Ana içeriğe atla

ggh

GÖNÜL KAHVESİ, GLOBAL BİR MARKA İNŞA EDİYOR

07.04.2021 - 14:29

Türkiye ve yurt dışında 90’ı aşkın şubesi ile hizmet veren Gönül Kahvesi, global bir marka olma yolunda hızla ilerliyor. Markalaşma süreciyle ilgili sorularımızı cevaplayan Gönül Kahvesi Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Yardımcı, “Gönül Kahvesi’nin sağlam temellerinden gelen gücü, sürekli inovatif düşünce yapısıyla birleştirerek geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz. 2020 pandemi döneminden itibaren 5 şubemizin açılışını gerçekleştirdik.” dedi.

Sektörde büyümek isteyen firmalar için markalaşmanın öneminden bahsedebilir misiniz?

Firmalar ve işletmeler açısından küreselleşme ve küresel faaliyetlerde bulunma günümüz dünyası içinde ayrılmaz bir bütündür. Globalleşmiş dünyanın içerisinde, uluslararası ticaret alanına girmekte rekabet ivmesinin çok sivri olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Sistemde tutunmak ve küresel boyutta büyümek için sadece işletme bilgisinin yeterli olmadığı bunun yanında markalaşma, reklam stratejileri ile tutundurma, güçlü tedarik olanakları, hızlı lojistik sistemleri, toplam kalite yönetimi, bölge bazlı pazarlama stratejileri, stratejik inovasyon yönetimi gibi algoritmaların sağlam bir ticaret zemini ve bunun akabindeki süreci devam ettirmede temel mihenk taşlarıdır. Bu bağlamda, tüm organizasyonların profesyonelce tasarlanmış ve planlanmış bir sistem ile çalışması rakiplerinden bir adım önde başlamasına imkân sağlamaktadır.

Peki firma olarak markalaşma konusunda şu an hangi noktadasınız?

2002 yılında İzmir’de doğan Gönül Kahvesi olarak, şu an 90’ı aşkın şubesi ile hizmet vermekteyiz. 2007 yılı markamızın franchise sistemine geçiş yılıdır. Akılcı kurgulanmış ve sade işleyişi ile riskleri başta yok ederek ilerlediğimiz için, Gönül Kahvesi kendisini sürekli bu sektörde geliştirmekte ve farklılaştırmaktadır. Sağlam temellerinden gelen gücü, sürekli inovatif düşünce yapısıyla birleştirerek geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz. 2020 pandemi döneminden itibaren 5 şubemizin açılışını gerçekleştirdik.

AYRICA:

ORİENT BY GÖNÜL KAHVESİ yeni konseptimiz olarak Doğu kültürünün ve Batı kültürünün hem mimari yapıda hem de menüde birbiri ile iç içe kullanıldığı, çok özel mutfağı ve keyifli sohbetlerinize eşlik edecek konforlu ortamı ile sizler için tasarlandı, Hilltown AVM’de tadilat süreci devam etmekte olup çok yakın bir zamanda heyecanla sizlerle buluşmayı bekliyoruz.  

Markanızı uluslararası pazarda tanıtmak adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?

Gönül Kahvesi olarak Ticaret Bakanlığı bünyesinde dünyanın ilk ve tek devlet destekli markalaşma programı olan TURQUALITY® ye başvurulmuş olup markamızın yurtdışında gelişmesinde büyük ve önemli bir ivme sağlayacağını biliyoruz.

UFRAD’ın büyümenize sağladığı katkılardan kısaca bahsedebilir misiniz?

UFRAD, ülkemizde Franchise sisteminin gelişmesi için doğru adımları oluşturuyor.

Ayrıca franchise veren ile alan arasında istikrarlı ilişkinin sürekliliği için çalışıyor.

nb

Yukarı