Ana içeriğe atla

ggh

ÖNCELİĞİMİZ HİZMET KALİTESİ VE PRESTİJ

11.10.2021 - 15:17

1962’den bu yana çatal kaşık bıçak sektöründe edindiği tecrübe ile üstün kaliteyi bir araya getiren Lugga ile sofralar özenle donatılıyor. Her biri deneyim ve uzmanlığı yansıtan özgün tasarımları ile seçkin mekanlar için stil sahibi alternatifler sunuyor. En kaliteli çelikten üretilmiş Lugga çatal kaşık bıçak serileri, ince işçiliği ile sofralara ışıltı katıyor. Lugga, dinamik ekibi ile hızlı üretim hizmeti sunuyor. Lugga Satış ve Pazarlama Müdürü Kaan Toker ile hizmetleri ve sektör üzerine konuştuk.

Lugga olarak faaliyetlerinizden bahseder misiniz? 
1962 yılından beri firma aktif olarak bu sektörün içerisinde. Şu an 3. kuşak olarak devam ediyoruz. Türkiye’de bu imalatı yapan büyük firmalardan bir tanesiyiz. Özellikle otel ve restoranlara hizmet ederken son zamanlarda yaptığımız yatırımlarda artık ev tipine de üretim yapmaktayız. 


Ürün kalitenizde olmazsa olmaz prensipleriniz neler? Müşterilerin beklentilerini nasıl karşılıyorsunuz?
Kalite olarak çalıştığımız Türkiye’de ki diğer firmalarla fason imalat da yapıyoruz. Çalıştığımız firmalar Türkiye’nin en büyük ve kaliteli ürünlerini sunan firmalar olduğu için biz de kalitemizi onlarla birlikte en yükseğe çıkarttık. Adet ve kalite bazında Türkiye’nin en iyi firmalarından biriyiz.  


 E-ticaret sayfanız olan Lugga Shop pandemiyle birlikte mi gelişti yoksa daha önce de e-ticaret siteniz mevcut muydu?
Pandemi dönemi bizim için enteresan bir şans oldu. Biz o sırada yatırımlarımızı internet üzerinden satmaya hazırlanırken bir anda pandeminin çıkmış olmasıyla birlikte bizim de satışlarımız patladı. İnternet üzerinden satışlar için pandeminin öncesinde hazırlıklarımız tamamlanmıştı. 


Lugga için şu an yeni bir yatırım, proje söz konusu mu?
Şu aşamada yeni yatırım olarak model sayımızı yükselttik. Biraz daha modernize olmaya çalışıyoruz. Kalıp yatırımları yapıyoruz. Makinelerimizin daha hızlı üretim yapabilmesi için otomatik makine yatırımları da yapmak zorunda kalıyoruz üretimi otomasyona dönüştürüyoruz. Bu şekilde yatırımlara devam ediyoruz.


Rakip firmalardan sizi ayıran özelliğiniz nedir?  
Bizi ayıran en önemli özellik çalıştığımız her firma bizim dostumuz. Ona göre ticaretimizi yapıyoruz. Onlardan gelen tepki ve eleştirilere göre düzenlemelerimizi yapıyoruz. Devamlı olarak dinamik bir ekip ile çalışıyoruz. 


Karşılaştığınız problemler karşısında ne gibi çözümler alıyorsunuz?
Anlık olarak çözmeye ve iyileştirmeye yönelik çalışıyoruz. Her zaman müşterinin isteğine göre ticaretimize yön verdik. 


Fuarlardan beklentileriniz nelerdir? Katıldığınız ve katılmaya devam edeceğiniz fuarlar mevcut mu?
Geçen hafta Hostech by TUSİD ’e katıldık. Ambiente Frankfurt Fuar’ına hazırlanıyoruz. Esas olarak foreca ağırlıklı çalışıyoruz. Özellikle otel ve restoranlar ile çalışıyoruz. Yavaş yavaş da perakende kanalına giriş yapmamız gerektiğine müşterilerimizin tavsiyeleriyle giriş yapıyoruz. Antalya' da ki fuara Kasım’da katılacağız. 


Fuardan beklentileriniz neler? Dönüşler nasıl? 
Ev tipine yönelik model yatırımlarımız olunca fuarlara daha fazla önem vermeye başladık. Bunlardan en önemlisi de Zuchex fuarı. Zuchex fuarından çok olumlu tepkiler alıyoruz. Bir önceki fuarda 11 modelle buradaydık şu an 21 modelle buradayız. Bir bakıma aslında insanların algısına Lugga’yı yerleştirmek için fuarlardayız. Öncelikli hedefimiz daha çok satış yapmak değil Lugga’yı duyurmak. Yabancıların da ziyaret edip talep görmesi biraz bizim işimize yaradı. İlk önceliğimiz bilinçaltına Lugga’yı yerleştirmek. 


Büyük markalarla olan sürecinizden bahseder misiniz? 
Türkiye’de ismi büyük olan çoğu firma ithalatçı. Uzak doğudan getirme fiyatları çok arttığı için ve kaliteyi de bozdukları için Türk firmaları ön plana çıktı şu anda. Çalıştığımız firmalara da kendi markasıyla hizmet veriyoruz, istekleri dâhilinde kendi modellerini yapıyoruz ve başka hiçbir yere vermiyoruz. Bu şekilde uzun süre çalışıyoruz. 

nb

Yukarı