Ana içeriğe atla

nr

E-TİCARET DÜNYASINDA KULLANICI SAYISI 2,2 KAT ARTTI

27.07.2021 - 14:30

Pandeminin beraberinde getirdiği kısıtlamalar, ekonomik ve teknolojik gelişmeler, tüketici alışveriş trendlerini de değiştirmiş durumda. Bugünün dünya düzeni, alışveriş alışkanlıklarında da online ortamda devam ediyor.
Elektronik ürünlerini en uygun fiyat, en kaliteli hizmet ve güvenilir alışveriş yaklaşımıyla sunan İncehesap.com Kurucu Ortağı Nurettin Erzen, 2021’nin ilk 6 aylık döneminde sitelerini 9,5 milyona yakın kullanıcının ziyaret ettiğini ve bu süreçte 81 milyondan fazla sayfa görüntülemesi elde ettiklerini belirtiyor.

TEPAV PERAKENDE GÜVEN ENDEKSİNDE ARTIŞ

06.07.2021 - 17:53

TEPAV Perakende Güven Endeksi (TEPE)  Haziran 2021’de Mayıs ayına göre 0,5 puan, bir önceki yılın aynı dönemine göre ise 2,2 puanlık sınırlı artışla -18,8 puan değerini aldı.

JLL TÜRKİYE'YE DOKUZUNCU ETİKA ÖDÜLÜ

30.06.2021 - 15:50

Türkiye’de etik anlayış bilincini yaygınlaştırma, genç etik liderlerin yetişmesine katkıda bulunma amacıyla kurulan Etik Değerler Merkezi, etik değerlere uygun davranan şirketlere "ETİKA" ödülü takdim ediyor. JLL Türkiye bu yıl da ETİKA ödülünün 9. kez sahibi oldu.

PERAKENDE SEKTÖRÜ GÜVEN ENDEKSİ AÇIKLANDI

24.06.2021 - 14:16

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Haziran ayının güven endeksi verilerine sektörler bazında açıkladı. Açıklanan verilere göre perakende ticaret sektörünün güven endeksi artışta.

MARMARA ÜNİVERSİTESİ MWINS SPOR VE REKREASYON ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

23.06.2021 - 10:09

Bu sene ilki düzenlenen, Polin Waterparks desteğiyle gerçekleşen, Marmara Üniversitesi öğrencileri ile tüm akademik ve idari kadronun hep birlikte hayata geçirdiği, bir önceki yılın spor ve rekreasyon alanındaki ulusal ve uluslararası başarılarının değerlendirildiği Marmara Üniversitesi Spor ve Rekreasyon (MWins) ödülleri; 19 Haziran 2021 Cumartesi akşamı saat 21.00’da “Marmara Mwins” Youtube kanalında “Mwins Ödülleri Çevrimiçi Özel Yayını’nda” sahiplerini buldu.

TÜKETİCİ GÜVENDE OLMAK İSTİYOR

02.06.2021 - 09:52

KPMG’nin 16 ülkede 18 binden fazla kişiyle görüşerek yaptığı ‘Ben, Hayatım, Cüzdanım’ başlıklı büyük tüketici araştırması, Covid-19 sonrası tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına, değişen davranışlarına ve beklentilerine ışık tutuyor. Araştırmaya göre hayatın dijitalde geçtiği şu dönemde ‘güvende hissetmek’ en önemli kriter. Tüketicilerin yüzde 92’si kendisinin ve ailesinin güvende olmasına büyük önem veriyor.

E-TİCARETTE HEDEF 240 MİLYAR LİRA

02.06.2021 - 09:48

Pandemi tüketici davranışlarını dönüştürürken, e-ticaretteki hacmin artmasıyla dijitale yapılan yatırımlar artıyor. 2021 Yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı’na göre, Türkiye'de e-ticaret hacminin 240 milyar liraya çıkması ve internet üzerinden alışveriş oranının yüzde 38'e yükselmesi bekleniyor.

Subscribe to Araştırma

nr

Yukarı