Ana içeriğe atla

ggh

GÖNÜL KAHVESİ, GLOBAL BİR MARKA İNŞA EDİYOR

02.06.2021 - 14:52

Türkiye ve yurt dışında 90’ı aşkın şubesi ile hizmet veren Gönül Kahvesi, global bir marka olma yolunda hızla ilerliyor. Markalaşma süreciyle ilgili sorularımızı cevaplayan Gönül Kahvesi Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Yardımcı, “Gönül Kahvesi’nin sağlam temellerinden gelen gücü, sürekli inovatif düşünce yapısıyla birleştirerek geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz.” dedi.

Gönül Kahvesi olarak, şu an 90’ı aşkın şubesi ile hizmet verdiklerini belirten Yardımcı, şu ifadeleri kullandı: “2007 yılı markamızın franchise sistemine geçiş yılıdır. Akılcı kurgulanmış ve sade işleyişi ile riskleri başta yok ederek ilerlediğimiz için, Gönül Kahvesi kendisini sürekli bu sektörde geliştirmekte ve farklılaştırmaktadır. 2020 pandemi döneminden itibaren 5 şubemizin açılışını gerçekleştirdik. Ayrıca, Orient By Gönül Kahvesi yeni konseptimiz olarak Doğu kültürünün ve Batı kültürünün hem mimari yapıda hem de menüde birbiri ile iç içe kullanıldığı, çok özel mutfağı ve keyifli sohbetlerinize eşlik edecek konforlu ortamı ile sizler için tasarlandı, Hilltown AVM’de tadilat süreci devam etmekte olup çok yakın bir zamanda heyecanla sizlerle buluşmayı bekliyoruz.”

Kemal Yardımcı, uluslararası pazarlarda büyüme stratejisini de şöyle açıkladı: “Gönül Kahvesi olarak Ticaret Bakanlığı bünyesinde dünyanın ilk ve tek devlet destekli markalaşma programı olan TURQUALITY® ye başvurulmuş olup markamızın yurtdışında gelişmesinde büyük ve önemli bir ivme sağlayacağını biliyoruz.”

EŞSİZ KAHVE DENEYİMİ 50 YAŞINDA

öm

Kahve kültürünün dünyadaki en önemli temsilcilerinden Starbucks’ın, Pike Place’deki ilk mağazasını açtığı günden bugüne tam 50 sene geçti! Kahve deneyimini eşsiz bir noktaya ulaştıran Starbucks 50. yılını çok özel bir koleksiyonla kutlayacak.

Dünyanın en kaliteli kahve çekirdeklerinden hazırladığı içecekleriyle misafirlerine kişiye özel bir deneyim yaşatan Starbucks 50. yılını kutluyor. İlk mağazasını açtığı günden bu yana Starbucks tutkusunu misafirlerine hayatlarının pek çok alanında farklı ürün ve hizmetlerle taşıyan lider marka yeni yaşını, 50 yıllık tarihine ve kahve kültürü mirasına vurgu yapan özel tasarım sınırlı sayıdaki yeni ürünleri ile kutluyor.

Starbucks’ın yeni yaşına özel tasarlanan Siren kızı desenlerinin ve 50. yıl logosunun da yer aldığı kupa, termos ve fincanlar Starbucks mağazalarında ve Hepsiburada ’da markanın tutkunu koleksiyonerleri bekliyor. Markanın yıldönümü için özenle seçilen Endonezya çekirdeklerinden harmanlanan ve dolgun tadıyla kahveseverleri aromatik bir yolculuğa çıkaracak olan Anniversary Blend çekirdek kahvesi ise yine özel paket tasarımı ile göz dolduruyor.

nb

Yukarı