MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BAŞARIMIZI ÖLÇTÜĞÜMÜZ EN ÖNEMLİ DEĞERDİR

Alkaş Grup Lojistik Kurucusu Bülent Alkaş ile Şubat sayımızda AVM içi lojistik sistemlerini, verdikleri hizmetleri ve çalıştıkları müşterilerine sağladıkları avantajları konuştuk. Teknolojiyi de yakından takip ederek bünyesine uyarlayan Alkaş Grup Lojistik hizmetlerine hız kesmeden devam ediyor.

Alkaş Grup Lojistik olarak okuyucularımıza hizmetlerinizden bahseder misiniz?

Alkaş Grup Lojistik AVM’lere hizmet vermekte olan bir kuruluştur. Başta AVM lojistiği olmak üzere birçok alanda AVM’lere hizmet vermekteyiz. Uzun yıllar sonunda edindiğimiz AVM tecrübesini bugün Alkaş Grup Lojistik çatısı altında tüm müşterilerimize sunmaktayız. Müşterilerimizin talepleri bizim için en öncelikli yol göstericimiz olmuştur. Müşteri memnuniyeti ise bizim başarımızı ölçtüğümüz en önemli değerdir. Müşteri memnuniyetini bu denli önemsememiz bizlere hizmet verdiğimiz firmalarla uzun yıllar boyu çalışma imkânı vermiştir. Kalitemizin, müşterilemizin bizi tercih etmesindeki en önemli unsur olduğunun bilinciyle çalışıyoruz. Bu sebeple teknolojik imkânları da kullanarak, çalışanlarımızın seçimi, eğitimi, takibi başta olmak üzere, kullandığımız taşıma araçları, kullandığımız yazılımlar ile her alanda en iyi olanı müşterilerimize sunmaktan gurur duyuyoruz.

AVM içi lojistik hizmetlerinizden söz eder misiniz, sektörde sizi rakiplerinizden ayıran noktalar nelerdir?

AVM’ler toplumsal hayatın en önemli unsurlarından biri haline geldi. Hayatımızın içerisine bu kadar girmelerinin en önemli sebebi çok iyi yönetilmeleri. AVM yönetimleri gelen müşterilerin içerde geçirdikleri her andan zevk almaları ve bu sürede keyiflerini kaçırabilecek en ufak olumsuzlukları daha olmadan önleme konusundaki tecrübeleri ve başarıları senelerdir AVM‘leri bizler için en önemli yaşam merkezleri haline getirdi. Biz de AVM yönetimlerinin bu konudaki hassasiyetlerini biliyor ve AVM İçi Lojistik Hizmetlerini aynı dikkat ve özenle yapıyoruz. Personellerimiz sadece birer taşıma elemanı olarak değil çalıştıkları ortamı kendilerinin evi olarak görürler. AVM içerisinde oluşabilecek tüm olumsuzlukları, sorumlularına ve AVM yetkililerine raporlayarak bu konuda müşterilermize ek bir kontrol noktası olarak hizmet vermektedirler. AVM’lerin mal kabulleri, asansörleri, duvarları ve zemin kaplamaları yanlış tasarlanmış taşıma araçları sebebi ile çok zarar görürler. Ancak bizim yıllardır edindiğimiz tecrübe ile yaptığımız kendi tasarımımız olan araçlar hem tekerlek yapısı hem de kasası sayesinde duvarlara, asansörlere zarar vermez, zeminini bozmaz AVM’leri korur. Biz teknolojinin getirdiği tüm kolaylıkları yaptığımız işlere entegre ediyoruz. Barkod sistemi ile hızlı ve hatasız taşımalar yapıyoruz.

Akıllı Takip sistemimizin kullanıcılara sağladığı avantajlar nelerdir?

Akıllı Takip sistemi müşterilerimize vaat ettiğimiz hızlı ve güvenli hizmetin önemli bir yapı taşıdır. Taşıma sırasında kâğıt fişlerle işlem yapmanın bazı dezavantajları var. Bu fişler bazı durumlarda sadece bir mağazaya günde bir kaç kez geliyor. Bu da ayda yaklaşık 100 tane kağıt fi ş demek. Her seferinde mağaza çalışanının ilgilendiği müşteriyi bırakıp bu fişleri dosyalaması mümkün değil. O sebeple bu fişler bir kenara bırakılıyor. Kaybolan fişler mağazaların hesaplarını takip edebilmesini zorlaştırıyor. Biz bu sorunu çözmek için bir barkod sistemi olan Akıllı Takip’i geliştirdik. Tüm mağazalarımız için bir barkod oluşturuyoruz. Bu barkodları onlara teslim ediyoruz. Çalışanlarımız mağazaya geldiklerinde telefonları ile barkod okuma yaparak bulundukları mağazayı otomatik olarak seçiyorlar. Ardından yaptıkları taşımaları mağazada, mağaza sorumlularının önünde, telefonları üzerinden sisteme giriyorlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir