Ana içeriğe atla

ggh

GRATİS ‘KOŞULSUZ İADE DÖNEMİ’Nİ BAŞLATTI

12.04.2019 - 10:37

KİŞİSEL BAKIM SEKTÖRÜNÜN LİDERİ GRATİS, ‘KOŞULSUZ İADE’ DÖNEMİNİ BAŞLATTI. MÜŞTERİLERİN ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİNİ İYİLEŞTİRMEK AMACIYLA BAŞLATILAN YENİ HİZMET KAPSAMINDA GRATİS KART SAHİBİ TÜKETİCİLER, SATIN ALDIĞI ÜRÜN YA DA ÜRÜNLERDEN MEMNUN KALMADIĞI TAKDİRDE ÜRÜNÜ KULLANMIŞ OLSA DAHİ 30 GÜN İÇİNDE FİŞ YA DA FATURALARI İLE KOŞULSUZ İADE YAPABİLECEKLER.

Hizmet ağı yaygınlığı ile sektöründe lider olan Gratis, 15 Mart Tüketiciler Günü’nde hizmet kalitesini artırmak ve müşterilerinin alışveriş deneyimlerini iyileştirmek amacıyla bir ilke daha imza attı. Gratis’in başlattığı ‘koşulsuz iade’ dönemi kapsamında Gratis Kart sahibi tüketiciler, satın aldığı ürün ya da ürünlerden memnun kalmadığı takdirde kullanılmış olsa bile sebep belirtmeksizin 30 gün içinde fiş ya da faturaları ile koşulsuz iade yapabilecekler.

KUSURSUZ ALIŞVERİŞ SÜRECİ
Tüketicilerin alışveriş deneyimlerini yeniden şekillendirme hedefi ile 10 yıl önce yola çıkan ve bu süreçte kişisel bakım sektörüne yeni bir vizyon kazandıran Gratis, başlattığı ‘koşulsuz iade’ hizmeti ile sektöründe kusursuz alışveriş sürecini sunan tek marka olmayı hedefliyor. Araştırmalarda tüketiciler tarafından ‘aşık olunan marka’ ve ‘kişisel bakım sektörünün 1 numaralı markası’ seçilerek birçok ödül alan Gratis, tüketicilerinin sevgisini taçlandırmak üzere daha önce benzeri olmayan ‘koşulsuz iade’ hizmetini başlatma kararı aldı. Bu hizmet ile Gratis müşterileri alışveriş sonrasında kullanıp memnun kalmadığı ürün ya da ürünler için sebep belirtmeksizin tüm Gratis mağazalarından iade ve değişim yapma hakkına sahip olabilecek.


Gratis kart sahibi olan herkesin alışveriş sonrasında kullanıp memnun kalmadığı ürün ya da ürünler için sebep belirtmeksizin iade ve değişim yapma hakkı sunan ‘Koşulsuz İade’ hizmeti, Türkiye çapında 78 ilde hizmet veren 600’e yakın Gratis mağazasında geçerli olacak.

nb

Yukarı