Ana içeriğe atla

ggh

ETİŞLERİ’NDE 2021 HEDEFİ 30 RESTORANA ULAŞMAK

07.04.2021 - 13:48

2021 hedefleri üzerine sorularımızı cevaplayan Etişleri Genel Müdür Yardımcısı & İş Geliştirme Direktörü Erol Işık, “Kira ve franchise sözleşmelerini tamamladığımız, inşaat sürecinde olan restoranlarımız ile birlikte haziran ayında restoran sayımız 15 adet olacak. 2021 yılı sonunda ise hedefimiz, 30 restoran sayısına ulaşmak.” dedi.

Sektörde büyümek isteyen firmalar için markalaşmanın öneminden bahsedebilir misiniz?

Yeni kurulan ve büyümeyi hedefleyen firmaların, marka olabilmeleri için, kuruluş öncesi ve kuruluş aşamasında, pazar araştırması, insan kaynakları, üretim ve Ar-Ge konularında yatırım yapmaları gerekmektedir. Bu çalışmaları yapan firmalar marka olmak için bir adım öne çıkarlar. Özellikle son pandemi sürecinde ayakta kalan ve süreci en az zarar ile atlatan, marka olan işletmeler, ön plana çıkmaktadır. Özellikle son dönemde doğru markaya, franchise sistemi doğru kurulmuş markalara yatırım yapan yatırımcılar, bu süreci gayet rahat yönettiler.

Peki firma olarak markalaşma konusunda şu an hangi noktadasınız?
Etişleri, Türkiye’nin yeme içme sektörlerindeki önde gelen markalarından Günaydın, Tavuk Dünyası ve Doyuyo’nun kurucuları tarafından kurulan yenilikçi bir konsept. Sloganımız “Çiftliğinden İyi Et”. Kendi çiftliğimizden aldığımız etimizi işliyor, lezzetlendiriyor, şubelerimize günlük ve taze olarak dağıtıyoruz. “Zamanın Yatırımı” diye altını çizdiğimiz, sektör tecrübesi çok yüksek ve birikimli, kurucu ortaklarımız ve yönetim ekibimiz ile oluşturduğumuz, franchise sistemimiz ile franchisee’lerimize, karlı, geri dönüşüm süresi ve yatırım maliyetleri makul, doğru lokasyonlarda ve kolay yönetilebilir bir restoran açma imkanı sunuyoruz. Pandemi sürecinin zorluklarına rağmen Nisan ayında 7 franchise noktamızda hizmet vermiş olacağız. Kira ve franchise sözleşmelerini tamamladığımız, inşaat sürecinde olan restoranlarımız ile birlikte haziran ayında restoran sayımız 15 adet olacak. 2021 yılı sonunda ise hedefimiz, 30 restoran sayısına ulaşmak.

Markanızı uluslararası pazarda tanıtmak adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?

2021 yılı ocak ayında ilk restoranımızı açtık, ilk hedefimiz doğru lokasyon ve yatırımcılar ile yurtiçinde belli bir noktada olmak. Yurtdışı için bu yıl bir planlama yapmadık. Pandemi sürecinin gidişatına göre 2022 ayı ikinci yarısından sonra görüşmelerimizi yapmak istiyoruz.

UFRAD’ın büyümenize sağladığı katkılardan kısaca bahsedebilir misiniz?

Bugüne kadar yönetiminde bulunduğum bütün firmalarda ilk iş olarak Ulusal franchise Derneği’ne (UFRAD) üyelik işlemlerini yapmak olmuştur. Sektörümüzün gelişmesine UFRAD’ın çok önemli katkılar yaptığının bilinci ile çok uzun süredir şahsen de içinde oldum. Ülkemizde franchise sektörünün örgütlü ve kayıtlı bir şekilde büyümesi çok önemli. Bilinçli yatırımcıların UFRAD a üye markalar arasından tercih yapmalarını özellikle öneriyorum ve UFRAD yönetimimize destek ve katkılarından ötürü. Çok teşekkür ediyorum.

fer

nb

Yukarı