Ana içeriğe atla

yu7676

MALLREPORT

BAYRAM ALIŞVERİŞİNDE LİDER KATEGORİLER BELLİ OLDU

29.07.2021 - 11:21

Geliştirdiği yazılım setleri, analitik araçlar ve entegrasyonlarla e-ticaret sektörünün nabzını tutan NeSatilir.com, Kurban Bayramı öncesindeki 5-19 Temmuz haftasının online satış verilerini yayınladı. Raporda yer alan verilere göre; ilgili haftanın liderliğine oturan ilk üç pazaryerinin çok satan ürün kategorileri ve ortalama satış fiyatları gösterdi. Türkiye’nin en büyük ilk üç pazaryerinde en çok talep gören ürünler sırasıyla 217 TL fiyat ortalamasıyla parfüm, 101 TL fiyat ortalamasıyla polo yaka giyim, 280 TL fiyat ortalamasıyla günlük spor ayakkabı oldu.

Türkiye’de e-ticaret yapan ve e-ticaret yapmayı düşünen kişi ve kurumlar için geliştirilmiş bir ürün araştırma ve analiz yazılımı olan NeSatilir.com, Kurban Bayramı öncesi dinamizmi artan online pazaryerinin satış verilerini analiz etti. NeSatilir.com tarafından yapılan analiz,   ilgili haftanın ilk 15’teki ürün kategorilerine ve ortalama satış fiyatlarına yer verdi. 

Analize göre;  ilgili haftanın lider pazaryerinin satış galibi 217 TL fiyat ortalamasıyla parfüm oldu. Parfümün ardından 102 TL fiyat ortalamasıyla şampuan, 102 TL fiyat ortalamasıyla vitaminler, 246 TL fiyat ortalamasıyla kedi maması, 64 TL fiyat ortalamasıyla maskara ilk beşe yerleşti. İlk beşi 127 TL fiyat ortalamasıyla nemlendirici krem, 84 TL fiyat ortalamasıyla yüz temizleyicileri, 53 TL fiyat ortalamasıyla diş macunu, 49 TL fiyat ortalamasıyla kitap, 57 TL fiyat ortalamasıyla roll-on ve stick, 147 TL fiyat ortalamasıyla bebek bezi, 262 TL fiyat ortalamasıyla  bluetooth kulaklık, 53 TL fiyat ortalamasıyla saç boyası, 78 TL fiyat ortalamasıyla bebek kremi ve yağlar, 80 TL fiyat ortalamasıyla saç kremi takip etti. 

5-19 Temmuz haftasının çok satan ikinci pazaryerindeki ilk beş kategori ve fiyat ortalamaları ise 101 TL fiyat ortalamasıyla polo yaka, 142 TL fiyat ortalamasıyla bebek bezi, 84 TL fiyat ortalamasıyla bisiklet yaka, 265 TL fiyat ortalamasıyla parfüm, 91 TL fiyat ortalamasıyla t-shirt olarak kayda geçti. Söz konusunu ürün kategorilerini 171 TL fiyat ortalamasıyla sneakers, 96 TL fiyat ortalamasıyla sutyen, 45 TL fiyat ortalamasıyla iç çamaşırı, 101 TL fiyat ortalamasıyla klasik ayakkabı, 60 TL fiyat ortalamasıyla spor ayakkabı, 168 TL fiyat ortalamasıyla günlük ayakkabı, 305 TL fiyat ortalamasıyla günlük spor ayakkabı, 79 TL fiyat ortalamasıyla v yaka, 119 TL fiyat ortalamasıyla bikini ve 77 TL fiyat ortalamasıyla boxer  izledi.

NeSatilir.com’un verilerine göre  5-19 Temmuz haftası online pazaryerleri satış rakamlarında üçüncü sıraya yerleşen pazaryerinin beş büyükleri 280 TL fiyat ortalamasıyla günlük spor ayakkabı, 36 TL fiyat ortalamasıyla cep telefonu kılıfı, 67 TL fiyat ortalamasıyla sineklik, 212 TL fiyat ortalamasıyla kuru mama, 173 TL fiyat ortalamasıyla koltuk kılıfı. Son 10 kategoride ise sırasıyla 43 TL fiyat ortalamasıyla akıllı saat aksesuarları, 52 TL fiyat ortalamasıyla şerit led, 230 TL fiyat ortalamasıyla motor yağı, 303 TL fiyat ortalamasıyla vantilatör, 44 TL fiyat ortalamasıyla elektronik hobi ürünleri, 46 TL fiyat ortalamasıyla güneşlik, 54 TL fiyat ortalamasıyla telefon tutucu, 105 TL fiyat ortalamasıyla OEM yedek parça, 66 TL fiyat ortalamasıyla kablolar ve 188 TL fiyat ortalamasıyla bebek bezi yer aldı. 

,

Yukarı