Ana içeriğe atla

ggh

MALLREPORT

EVİDEA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İÇİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ İLK SIRAYA KOYUYOR

06.09.2021 - 14:54

Evidea Genel Müdürü Kazım Mavuş  , “Pandemi hala tüm dünyada devam ediyor. Bu süreçte evlerimizin önemini yeniden hatırladık. Adeta evi yeniden keşfettik. İnsanların evlerinde daha fazla vakit geçirmesi ise ev-yaşam ürünlerine olan ilgiyi artırdı. Tüketiciler, bu kategoride alışveriş yapmaya yöneldi. Biz de bu zorlu süreçte -mağazalarımızın kapalı kaldığı kısa bir dönem haricinde- faaliyetlerimize kesintisiz devam ederek, insanlara bir anlamda moral-motivasyon desteği sağladık” dedi.

Evidea’dan bize bahseder misiniz? Faaliyetleriniz nelerdir?

Evidea, ev ürünleri kategorisinde 2011 yılından bu yana e-ticaret perakendecisi olarak hizmet veriyor. 2019 yılında gerçekleşen yeni ortaklık yapısı sonrasında altyapısal çalışmalarını tamamlayarak, güçlü e-ticaret kimliğine ek olarak perakende mağaza zinciri yapısıyla da müşterileriyle buluşmaya devam etmektedir.

Bugün, evi için alışveriş yapmak ve evine değer katmak isteyenlere; kaliteli, genele hitap eden ve kurulumu ustalık gerektirmeyen ürünleri makul fiyatlarla sunan, müşteri deneyimine önem veren bir e-ticaret sitesi ve mağazalar zinciri olarak faaliyet gösteriyoruz.

Sloganımız “Burada her şey evim için…” Mutfak, ev tekstili, ev dekorasyon, tamamlayıcı mobilya, aydınlatma, banyo, elektrikli ev aletleri ve ev ve yaşam kategorilerinde tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz.

Eylül 2021 itibariyle 12 kentimizde, çoğunluğu alışveriş merkezlerinde yer alan 23 mağazamızla hizmet veriyoruz. Yaklaşık 1.500 metrekare büyüklüğündeki keyifli ve ferah mağazalarımızda, müşterilerimize tek çatı altında keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz.

Müşteri deneyimi Evidea için ne ifade ediyor?

Müşterilerimiz bizim için her şeyden önce gelir. Müşterileri ilk sıraya koymanın, işimizin sürdürülebilirliği için en doğrusu olduğuna inanırız.

Rekabetçi pazarda müşterileri çekmek ve elde tutmak, tüm perakendecilerin temel hedefidir. Kusursuz ve fark yaratan bir müşteri deneyimi sağlamanın önemini göz ardı eden şirketler, rakiplerine karşı kaybetme tehlikesiyle karşı karşıyadır. Yapılan araştırmalara göre müşterilerin yarısı tek bir kötü deneyimden sonra bir rakibi tercih edeceğini söylüyor. Birden fazla kötü deneyim olması durumunda, bu oran yüzde 80'e kadar yükseliyor.

Günümüzde müşteriler, işletmelerle etkileşim kurmak ve onları deneyimlemek için her zamankinden daha fazla yola sahip. Geleneksel fiziksel mağaza ziyaretleri, mobil uygulamalar, sosyal medya gibi. İyi bir müşteri deneyimine odaklanan firmalar müşterileri dinlemeyi birinci öncelik haline getirmelidir. Biz de bunu başarmaya çalışıyoruz. Yine bu noktada müşteri geri bildirimlerini çok önemsiyor ve bu konuya ayrıca değer veriyoruz. İyi bir müşteri deneyiminin en önemli rekabet avantajını sağlayacağına inanıyoruz.

Bulunduğunuz pazarda sizi rakiplerinizden ayıran özellikleriniz neler?

Evidea’nın hem bir e-ticaret sitesi hem de mağzalar zincirine sahip olması en önemli farkımız. Müşterilerimiz bir mağazamızda gördüğü ürünü internetten satın alabildiği gibi, internet sitemizde beğendikleri bir ürünü de mağazalarımızda bizzat görerek alma şansına sahip. Online ve offline yapımızın birbirini destekleyen bir sinerjiye sahip olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca belirtmek isterim ki ürün fiyatlarımız mağazalarımızda ve web sitemizde birebir aynıdır ve bu ilkemiz çok takdir edilmektedir.

E-ticaret sitesi ve mağaza zincirlerinizde ileriye dönük plan ve yatırımlarınız nelerdir?

E-ticaret alanında güçlü bir altyapıya ve tecrübeye sahibiz. En büyük mağazamız olarak nitelendirdiğimiz ve yüksek sayıda ziyaret alan sitemizi kullanıcı dostu deneyimini sürekli geliştiriyoruz.

Mağaza tarafında ise Türkiye’nin önde gelen alışveriş merkezlerinde keyifli ve ferah mağazalar açmaya devam ediyoruz. 2025 yılı sonuna kadar, çoğunluğu alışveriş merkezlerinde yer alacak 110 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. 2021 yılı sonu hedefimiz 30 mağazaya ulaşmak.

 

nb

Yukarı