Ana içeriğe atla

ggh

YENİLİKLERİN ÖNCÜSÜ OLMAK GEREKİYOR

11.04.2019 - 17:24

YATIRIMCILARIN KONSEPTLERDE AYNI ŞEYLERİ GÖRMEK İSTEMEDİKLERİNE VURGU YAPAN KAHVE SOKAĞI GENEL KOORDİNATÖRÜ EMRE İŞLEK, “KURUMSAL KİMLİĞİMİZİ KORUYARAK ÜRÜNLERİMİZİ VE KONSEPTİMİZİ YENİLEMEYE ÖZEN GÖSTERİYORUZ.” DEDİ.

Kahve Sokağı markası olarak sürekli altyapınızı, ürünlerinizi ve konseptinizi yeniliyorsunuz. Bu tür yenilikler yapmanın markanız adına nasıl avantajları oluyor? Kahve Sokağı olarak bizler herhangi bir yenilik yapmadan önce tabii ki tüm AR-GE çalışmalarımızı, avantajlarımızı ve dezavantajlarımızı araştırıyoruz ve kıyaslıyoruz. Menümüze misafirlerimizin sadece Kahve Sokağı şubelerinde tüketebilecekleri ürünler eklemenin en güzel avantajı misafirimizin bizi tercih etmesine sebep olmaktır. Konsept ile yeniliğin en büyük avantajı ise gelişen franchise sektöründe hep bir adım önde olmak ve bazı yeniliklerin öncüsü olmak. Yatırımcılar artık aynı şeyleri görmek istemiyorlar, farklılık arıyorlar. Bizlerde kurumsal kimliğimizi koruyarak ürünlerimizi ve konseptimizi yenilemeye özen gösteriyoruz. 

Markanıza verdiğiniz değer franchise şartlarınız ve franchise adaylarında aradığınız özelliklerden anlaşılıyor aslında. Sizin için olmazsa olmaz nedir? Markanızı nasıl temsil etmelerini istiyorsunuz?
Franchise sistemi aslında sürekli büyüyen, büyüdükçe paylaşımların arttığı ve sıcak bir aile ortamının sistematik halidir. Bu sebeple franchise ailesine katılacak yeni bireylerin merkeze, diğer franchiselere ve en önemlisi markaya uyumlu olması gerekmektedir. Bu gereklilik bizim için en önemli unsurdur. Ayrıca markamızın geliştirdiği yenilikleri, işletmelerinde gereklilikleri yerine getirerek uygulamaları diğer olmazsa olmazımız. Bunun yanında tabi ki işletmeleriyle ilgilenmeleri ve kontrolün kendilerinde olmasını tercih ederiz.

Art arda yeni şube açılışlarınız gerçekleşiyor. Bu şekilde büyümenizin ve başarınızın sırlarını anlatır mısınız? 
Evet, 2018 yılının son çeyreği ve 2019 yılının ilk çeyreği bizim için çok güzel geçti. Yeni açtığımız şubeler, yeni imzaladığımız sözleşmeler, inşaatı devam eden yerler ve sıcak temasta olduğumuz görüşmeler var. Aslında öyle çok özel bir sırrımız yok. Biz bu işte en önemli unsurun güven olduğunu öğrendik. Görüşmelerimizi yaparken hep şeffaf oluyoruz, bu da yatırımcının güven kazanmasına sebep oluyor. İnsanlar hiç bilmedikleri bir sektöre, franchise veren firmanın tecrübelerine güvenerek yatırımlar yapıyorlar. Şeffaf ve güvenilir olmak çok önemli. Bunun yanı sıra tabii ki sistematik ve işinde başarılı profesyonel bir ekiple çalışmak apayrı. Arka tarafta sürekli markayı daha iyi yerlere taşımak için AR-GE çalışmaları yapan bir ekip var. Yeni ürünler, yeni konsept, mevcut bayilerin memnuniyeti, tedarik zinciri vs. her birim bu başarının sebebidir.

2019 yılı içerisinde hayata geçirmeyi düşündüğünüz planlarınızdan bahseder misiniz?
2019’un Coffee Street markasının yılı olmasını planlıyoruz. Bu markanın projesini paylaşmıştık ve alt yapısı da tamamlanmak üzere. 2019 yılının ikinci çeyreğinde bu markayla en az 10 şube vermek hedeflerimiz arasında. Daha küçük dükkanlarda, daha düşük maliyetlerle açabileceğimiz bu self servis konseptimiz şimdiden çok ilgi gördü. Özel sektörde çalışmaktan yorulmuş kendi işinin patronu olmak isteyen girişimcilerimiz bu konsepti mutlaka takip etsinler.

nb

Yukarı