Ana içeriğe atla

gf

HALKIN FAST FOOD’A İLGİSİ, 2021’DE CİROLARIMIZI ARTTIRDI

06.01.2022 - 18:16

 Türkiye’de soslu tavuk ürünlerini özel reçeteleriyle buluşturarak adından söz ettiren ve yeni yatırımlarıyla önümüzdeki aylarda Orta Doğu ve Avrupa’da sektörün önemli markaları arasına girmeye hazırlanan Tavada Tavuk adına firmanın Genel Müdürü Süleyman Demirtaş ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide Demirtaş, reklam kampanyalarından ve franchising sisteminin öneminden bahsetti.

Tavada Tavuk’un son reklam çalışmasına gelen yorumlar nasıldı, beklenen ilgiyi gördü mü?

 Bu reklam yayınlandığı ilk günden itibaren efsane sloganıyla ‘’Ta ta ta taaa, ta ta tavuuuk!’’ 7’den 70’e herkesin diline dolandı bile, ilerleyen günlerde tüm TV ve radyo mecralarında Tavada Tavuk markasının adını daha sık duyacaksınız.

Franchise sistemiyle büyüyen bir marka olarak, UFRAD Franchising Derneği’nin Tavada Tavuk’a katkılarından bahseder misiniz?

 UFRAD gibi bir derneğin perakende sektöründe franchise veren marka ihtiyaçlarını tek bir ses olarak dile getirmesinden son derece memnunuz, ilerleyen dönemlerde de sektörün tüm paydaşlarının ihtiyaçlarını daha yüksek bir ses ile ifade etmelerini temenni ediyoruz.

Tavada Tavuk 2021 yılını nasıl geçirdi, 2022 yılı yatırım hedefleri ve projelerinden bahseder misiniz?

 2021 yılı içerisinde pandeminin etkilerini çok yakından hissettik, yılın ilk dönemlerinde paket servis hizmetimizi sürdürülebilir kılarak kapanma sürecinden sonra da halkın fast food’a olan ilgisiyle cirolarımızda önemli derecede artışlar gözlemledik. 2021 yılında Türkiye genelinde hizmete açtığımız yepyeni franchise bayilerimiz ve 2022 yılının ilk çeyreğinde sözleşme imzalayacağımız İngiltere ve Fransa master franchise süreçlerini başlatmış bulunmaktayız.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

 Tavada Tavuk ailesi olarak Orta Doğu ve Avrupa’da hızlı şekilde büyüyerek tüm dünyada bayrağımızı dalgalandırmak istiyoruz.

jyh

Yukarı SMTP Error: Could not authenticate.