Ana içeriğe atla

ggh

BURSA’DAN DÜNYAYA AÇILAN KEBAP EVİ

07.04.2021 - 13:38

Meşhur Bursa Kebabı’nı en lezzetli haliyle tüketicilere sunmak üzere kurulan restoran zinciri Bursa Kebap Evi, bugün 100’e yakın Türkiye şubesi ve 20’e yakın yurt dışı şubesi ile globale açılmış bir marka. Bursa Kebap Evi Genel Müdür Yardımcısı Bahadır Altaş ile markalaşma süreci hakkında konuştuk.

Sektörde büyümek isteyen firmalar için markalaşmanın öneminden bahsedebilir misiniz?

Markalaşma, günümüz ekonomi sistemi içerisinde rekabet kavramının somutlaşmış biçimidir. Markalaşma, tüketicinin tekrarlanan satın alma davranışları, satış rakamlarının artması ve firmanın rekabete karşı direnç göstermesine yardımcı olur. Yiyecek sektörü de en çok rekabet olan sektörlerden biridir. Bu yüzden bizim için markalaşma önemlidir.

Peki firma olarak markalaşma konusunda şu an hangi noktadasınız?

100’e yakın Türkiye şubesi ve 20’e yakın yurt dışı şubesi ile markamızı global dünya piyasasına açmış bulunmaktayız. Bu bağlamda Avrupa’nın en prestijli ödülü olan ITQI Üstün lezzet ödülü alarak Türkiye’de de bu ödüle sahip ilk ve tek İskender restoran zinciri olmanın gururunu yaşamaktayız. Birleşik Arap Emirlikleri’nde 5 adet, Almanya’da 2 adet, İran’da 2 adet, Irak’ta 1 adet şubelerimiz bulunmaktadır. Bununla beraber Kanada, ABD, Pakistan, Belarus, Azerbeycan ve Fransa ile olan görüşmelerimiz devam etmektedir.

Markanızı uluslararası pazarda tanıtmak adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?

Markamızla birlikte ürünlerin çeşitliliğini ve gelişimini dikkate alıyoruz. Pazarlar arasındaki gelişmişlik farkını da göz önünde bulundurarak tüketiciler tarafından memnuniyeti sağlamaya çalışıyoruz. Uluslararası Pazar için gerek yurt içi gerek yurt dışında kiralama ve yönetim şirketleri ile irtibat halindeyiz.

UFRAD’ın büyümenize sağladığı katkılardan kısaca bahsedebilir misiniz?

Türkiye’de Franchising sisteminin tek temsilcisi olan UFRAD ile uluslararası statüye sahip markalarla işbirliği içinde olabiliyor bu sayede markamızın tanınmasında büyük fayda görüyoruz. UFRAD olarak güçlü markaların bünyesinde bulunması ile ortak menfaatlerimiz doğrultusunda hareket etme şansımız oluyor ve güç birliği yapabiliyoruz. Bilgi alışverişinde bulunmak ve ortak gruplarda kısa zamanda haberleşerek hızlı bir şekilde aksiyon alma şansımız oluyor.

gfh33

nb

Yukarı