Ana içeriğe atla

gf

KOZMETİK SEKTÖRÜNÜN METAVERSE'DEKİ İLK MAĞAZASINI SİNOZ AÇIYOR

06.04.2022 - 15:21

Dijitalleşmeyi ve teknolojiyi odağına alan, e-ticarette doğmuş bir Türk markası olarak globalleşme yolunda önemli adımlar atan Sinoz, yeni yatırım alanı Metaverse'de müşterilerine alışveriş imkanı sunmaya hazırlanıyor.

Kurulduğu 2008 yılından günümüze dek kozmetik sektöründe Avrupa Standartlarında üretim yapan Sinoz, yeni teknolojik yatırımıyla da sektöründe ilk olacak. Profesyonel ürün serisi, günlük bakım serisi ve ev/yaşam ürünleri olarak üç segmentesyona ayrılan ürünleri ile hem yurt içi hem de yurt dışında çalışmalarını yürüten Sinoz'un Metaverse çalışmaları hakkında bilgi veren markanın CEO'su Yasin Çörekçi, Metaverse mağazası ile tüketicilerin evlerinden çıkmalarına gerek kalmadan, 360 derece mağaza deneyimi yaşayabileceklerini belirtti. Çörekçi, "Sinoz Kozmetik olarak Metaverse’de ilk mağazamızı açmak için adımlarımızı attık. Teknolojiyi her zaman pazarlamanın odağına almış bir marka olarak bu gelişmeyi çok heyecan verici buluyoruz. Öncelikle meta evrene hızlıca adaptasyon sağlayan hedef kitlemizin kesişim datasını çalışıyoruz. Tabii bu arada meta altyapıları şirket teknolojilerimize ve operasyon süreçlerimize entegre edebilmek için dersimize iyi çalışıyoruz. 2 farklı zamanın aynı dili konuşabilmesi için değişimi anlayabilmek çok önemli." dedi.

Kozmetik sektöründe yüzde 100 yerli üretim gerçekleştirerek müşterilerine her zaman en kaliteli ürünleri, sorunsuz alışveriş deneyimi ile sunma vizyonuyla büyüyen ve ülke ekonomisine önemli bir katkı sağlayan Sinoz, bu kapsamda öncelikle iletişim kanallarını meta adıma taşıyarak oradaki tüketicilere dokunmaya ve meta deneyimler yaşatmaya hazırlanıyor. Çörekçi bu konuda da, "Ürün çeşitliliğimizden, satın alma deneyimlerine kadar neredeyse markamız ve ürünlerimizle dokunabileceğimiz tüm süreçlerde yaratıcı ve sonrasında tekrar tercih edilebilirliğimizi artıracak heyecan verici işler yapmayı hedefl iyoruz." dedi. Dijitalleşmenin her alanda öneminin arttığını belirten Çörekçi, alışveriş alışkanlıklarına farklı bir boyut kazandıracak olan bu yeni dünyayı iyi kavramak gerektiğini belirtti.

jyh

Yukarı