Ana içeriğe atla

ggh

LEZZETLERİMİZİ FARKLI İLLERDEKİ MİSAFİRLERİMİZE ULAŞTIRMAK İSTİYORUZ

18.01.2019 - 16:49

“YILIN LEZZET MARKASI” OLAN GREEN SALADS’IN YÖNETİM KURULU BAŞKANI REMZİ GEDİK, “İSTANBUL DIŞINDAKİ İLK ŞUBEMİZ OLAN İZMİT SYMBOL AVM ŞUBEMİZİN AÇILIŞINI YAPTIK. ÖNCELİKLİ HEDEFİMİZ; LEZZETLERİMİZİ FARKLI İLLERDEKİ MİSAFİRLERİMİZE ULAŞTIRABİLMEK.” DEDİ.  

Green Salads’ı kısaca tanıyabilir miyiz?
2008 yılında ilk şubemizin açılmasıyla sektördeki serüvenimiz başladı. Green Salads, ISO 22000:2005 ve ISO 9001:2008 belgelerine sahip tesislerinde, kalite ve gıda güvenliğinden ödün vermeden sağlıklı, lezzetli ve gıda sağlığına uygun mamuller üretmeyi ve bunları değerli misafirleri ile buluşturmayı temel amaç olarak benimsiyor. Konseptimiz; tava, ızgara, mantı, özel çorbalarımız ve salata bölümlerinden oluşuyor. Ürünlerimizin içeriği ve ilk uzun tabak konsept tasarımı tarafımıza aittir. Yıllardır gıda sektöründe yer alan ortaklarımız ve birlikte yürüdüğümüz çalışma arkadaşlarımız ile bugün 30 şube sayısına ulaşmış bulunuyoruz ve hızla büyümeye devam ediyoruz.
 
2018’i değerlendirmenizi istesek neler söylersiniz? Firmanız için 2018 yılı nasıl geçti?

2018’ de yılın ilk yarısı için olan hedeflerimizi gerçekleştirdik. İkinci yarısında ise kurlardaki artış ve ekonomik dalgalanmalar maliyetlerimize yansısa da doğru stratejik plan içinde büyümeye devam ettik. Şubelerimizin genelinde konseptimizi yeniledik. İstanbul dışındaki ilk şubemiz olan İzmit Symbol AVM şubemizin açılışını yaptık. Lezzetli buluşlarımız sayesinde Türkiye Altın Marka Ödül töreninde, “Yılın Lezzet Markası” olarak seçilmenin gururunu yaşadık. Bizim için verimli ve hedeflerimizi büyük ölçüde gerçekleştirdiğimiz bir yıl oldu.

2019 yol haritası hakkında bilgi alabilir miyiz? Yeni yılda nasıl bir yol izleyeceksiniz?
Öncelikli hedefimiz; lezzetlerimizi farklı illerdeki misafirlerimize ulaştırabilmek. Bu yol haritasıyla şube sayımızı artırmaktır. Yeni yılda yeni yatırımcılarla daha da güçlü bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyeceğiz.

Yurt içi ve yurt dışında franchise ile büyümeye devam edecek misiniz?
Yurt dışından çeşitli ülkelerden franchise teklifleri alıyoruz. Bu alandaki değerlendirmelerimiz devam etmekle birlikte, markamızı ileriye taşıyacak yatırımcılarla işbirliği yapabiliriz.

Yeni yatırım planlarınızdan bahseder misiniz? Yakın zaman içerisinde açmayı düşündüğünüz şubeler var mı?
Şube sayımızın artışına bağlı olarak üretim hacmimiz de büyüdüğünden yeni bir üretim üssü kurmayı planlıyoruz. Doğru noktalarda şube açılışlarımız devam edecek.

nb

Yukarı