Ana içeriğe atla

ggh

MALLREPORT

NETWORK YÜZDE 23 BÜYÜDÜ

12.04.2019 - 10:40

TÜRKİYE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNÜN YILDIZ OYUNCULARINDAN NETWORK, TOPLAMDA 16 MİLYONDAN FAZLA ZİYARETÇİ AĞIRLARKEN 2018 YILINDA YÜZDE 23’LÜK BİR BÜYÜME GÖSTERDİ.

NetWork, 2018 yılı boyunca Türkiye genelinde bulunan 143 mağaza ve 35 bin metrekareye ulaşan satış alanıyla 2 milyondan fazla adette ürün satışı gerçekleştirdi. NetWork’ün en çok satın alınan ürün grupları sırasıyla gömlek, tişört, kazak ve pantolon oldu. Dört farklı ilde toplamda altı yeni mağaza açan marka, ülke sınırlarını da aşarak İsrail’deki ilk mağazasını Nazareth Illit’te açtı. 2018’de turist satışlarında 2017’ye göre NetWork’te yüzde 71 büyüme gerçekleşti.

ÜÇ SEZONDUR DEVAM EDEN İSTİKRARLI İŞ BİRLİĞİ
Derin Mermerci ile ilk defa 2017 yılında gerçekleşen iş birliğinden doğan DMxNetWork koleksiyonu İlkbahar/Yaz 2018 ve Sonbahar/Kış 2018 sezonlarında da istikrarlı bir şekilde devam etti. 2018’in en çok ses getiren iş birliklerinden olan DMxNetWork tüketiciler tarafından büyük ilgi gördü.

ONLINE MAĞAZA SATIŞLARI YÜZDE 42 ARTIŞ GÖSTERDİ
NetWork online mağazasını toplamda 13 milyona yakın kişi ziyaret ederken satış performansında ise yüzde 42’lik bir büyüme gerçekleştirdi. Online satış cirosunun yüzde 22’sini, ziyaretçilerine kullanım kolaylığı sağlayan NetWork mobil alışveriş uygulaması sağladı.

nb

Yukarı