Ana içeriğe atla

ggh

DAMAT TWEEN VE D'S DAMAT BEŞ KITADA BİRÇOK İLKE İMZA ATTI

06.09.2021 - 14:14

Orka Holding Pazarlama İletişim Direktörü Vildan Yıldırım
Tasarım anlayışı ve perakende sektöründeki geniş tecrübesiyle Orka Holding bünyesindeki Damat Tween ve D’S Damat global bir marka olarak modaya yön veriyor. Damat, sürdürülebilir moda ekseninde gerek geleneksel gerekse e-ticarette yeni dünya düzeninin en güçlü oyuncularından biri olma yolunda ilerliyor.

Damat markası olarak perakende sektöründe etkin bir rol oynamaktasınız. Bize bu başarınızın sırrını anlatır mısınız?


Orka Holding olarak, Damat Tween D'S Damat markalarımızla, kuruluşumuzdan bu yana erkek modasında daima ilklerin yaratıcısı olduk, gerek tasarım gerekse inovasyon anlamında. Bu ilkleri hayata geçirirken de erkeklerin değişen ihtiyaç ve beklentilerini bir perakende mühendisliği titizliğiyle çok iyi analiz ediyoruz. Ve tüm bunları dinamik bir ekip ruhuyla yapmak, başarıyı da beraberinde getiriyor.


Perakende sektöründe bulunduğunuz uzun süreç göz önüne alındığında, pandemiden sonraki süreci nasıl yorumluyorsunuz? Açılmadan sonraki süreç için beklentileriniz ve hedefleriniz ne yönde?


Pandemi dijital dönüşümü hızlandırırken, e-ticarete ise altın dönemini yaşattı. Bu gelişmelerin gelecekte artarak süreceği aşikar. Orka Holding olarak yıllar önce başlattığımız dijital dönüşüm sayesinde pandemiyi minimum hasarla atlattık ve kısa süre içinde yaşanan değişime her anlamda ayak uyduracak bir yapıya büründük. Yatırımlarımız, hedef ve beklentilerimiz; sürdürülebilir moda ekseninde gerek geleneksel gerekse e-ticarette yenidünya düzeninin en güçlü oyuncularından biri olacak şekilde sürüyor.


Dijital dönüşüm sürecini yaşadığımız bu dönemde e-ticaret ve ile AVM mağazacılığını kıyasladığınızda karşınıza nasıl bir tablo çıkıyor? AVM mağazacılığında nasıl bir strateji izliyorsunuz?


İkisinin de yeri ayrı ve önemli. Özellikle pandemi döneminde marka dostu AVM’lerle büyümeye devam ettik, gelecekte de bu işbirliklerimiz sürecek. Müşterilerimizle gerek cadde ve AVM mağazaları gerekse e-ticaret üzerinden buluşmaya devam edeceğiz. Son yıllarda mobil uygulamalar da bu sürecin bir parçası oldu. Online mağazalarımız, dünya çapında A+ birer mağaza gibi iş yapıyor. Damattween.com ve dsdamat.com’daki alışveriş trafiği geçen yıl yüzde 100’ün üzerinde artış gösterdi. Yurtiçi ve ve yurt dışında mağazalarımızın olmadığı noktalardaki müşterilerimize de 7/24 ulaşıyoruz. Aynı şekilde D’S damat ve Damat Tween mobil App uygulamalarımız da beklenenden çok daha iyi ve hızlı ilgi gördü. Bununla birlikte pandemi, e-ticaret ve AVM mağazacılığını da içeren kanallar arasında yeni iş birlikleri dönemine de hız kazandırdı. Omni channel döneminde artık müşterilerimize kesintisiz alışveriş tecrübesi sunmak adına tüm birimlerimizle senkronize bir hizmet veriyoruz. Yurt dışında ayrıca dünyaca ünlü department store’larla olan iş birliklerimiz de hız kazandı. Son olarak İspanya’da bu yıl 6 farklı noktadaki El Corte Ingles’lerde yer almaya başladık.


Yatırımlarınızı ne yönde ve hangi hususlar doğrultusunda yapıyorsunuz?


Damat Tween D’S damat markalarımızla beş kıtada, İtalya’dan Avustralya’ya, İspanya’dan Rusya’ya, Almanya’dan Dubai’ye 80'i aşkın ülkede toplam 431 mağazayla yer alan ve inovatif ürünleri ile büyük ilgi gören bir grubuz. Müşterilerimizin hayatlarına konfor katmak ve hayatlarını kolaylaştırmak için pek çok ilke imza attık ve su itici ve leke tutmayan Nanocare gömlekler, kırışmaz Travel takım elbiseler, gömlek hafifliğinde astarsız ve malzemesiz üretilen ceketler, katlanarak kendi çantasında her yere taşınabilen kırışmaz ceket ve pantolonlar gibi pek çok ürün tasarladık.


Geçen yıl itibariyle de bu ürünlere, uzun yıllardır üzerinden çalıştığımız ve hem ülkemizin hem de dünyanın sürdürülebilir geleceğine yatırım yaptığımız doğa dostu ürünlerimizi ekledik. Çünkü tükettiğimiz doğal kaynakları sürdürülebilir kılarak gelecek nesillere daha temiz bir dünya bırakmayı, hem global bir marka hem de insan olmanın bir sorumluluğu olarak görüyoruz. 

nb

Yukarı