Ana içeriğe atla

ggh

PİZZA LAZZA’DAN FRANCHISE ATAĞI

14.09.2018 - 09:49

English Home, Memorial Sağlık Grubu, A101 marketleri, Eve Shop gibi lider markalarıyla 7 bin 500’ün üstünde noktada, on binlerce kişilik istihdamla hizmet sunan Turgut Aydın Holding’in markası PizzaLazza, Türkiye’nin 1 numaralı yüzde100 yerli pizza zinciri olmak için emin adımlarla büyüyor. 
2014 yılında temelleri atılan marka Sakarya Akyazı’da kurulan Pizza Lazza bir yıllık AR-GE sürecinden sonra 2015 yılında Anadolu Yakası’nda yaygınlaşmaya başladı. 9’u franchise olmak üzere toplamda 33 şubesi ile pizza severler ile buluşuyor.
Yatırımcıya merkezden anahtar teslim proje konsepti ile franchise veren Pizza Lazza, Sultanbeyli’de bulunan üretim merkezi, en teknolojik ve üstün kaliteli ürünler, profesyonel tedarik süreci, lojistik, eğitim ve mimari proje ekibi ile hizmet veriyor. 

İTALYAN PİZZA İLE TÜRK KARADENİZ PİDE KÜLTÜRÜNÜ BULUŞTURUYOR
Pizza Lazza Genel Müdürü Hasan Akyüz; markanın hizmet kalitesi ve lezzetleri ile fiyat politikası ile öne çıkacağını dile getirirken “Franchise’larımız ile uzun vadeli birliktelik düşünüyoruz. İşinin başında olması bizim için çok önemli. Konseptimiz 100 metrekare ila en fazla 120 metrekare aralığında restoranlardan oluşuyor. Alışılmıştan daha büyük boy pizzaları hesaplı fiyatlara sunma hedefiyle yola çıkan Pizza Lazza’nın menüsünde başka hızlı servis pizzacılarda daha önce görmediğiniz lezzetler de var. Mesela İtalya’nın kapalı pizzası ‘Calzone’ ile Türk Karadeniz pide kültürünü birleştiren reçetesiyle sıcacık kapalı pizza olan Lazza’yı denemek gerek. Amerikan ‘Sub’ ve ‘Hogi’ sandviçlerini de enfes pizza hamuruyla yeniden yorumlayıp fırından çıkınca diri salata malzemesiyle canlandıran Hogi de bir diğer spesiyal lezzeti. Pizza Lazza yenilikçi, üstelik de gerçek dana eti içeren ürünleriyle helal sertifikaya sahip marka, yakın zamanda tüm Türkiye’de olacak.” dedi.
Eğitimden, gıda denetimine, pazarlamadan, bölge korumaya, kalite güvence departmanı ile tüm süreçler merkez denetiminde ve yönetiminde yapılıyor. Genellikle ağırlıklı olarak cadde dükkânlar tercih ediliyor. 
Türkiye’nin en büyük holdinglerinden Turgut Aydın Holding markası Pizza Lazza, yüzde 100 yerli olarak, global markalar ile rekabet ediyor. 2019 yılına kadar franchise bedeli almayacak olan marka 2023 yılında 400 şubeye ulaşmayı hedefliyor. 

nb

Yukarı