Ana içeriğe atla

ggh

KASAPDÖNER’DE HEDEF “TÜM TÜRKİYE”

10.05.2018 - 15:19

2018 yılı sonuna kadar hedeflerinin şube sayısını 100’ yükseltmek olduğunu söyleyen KasapDöner Genel Müdürü Bahar Özürün, “Bu topraklardan bir marka çıkacaksa, bu bir döner markası olacak ve o döner markasının da KasapDöner olacağına inanıyoruz.” dedi.

MÜŞTERİ BULUNDUĞU ORTAMDA MUTLU OLMALI
KasapDöner olarak geliştirdikleri konseptin, kuruldukları günden bu yana ilgi çektiğini söyleyen KasapDöner Genel Müdürü Bahar Özürün, “Müşterimizin hem yediği üründen hem de bulunduğu ortamdan mutlu olmasını istiyoruz. Öte yandan tüm KasapDöner şubelerinde standart bir konsept uyguluyoruz. Konum açısından baktığımızda da, şube açtığımız her kentte, işlek ve marka değeri yüksek caddelerin yanında, seçkin AVM’lerde yer almayı hedefleyerek hareket ediyoruz. Bunun dışında mağazalarımızda masaya servis verdiğimiz için yeterli oturma alanı bulunmasına da dikkat ediyoruz.” dedi.

TÜRKİYE’NİN HER ŞEHRİNDE EN AZ BİR ŞUBE
“KasapDöner olarak şu an yurt içinde 53, yurt dışında 4 olmak üzere 57 şubemiz bulunuyor.” diye belirten Özürün,  yurt içi hedeflerinin başta Anadolu metropolleri olmak üzere “tüm Türkiye” olduğunu belirtti. Özürün, “Türkiye’nin her şehrinde en az bir KasapDöner şubesi olmasını hedefliyoruz. Bunun yanında yurt dışı hedeflerimiz arasında en başta Amerika ve Körfez ülkeleri var.” ifadelerinde bulundu. 

YATIRIMCIYA HER KONUDA DESTEK 
Yatırım görüşmelerinden bahseden Özürün, “İşletmecilerimize işin en başında lokasyon seçimi ve yatırım fizibilite çalışmasından başlayarak destek veriyoruz. Verimli bir yatırım imkanı mevcutsa açılışa onay veriyoruz. Sonrasında da açılış öncesi yapılması gerekenler ve şubenin inşa ve tefrişi için destek veriyoruz. Sistemimize uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak üzere, açılıştan önce işletme sahibi ve çalışanlarına operasyon eğitimleri düzenliyoruz. Bunun dışında girişimcimizi stok kontrol ve dönere özgü fire takibini de içerecek şekilde işletme yönetimi konusunda bilgilendiriyoruz. Pazarlama ve Halkla İlişkiler desteği de sağlıyoruz.” dedi.

DÖNERİN TAZE OLARAK GÜN AŞIRI SEVKİ YAPILIYOR
Yurt içindeki tüm işletmelere dönerden ketçaba, tuzdan domatese kadar tüm ürünlerin lojistik hizmetini merkez olarak kendilerinin sağladığını ve bunun için ekstra bir bedel almadıklarını belirten Özürün, “Dönerimizi taze olarak sevk ettiğimiz için şubelerimize gün aşırı sevkiyat düzenliyoruz. Yurt dışı mağazalara da ilgili ülkenin ithalat rejimi uyarınca gönderebileceğimiz ürünleri yine biz sağlıyoruz.” açıklamalarında bulundu.

“DÖNERİ DÜNYA MARKASI YAPMAYI HEDEFLİYORUZ”
2018 yılında, Anadolu’da ve yurt dışında büyümeyi hedeflediklerini söyleyen Özürün, “Şu an yurt içinde ve yurt dışında toplam 55 şubemiz var. 2018 yılı sonuna kadar bu sayıyı 100’e yükseltmek en büyük hedefimiz.” dedi. 
Özürün sözlerine şu şekilde son verdi: “Döner, toplam yiyecek-içecek pazarının yüzde 60’ını oluşturuyor. Bu da büyük bir yatırım fırsatı demek. Her zaman “Çok Kazan, Çok Kazandır”  ilkesiyle, kendimizden önce iş ortaklarımız olan yatırımcılarımıza kazandırmak için çalışıyoruz. Bizim bir iddiamız var. Döneri bir dünya markası yapmayı hedefliyoruz. Bu topraklardan bir marka çıkacaksa, bu bir döner markası olacak ve o döner markasının da KasapDöner olacağına inanıyoruz.”

nb

Yukarı