Ana içeriğe atla

gf

DEFACTO BEŞ KITADA BÜYÜMEYE ODAKLANACAK

07.01.2022 - 10:42

 Global bir marka vizyonuyla 93 ülkede faaliyetlerine devam eden Türk giyim markası DeFacto, yeni yılda beş kıtada büyümeye odaklanacak.

 2022 yılı planları ile çalışan ve müşterilerini korumaya yönelik yürüttükleri çalışmalara ilişkin bilgi veren DeFacto CEO’su İhsan Ateş, “İki önlem alarak süreci yönetiyoruz: Biri müşterilerimiz, diğeri 15 bin kişilik DeFacto Ailesi için. Ürünlerimizin yüzde 60’ında fiyatları indirdik. Diğer taraftan çalışanlarımızın da maaşlarına ek ödeme yaparak katkı sağlıyoruz.” dedi.

 DeFacto CEO’su Ateş konuyla ilgili açıklamalarını şu şekilde detaylandırdı; “Ülkemiz, zorlu zamanları atlatmayı, krizlerden güçlenerek çıkmayı daima başarmıştır. Bu süreçte de tüm sektörlere önemli görevler düşüyor. DeFacto olarak, üretime odaklanıp ekonomimize değer yaratmayı sürdüreceğiz. Her yıl 30 bini aşkın çeşitte, 130 milyon adet ürün satışı gerçekleştiriyoruz. 30 bin çeşit ürünümüzün yüzde 60’ında fi yatları indirdik. Kuruluşumuzdan bu yana tüketicimizin kaliteli ürünleri ulaşılabilir fi yatlarla satın almasını sağlaması amacında olduk. Koşullar ne olursa olsun bu amaç doğrultusunda hareket ediyoruz. Tüm zorlu dönemlerde olduğu gibi şimdi de sorumluluk alıyoruz.” diye konuştu.

Zam dönemine dek ek ödeme yapıyoruz

 Bünyelerindeki 15 bin kişilik çalışanı zam dönemine kadar ek ödemeyle desteklediklerine dikkat çeken Ateş, “Biz büyük bir aileyiz. Pandemi dönemindeki kapanma süreçleri dahil olmak üzere tüm olağan dışı süreçleri birbirimizden güç alarak atlattık. Çalışanlarımızın ekonomik sıkıntılardan etkilenmemesi için zam dönemine dek ek ödeme yapıyoruz. Global bir marka vizyonuyla 93 ülkede faaliyet gösteren DeFacto beş kıtada büyümeye odaklanacaktır.” dedi. Yeni yılda beş kıtada büyümeye odaklanacak olan Türk giyim markası DeFacto, gerçekleştirdiği ürün indirimleriyle de hem çalışanlarını hem de müşterilerini korumayı planlıyor.

jyh

Yukarı