Ana içeriğe atla

ggh

BAMBİ İSTANBULLULARI LEZZETLİ TATLAR İLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDİYOR

14.11.2018 - 17:21

TOPLAMDA 13 ŞUBE OLARAK İSTANBUL BÖLGESİNDE HİZMET VERDİKLERİNİ SÖYLEYEN BAMBİ CAFE YÖNETİM KURULU BAŞKANI EMİN GÜNER, “TÜRKİYE’NİN İLK 7/24 ÇALIŞAN RESTORAN ZİNCİRİ OLARAK İSTANBUL GENELİNDE GÜNDE 15 BİN, YILDA 6 MİLYONA YAKIN KİŞİ BAMBİ CAFE’Yİ ZİYARET EDİYOR.” DİYOR.

Bambi, İstanbul’un çeşitli merkezi semtlerinde yer alan 13 şubesi ile İstanbulluları her gün kaliteli ve lezzetli tatlar ile buluşturmaya devam ediyor. 1974’te yola çıktığı ilk günden itibaren Bambi, şehir yaşamının süratli yolculuğu içerisindeki insanların hızlı bir şekilde istedikleri güzel lezzetlere kavuşmasını sağladı, sağlıyor ve sağlayacak. Yönetim Kurulu Başkanı Emin Güner, Bambi Cafe ile ilgili sorularımızı cevapladı.
 
Bambi Cafe’nin kuruluş öyküsünden bahseder misiniz?
Bambi Cafe’nin kuruluş öyküsü Güner kardeşlerin iflas edip tekrar hayata tutunma mücadelesinin öyküsüdür. İflas eden Güner kardeşler pazarcılıktan kamyon taşımacılığına birçok iş yaparak geçim mücadelesi vermiş ve daha sonra ilk olarak Galatasaray Lisesi altında küçük bir dükkanda ortaklı olarak büfecilik hayatına başlamışlardır. Daha sonra halen faaliyette olan taksim Sıraselviler’deki dükkanı çok ortaklı olarak tutarlar ve Bambi ismiyle 1974 yılında başlarlar.
1993’e kadar ortaklardan ayrılmalar devam eder ve 1993’de Mustafa Güner tamamını satın alır. Dört oğlu ile tek şubeli olarak devraldığı Bambi’yi dededen,babadan esnaf olan Güner ailesi, müşteri memnuniyeti odaklı dürüst çalışmaları neticesinde bugünkü zincir işletmelere ulaştırmıştır.

Bambi ismini koyma fikri nasıl oluştu?
Bambi adını, ormanların en zarif, meraklı, cesur ve aynı zamanda da hızlı canlısı olan ceylanın özel isminden aldı. Aynı zamanda kısa, akılda kalıcı, sempatik ve sıra dışı olması da marka ismini belirlemede etkili olmuştur.

Menünüzde hangi ürünler mevcut? En fazla rağbet gören ürününüz nedir?
Tavuk çeşitleri, et, tavuk, döner, köfte, sosisli, sandviçler, waffle, kumpir, dilli kaşarlı tost, kaşarlı dürüm döner, ıslak hamburger gibi ürünler bizimle özdeşleşen ürünler…  

BAMBİ

“DÖNERLER KENDİ İMALATIMIZ”

Ürünlerinizin üretimi sizin tarafınızdan mı yapılıyor? Bildiğimiz kadarıyla dönerleriniz müşteriler tarafından beğeniliyor. Dönerinizi farklı kılan nedir?

Dönerler kendi imalatımız, katkısız, tamamen doğal ve kendi özel sosumuzla beraber marine edildiği için kendi lezzetini koruyor. 
Şu an kaç şube ile nerelerde faaliyet gösteriyorsunuz?
Taksim (Merkez, Anıt ve paket olmak üzere 3 şube)  Osmanbey, Bakırköy, Sirkeci, Mecidiyeköy, Ümraniye, Gayrettepe, Çamlıca restoran, Çamlıca paket ve yine taksimde kuruyemiş olmak üzere toplamda 13 şube olarak İstanbul bölgesinde hizmet veriyoruz. 

 “ÖNCE KAZANDIR SONRA KAZAN”

Franchise şartlarınızdan bahseder misiniz? Franchise alan kişilere tedarik konusunda nasıl destekleriniz oluyor?

Franchise alt yapısı hazırlandı. Kendimize özel hazırlanan program ile hayata geçirmek istiyoruz. 2019’un ikinci yarısını konuyla alakalı olarak kendimize hedef seçtik. İsteyen her girişimciye değil iş bilgisi, deneyimi, çalışkan ve bizimle uzun süre çalışmak isteyen insanlara bu işi vereceğiz. Buradaki sloganımız “Önce Kazandır Sonra Kazan” olacak.

Aynı zamanda Türkiye’nin ilk yerli paket servis yapan restoran zincirisiniz. Bununla ilgili neler söylemek istersiniz?
Paket şubesi ile alakalı haklı bir gurur yaşıyoruz. Bunu ilk başlatan biziz. Bu konuyla alakalı yeni çalışmalar yaparak geliştirmek istiyoruz. İstanbul genelinde günde 15 bin, yılda 6 milyona yakın kişinin ziyaret ettiği Bambi Cafe, Türkiye’nin ilk 7/24 çalışan restoran zinciri olmayı sürdürüyor.
 
“DÜNYAYA AÇILMAK İSTİYORUZ”

Son olarak gelecek dönem hedeflerinizde neler var öğrenebilir miyiz?

Franchise sistemini geliştirip alt yapısını hazırlamak ve kadrolarını oluşturmak hedeflerimiz arasında. Franchise verdikten sonra bütün dünyada bize özel olan lezzetlerle içecekler ve soslar başta olmak üzere dünyaya açılmak istiyoruz. Amacımız ticaret değil tamamen kültürel bir açılım olmasını istememiz. Türk kültürünü tanıtan, bütün dünyada Türk ahlakını, Türk misafirperverliğini gösteren şubeler açmak istiyoruz. Kendimizi kültür eliçisi gibi düşünüyoruz. Lezzetlerimizin yanında ahlakımızı ve çalışkanlığımızı da göstermek istiyoruz.

nb

Yukarı