Ana içeriğe atla

yu7676

MALLREPORT

GÜÇLÜ ALTYAPIMIZ VE TİCARİ POLİTİKAMIZLA E-TİCARETTE SEKTÖRÜN ÖNCÜSÜYÜZ

10.07.2021 - 18:35

Ekolojik, sağlıklı mutfak gereçleriyle, tüketiciye sağlıklı ve kaliteli ürünler sunarak sürdürülebilir dünya için adımlar atan BAMBUM, pandemide sektörde etkileşimi en yüksek e-ticaret sitesiyle müşterilerine konforlu bir alışveriş imkanı sağlıyor. Pandemi öncesinde yoğun talep gören web sitesiyle ilgili BAMBUM Genel Müdürü Selman Yar güçlü altyapıları ve deneyimleri sayesinde online döneme çok kolay adapte olduklarını anlattı.

Bambum markası olarak misyonunuz nedir? Ekolojik ve organik ürün odaklı olmanızın nedenleri nedir?

Bambum olarak misyonumuz dünyada önem kazanmakta olan sağlıklı mutfak gereçlerinde bir konsept oluşturmak. Tüketici odaklı, estetik, organik, ekolojik, sağlıklı mutfak gereçlerinin Bambum markası ile üretimi ve ithalatını yapmak. Odağımızda ekolojik ve organik ürün odaklı olmamızın başlıca nedeni, her gün kullanılan, yemek yenilen ve yapılan gereçlerin tüketici sağlığını doğrudan etkiliyor olması. Bu anlamda sağlık açısından zararlı ürünlerle ilgili tüketicileri bilgilendirmek görevimiz.

E-ticaret ile de hizmet veriyorsunuz. Fiziksel mağazacılıkla kıyasladığınız vakit, e-ticaret size ne gibi avantajlar sunmakta?

E-ticaret biz sadece pandemide değil öncesinde de çok önem verdiğimiz bir alandı. Buna istinaden çok kuvvetli bir teknolojik altyapı sistemi ile çalıştığımız için e-ticaret sistemimiz zarar görmedi. Ürünlerimiz bütün e-ticaret platformlarında son derece ilgi görüyor ve resmi web sitemiz sektörel olarak erişim sayısında ilk 2 içerisinde bulunuyor.

Ürün grubumuz e-ticaret için de çok uygun bir grup olduğu için bizim için bu süreç avantaja dönüşüyor. Üstelik sürekli artan mağaza maliyetlerine karşı e-ticaret daha avantajlı fiyatları müşterilerimize sunmamızı sağlıyor.

E-ticaret sektörüne duyulan ilgi büyümeye başlıyor. Siz e-ticaret için pandemi süreci ve sonrasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Pandemi sürecinde son kullanıcılar doğal olarak e-ticarete yöneldiler. Bizim ürünlerimiz pandemi öncesinde de e-ticaret üzerinden çok ciddi talep ediliyordu tabi pandemiyle birlikte bu durum iyice patladı ve şuanda ciromuzun önemli bir kısmını e-ticaret bayiliklerimiz oluşturuyor. Tabi bunların yaşanması için çok kuvvetli bir e-ticaret sisteminiz , teknolojik altyapınız ve ticari politikanız olması gerekiyor. Bizde bu yeterliliklerin hepsini yerine getirdiğimiz için pandemi süreci ve pandemi sonrası e-ticarete çok kolay ayak uydurabildik.

Pandemi sonrası e-ticaret sürecini yönetirken, oluşmuş olan talebi daha da arttırmaya yönelik bir politika izliyoruz. Tabiki bu süreci kontrolümüz dahilinde ilerleterek daha fazla sok kullanıcıya ulaşmak ana hedefimiz.

 

,

Yukarı