Ana içeriğe atla

ggh

KAHVE DÜNYASI’NIN MAĞAZA YATIRIMI HEDEFİ 50 MİLYON TL

12.08.2020 - 11:55

Türkiye’nin coğrafi penetrasyonu en yüksek kahve zinciri Kahve Dünyası, sürdürülebilir bir stratejiyle yaptığı yatırımlarla hem ekonomiye hem de istihdama katkı sağlamaya devam ediyor. 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı amaçlayan Kahve Dünyası, 2020 sonu itibarıyla 50 milyon TL yatırım rakamına ulaşmayı hedefliyor

 

“Hepimizin Ortak Noktası” söylemiyle hizmet veren Kahve Dünyası, mağaza ağını yaygınlaştırarak gücüne güç katmaya devam ediyor. Farklı ihtiyaçlara yanıt veren farklı konseptlerle hem Türkiye’de hem de yurtdışında milyonlarca kahve tutkunuyla buluşan Kahve Dünyası, dinamik hizmetin özel ürünler ve dijital teknolojiyle desteklendiği “Kahve Dünyası Algötür” mağazalarıyla da Türkiye’nin her köşesine ulaşıyor. Misafirlerine 200’ü aşkın mağazasında yaklaşık 2 bin 500 çalışanıyla hizmet veren Kahve Dünyası, yeni mağazalarıyla Türkiye ekonomisine destek olurken istihdama da katkı sağlıyor. Bu çerçevede 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı planlayan marka, büyük şehirlerin yanı sıra seyahat edenlerin de uğrak noktası olan otoban mağazalarında da ürünlerini Kahve Dünyası severlerle buluşturuyor. Hali hazırda 400 adet akaryakıt istasyonundaki varlığını bu yaz açtığı ve sene sonuna kadar açmayı hedeflediği toplamda 3 otoban mağazasıyla da güçlendirmeyi arzu eden Kahve Dünyası, 2020 sonu itibarıyla 50 milyon TL yatırım rakamına ulaşmayı hedefliyor.

Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörlerinden biri olan perakende sektörünün içinden geçtiği zor dönemi atlatmak için çok büyük bir çaba gösterdiğinin altını çizen Kahve Dünyası Genel Müdürü Kaan Altınkılıç, yeni normalde Türkiye’nin ve sektörün yeni bir başarı hikayesi yazması için ellerinden geleni yaptıklarını söyledi. Bu doğrultuda Kahve Dünyası’nın mağaza yatırımlarını ertelemek yerine ellerini taşın altına koyarak yola devam etmeyi tercih ettiklerini belirten Altınkılıç, “Böyle dönemlerde kimi markalar yatırımlarını durdurup elindekileri korumaya odaklanır. Biz ise riskleri doğru şekilde analiz ederek yatırımlarımızı sürdürmeye karar verdik. Covid-19 gündemi nedeniyle ev dışı tüketimin azalmasıyla birlikte online mağazamızda agresif yükselişler gözlemledik. Mart ayının ortasından mayıs ayının sonuna kadar geçen sürede online satışlarımızda yüzde 700’lük artışın yanı sıra online mağazamızı ziyaret eden kişi sayısında da çok ciddi yükseliş yaşandı. Bu artışta elbette yaptığımız yoğun iletişim çalışmaları, doğru pazarlama stratejimiz, indirim ve kampanyalarımız da etkili oldu. Örneğin sevdiklerimizle bir araya gelemediğimiz Ramazan Bayramı döneminde kutu çikolatalarımıza olan talep bir önceki döneme göre yaklaşık 10 kat arttı.” diye konuştu.

ONLİNE’A YATIRIM DEVAM EDİYOR

Bu süreçte gördükleri yoğun ilgi sonucunda online’a yönelik yatırımlarda vites geçişini daha ani bir şekilde yaptıklarını ifade eden Altınkılıç, sözlerini şöyle sürdürdü: “Koronavirüs sürecinin ilk 1.5 ayında depo yatırımı gerçekleştirerek online mağaza operasyonumuzu 5 katı büyük bir alanda yürütmeye başladık. 1 Haziran itibarıyla mağazalarımızın yeniden açılmasıyla kahve tutkunlarının yoğun ilgisiyle karşılaştık, herkesin dışarıda olmayı özlediğini gördük. Bu da bize güç verdi ve ürünlerimizi daha çok kişiyle buluşturmak için mağaza yatırımlarımıza aynı kararlılıkla devam ettik. Şimdi bir yandan yeni mağazalar açarken bir yandan da mevcut mağazalarımızdaki “müşteri deneyimini” normalleşme sürecinde daha da keyifli hale getirmek için hali hazırda sunduğumuz teknolojik hizmetlerimize başka hizmet ve sunum alternatifleri de ekliyoruz.”

nb

Yukarı