MR. D.I.Y. Türkiye, 20 ilde 70 mağazayla tüketicilerle buluşuyor

Türkiye pazarında 2 yılı geride bırakan MR. D.I.Y. Türkiye, 20 ilde 70 mağazasıyla tüketicilerin ev ve yaşam perakendesi alanındaki ihtiyaçlarını karşılıyor. Her ay 4 yeni mağaza açarak agresif büyümeye devam ettiklerini ve 2024 yılı sonunda 150 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini ifade eden MR. D.I.Y. Türkiye COO’su Dilara Neyişçi Çağlı ile Kasım sayımızda bir araya geldik.

MR. D.I.Y. Türkiye olarak halihazırda hangi lokasyonlarda yer alıyorsunuz, Türkiye’deki büyüme hedeflerinizi ve şubeleşme stratejinizi göz önünde bulundurduğumuzda AVM’lerin buradaki rolü nedir, markanız için öneminden bahseder misiniz?

MR. D.I.Y. Türkiye olarak operasyonlarımızın 24. ayı itibarıyla 70 mağazaya ulaştık. Toplamda Türkiye’nin 20 ilinde mağazalarımız bulunuyor ve her ay 4 mağaza açarak agresif büyümemize devam ediyoruz. AVM’ler alışverişin kalbinin attığı ve müşterilerin güvenle alışveriş yaptığı alanlar olması sebebiyle bizim için çok kıymetli. Bu doğrultuda mağaza portföyümüzün yüzde 90’ı AVM’lerde bulunuyor.

Önümüzdeki süreçte Türkiye’deki yatırımlarınız ne yönde şekillenecek, kısa-orta ve uzun vadede MR. D.I.Y. markasıyla nerelerde karşılaşacağız?

Her yıl, yeni mağaza hedefimizi bir önceki yılın en az yüzde 20 fazlası olacak şekilde planlıyoruz. 2024 yılında 70 mağaza açarak 2024 senesini 150 mağaza ile kapatacağız. Markamız uzun vadede Türkiye’nin her ilinde tüketicisi ile buluşacak.

Türkiye’de ilk mağazanızı açmanızın üzerinden 2 yıl geçti, 2 yılda Türkiye pazarında nasıl bir performans sergilediniz?

Müşterilerin keyifle alışveriş yaptığı, sık sık ziyaret etmek istediği bir ev ve yaşam perakendecisi olmayı başardık. 18.000 çeşit ürünümüz ve daima uygun fiyat politikamız ile müşterilerimizin kalbinde güzel bir yer edindik. Öte yandan, iyi bir ekip çalışması ve planlama ile bu kadar kısa sürede operasyonumuzu karlı hale getirmeyi başardık. Ekip arkadaşlarımızın tek yürek olarak hedefe kilitlenmesi ve sorunların üstesinden gelme başarısı, dayanıklılığı ve vizyonerliği sayesinde başarımızın katlanarak artacağına hiç şüphem yok. Türkiye’deki pek çok uygulamamızın global tarafta örnek gösterilmesi ve uygulamaya alınması da bizler için ayrı bir gurur kaynağı oluyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir