Ana içeriğe atla

gf

COFFY’DEN 2022 SONUNA KADAR 100 ŞUBE HEDEFİ

16.05.2022 - 15:56

Türk kahve kültürünün geleceğine farklı bir soluk getirmek amacıyla tek fiyatlı kahve noktası konseptiyle sektörde adından söz ettiren Coffy, 2022 yılı sonunda 100 şubeye ulaşmayı hedefliyor. Coffy/Domino’s Türkiye Tedarik Zinciri, Yatırımlar ve Satınalma Direktörü Muhsin Emre Çevlik ile Mayıs sayımızda franchise sisteminde yatırımcılara sağladıkları avantajları ve gerçekleştirmeyi hedefledikleri yatırımları konuştuk.

Franchise sisteminde kazandıran bir marka olmak adına Coffy olarak yatırımcılara ne tür desteklerde bulunuyorsunuz, yatırımcılar markanızı neden tercih etmeli?

Pizza Restoranları A.Ş. çatısı altında ilk şubesini Ekim 2019’da İstanbul Kadıköy’de açan Coffy; “Tek Fiyatlı Kahve Noktası” konseptiyle Türk kahve kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıktı. Yaratıcı, aktif ve yeniliklere açık ekibi, sektörde benzeri bulunmayan konsepti ve yatırımcılara sunduğu güçlü franchising sistemi ile kısa zamanda büyüme adımları atarak bugün 11 şubeye ulaştı. Coffy’nin hedefi , Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak, yüzde 100 yerli ve milli sermayeyle kurulmuş bir Türk markasının global liderler arasında yer almasını sağlamak. Girişimci adayları Coffy’ye ortak olarak 36 ay gibi kısa bir süreci kapsayan payback planıyla, oldukça düşük maliyetle avantajlı bir yatırım fırsatı elde ediyorlar ve dünyada büyüme potansiyeli son derece yüksek bir sistemin parçası haline geliyorlar.

Franchise sistemi ile büyümesini sürdüren Coffy’yi 2022 yılı içerisinde nerelerde göreceğiz?

Hedefi miz, 2022 yıl sonunda 100 Coffy şubesini Türk kahve sektörüne kazandırarak ulaşabildiğimiz kadar çok mahalleye, ulaşabildiğimiz kadar çok mahalleliye ulaşmak; girişimci ruhumuzu kaybetmeden bize inanan tüketicilerimiz ve hayal ortaklığı yaptığımız franchisee’lerimizle birlikte ilerlemeye devam etmek.

Franchise sisteminde kazandıran bir marka olmanın yatırımcı ve marka açısından avantajları nedir?

Coffy ile sadece fiyatlarımız, kalite anlayışımız ve lezzetlerimizle değil, teknoloji tabanımızdaki kuvvetle benzersiz bir Türk markasını sektöre kazandırmış olduk. Diğer yandan dünyada kanıtlanmış, gelişmiş, detaylı ve hassas franchising sistemimizle yepyeni başarılara imza atmak isteyen girişimcilerimize ve girişimcilik ekosistemine destek verme misyonunu yüklendik. Yatırımcılarımız Coffy’ye tamamen yerli bir yatırım yaparak satınalma hacmi ile bayisine her zaman en uygun maliyetleri sağlayan, 3 yıl gibi kısa bir sürede geri dönüşü taahhüdü veren, 1.000 şubelik deneyimi olan bir Food-Tech şirketinin parçası olarak sektöre adım atma ve başarma şansına sahip oluyorlar.

jyh

Yukarı