Ana içeriğe atla

ggh

LORİS, AÇIK PARFÜM PAZARINA KATMA DEĞER SAĞLIYOR

06.09.2021 - 13:43

Loris Parfüm Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Okuyucu, “Belirlediğimiz Misyonlardan Ödün Vermeden Kararlı Bir Şekilde İlerliyoruz”dedi.

Açık parfüm pazarında büyük fırsat var                                                                                                                                                                                                                   
Ülkemizde aylık ortalama büyüklüğü 250 milyon TL’yi aşan açık parfüm pazarı, olumsuz pandemi koşullarına rağmen büyümeye devam etti. Bu kapsamda Loris Parfüm, girişimciler için pazardaki franchise fırsatlarına dikkat çekiyor. Loris Parfüm Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Okuyucu “Doğru lokasyonda açılan parfüm mağazasıyla yatırım bedelini kısa süre içinde geri alıp büyüme olanağınız yüksek, yeter ki mağazacılığın dinamiklerine ayak uydurmada istekli olun” dedi.                                                                
Loris’ten bahseder misiniz? 


Hızla büyüyen dinamik bir alan olan açık parfüm pazarında kalıcı bir marka olabilmek için 2006 yılından bu yana sadece üretim ve satış odaklı bir politika izlemek yerine sektöre ve bu alanda çalışanlara katma değer sağlamak için çalışıyoruz. Yüzlerce şubesi ve binlerce çalışanıyla dev mağazalar zinciri olan Loris Parfüm olarak, koku trendleri üzerinde çalışıyor, yeni trendler yaratıyoruz. İnsan sağlığına duyarlı, çevre ve doğa dostu ürünlerimizle oluşturduğumuz parfüm ve diğer ürün gruplarımızı dünyanın pek çok noktasına ulaştırıyoruz. Hali hazırda 200’e yakını yurt dışı olmak üzere 450’yi aşkın şube ile hizmet veriyoruz.                                                                      
Düşük yatırım, karlı bir iş alanı


Loris Parfüm franchise adaylarına düşük yatırım maliyetiyle girişimcilik olanağı sunuyor. Girişimcinin kendi önerisi olan mağazanın potansiyeli, lokasyon ve hedef kitle özellikleri uzman bir ekip tarafından değerlendirildikten sonra başlatılan süreçte Loris çok yönlü bir destek paketini harekete geçiriyor. Başvuru sürecinin gerektirdiği zorunluluklar tamamlandıktan sonra mağaza, otomasyon sisteminden ürünlerine dek satışa hazır halde teslim ediliyor. Tabela, raf, mimari ve teknik operasyonu tamamlanan mağazalar, saha operasyon ekipleri tarafından her aşamada destekleniyor.                                                                                                                                     
Satışlara sürekli destek


Loris Parfüm, bayilerin satışlarını artırmak için uzun vadeli bir eğitim planının uygulanmasını sağlıyor. Loris Akademi çatısı altında, mağazacılık, kurumsal kültür, satış ve parfüm bilgisi gibi ana konularda tüm bayi çalışanlarının eğitim ve gelişim programları takip ediliyor. Mağazalarda yeni işe başlayan satış elemanları, oryantasyon programından sonra mağazacılık alanındaki eğitimlerini de tamamlıyorlar.                                                                                                                                                               
Ürün yelpazesiyle desteklenen satış hacmi 


Ürün segmentimiz içinde Frequence serimizin yanında, yüksek esans oranına sahip kreasyon parfümler olarak da adlandırılan özel “NICHE” parfüm serisine de yer veriyoruz. Oda kokusu koleksiyonumuz ise sektördeki en kaliteli ve çeşitlilik arz eden kokularıyla büyük ilgi görmeye devam ediyor. Oda ve kumaş kokuları, duş jelleri, vücut spreyleri, vücut kremleri, saç parfümleri, deodorant, roll-on, kolonya ve araç kokularımızla geniş bir çeşitlilik deneyimi sunuyoruz.

nb

Yukarı