikleriniz neler?

Davranışlarımızın ve alışkanlıklarımızın değişikliğe uğradığı bir dönemdeyiz. Sadece yeme içme alışkanlıklarımız ve yaşam modelimiz değil bu dönemde giyim alışkanlıklarımızda değişti. Ürünlerimizi tasarlarken şık, rahat ve kolay kombin yapılabilir olmasının yanında her zaman olduğu gibi müşterilerimizin beklenti, fayda ve memnuniyetini hedefleyerek, müşteri hedef kitlemize ulaşılabilir şıklık sunmak için uygun fiyat stratejisi ile hareket ettik.

2021-22 Sonbahar/Kış koleksiyonunuz için yeni ve tanındık bir yüzle anlaşma imzaladınız. Bu konu hakkında da bilgi verir misiniz?

Almanya’nın Berlin şehrinde çektiğimiz yeni reklam filmimizde 2021-22 Sonbahar/Kış yeni sezon marka yüzümüz Caner Cindoruk ile müşterilerimizin karşısına çıktık. İlk kez bir marka yüzü ile çalıştığımız 2021-22 Sonbahar/Kış yeni sezon ürünlerimizi Caner Cindoruk’un seçtiği C Type koleksiyonu ile müşterilerimizin beğenilerine sunuyoruz. Caner Cindoruk’un markamıza katacağı enerji ile “Hayata Karış” mesajımızın müşterilerimizde bırakacağı etkinin daha da güçleneceğine inanıyoruz.

Yurt dışına yönelik projelerinizden bahseder misiniz?

Kalite ve fiyat dengesi önceliği olan, müşteri odaklı, ürün çeşitliliğini sürekli arttıran/iyileştiren, trendleri takip eden erkek giyim markası olarak ’Yurt içi ve yurt dışında 180’e yakın mağaza ve 200’e yakın corner noktalarımızda müşterilerimizi karşılıyoruz. Yurt içi büyüme planlarımızı gerçekleştirmeye emin adımlarla devam ederken, yurt dışında ise şu an itibarı ile 8 ülkede 42 Süvari Mağazası ile hizmet vermekteyiz. Bulunduğumuz ülkelerde ve yeni pazarlarda her geçen gün global anlamda büyümemiz devam etmektedir. Yurtiçinde bulunmadığımız şehirlerde de online kanalımız suvari.com.tr ile müşterilerimizin bize ulaşmasını sağlıyoruz. Hedefimiz 2030 yılına kadar Türkiye’de doğmuş Asya ve Avrupa’da en yaygın 5 hazır giyim markasından biri olmak.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Tüm planlarımızın temelinde müşterilerimiz için kalite ve fiyat dengesi önceliği olan, ürün çeşitliliğini sürekli arttıran/iyileştiren, trendleri takip eden planlı ve sürdürülebilir çalışmalar yapan hazır giyim markası olmak vardır. Müşterilerimizi tanımak ve memnuniyeti daha da arttırmak için son 1 yıldır CRM çalışmalarımıza hız verdik. Müşterilerimiz ile alakalı bütün veriyi takip ederek ve beklentilerine anında cevap vererek memnuniyetlerini en üst seviyeye çıkartmayı hedefliyoruz. GFK’nın yapmış olduğu bilinirlik ve imaj araştırmasına göre Erkek Giyim Markası olarak ilk akla gelen marka olmamız iletişim çalışmalarımızda yapmış olduğumuz doğru strateji ve doğru yatırımların sonucudur. Marka olarak müşterimize en yenilikçi ürün ve hizmet anlayışımızı en doğru iletişim stratejisi ile göstererek yolumuza devam edeceğiz.

 

TAVADA TAVUK

Yukarı