Ana içeriğe atla

TAVADA TAVUK

FABRİKASYON DEĞİL ORGANİK ÇİĞ KÖFTE YAPIYORUZ

22.11.2021 - 13:54

Yöresel bir lezzet olan çiğ köfte, son yıllarda fastfood kültürüyle harmanlanarak Türkiye’nin her noktasında yaygınlaştı. Bu konuda görüşlerini aldığımız Hazarhan Çiğ köfte Genel Müdürü Murat Ateşşahin ile, çiğ köftenin kısa sürede herkesin sofralarına konuk olmasıyla ilgili konuştuk.

Son yıllarda çiğ köfteye büyük bir ilgi var. Sektördeki rakiplerinizden sizi farklı kılan nedir?

Evet çok doğru söylediniz. Son yıllarda çiğ köfteye hakikaten çok fazla ve yoğun bir ilgi var. Bunun sebebi ekonomik olarak çiğ köftenin fiyatının uygun olması geliyor. Bunun yanı sıra lezzet, kalite ve sağlık açısından çok önemli bir geleneksel yiyeceğimizdir. İnsanlarımızın çiğ köfteye ilgi ve alakasının yüksek olması bu sebeplerden dolayıdır.  Çiğ köfte sektöründe bizi diğer rakiplerimizden farklı kılan özelliğimiz şudur; biz daha çok fabrikasyon değil de organik çiğ köfte yapımına ağırlık veriyoruz. Kullandığımız malzemelerin 1. kalite ve sağlıklı olmasına çok dikkat ediyoruz. Hijyene son derece dikkat ve ehemmiyet veriyoruz. Bu yüzden de Türkiye'de sevilen bir çiğ köfte markasıyız.

Yöresel ve geleneksel bir lezzet olan çiğ köftenin fastfood gibi hızlı yiyecek tüketimi kültürüyle birleşmesi konusunda ne düşünüyorsunuz?

Fastfood diye tanımladığımız hızlı yemek sektörü son 15-20 yılda  Türkiye'de hızla yaygınlaşmıştır. Bunun sebebi ise insanlar; günlük koşuşturmacaları ve yoğun olmalarından  dolayı hızlı bir şekilde yemek yeme ihtiyacını bir an önce gidermek istemektedirler. Bu yüzden fastfood vazgeçilmez bir ihtiyaç haline gelmiştir. Çiğ köftenin de fastfood olarak tüketilmesi  son yıllarda iyice yaygınlaşmıştır. Biz Hazarhan Çiğ köfte olarak insanlara en hızlı şekilde çiğ köfte ürünlerimizi sunmayı ilke edindik. Bunun yanı sıra  pandeminin de etkisiyle  paket servis sistemi daha da yaygınlaştı. İnsanlar artık yiyecek ürünlerinin kendilerine gelmesini talep etmekte. Biz de Hazarhan Çiğ köfte olarak, hızlı bir şekilde çiğ köfteyi müşterilerimize götürmeyi ilke edindik.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Son olarak şunları söylemek isterim; malum 2 yıldır Türkiye ve tüm dünya Covid 19 denilen hastalıkla mücadele etmektedir. Bu 2 yıl süresi içinde ekonomik olarak insanlarımız maalesef çok zor günler geçirdi. Birkaç sektörün dışında iş hayatında sektörlerin birçoğu zarar etti ve kapandı. İş kurmak isteyen girişimci adaylarımız da maalesef bu dönemde kararsız kaldı. Pandemi döneminde yükselen birkaç sektörden bahsetmek istiyorum; bu sektörlerin başında birinci sırada marketçilik sektörü gelmektedir. İkinci sırada ise çiğ köfte sektörü geliyor. Yani pandemide bile çiğ köfte sektörü en çok yükselen ikinci sektör olmuştur. Bu nedenle girişimci adaylarımızı çiğ köfte sektörüne davet ediyoruz. Çok az bir sermaye ile kurulabilen bir iş olan çiğ köfte sektörü, Türkiye'nin en çok kazandıran sektörlerinden biri olmuştur. Girişimcilerimizi, sektöründe hızla yükselen Hazarhan Çiğ köfte’nin bayisi olmaya davet ediyoruz.

TAVADA TAVUK

Yukarı