EVİDEA OLARAK GÜÇLÜ BİR PERAKENDECİLİK DENEYİMİNE SAHİBİZ

8 ana kategoride geniş bir ürün yelpazesini hem mağazalarda hem de online’da müşterileriyle buluşturan Evidea, güçlü perakendecilik deneyiminin verdiği güvenle emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. 42. Evidea mağazasını Tokat’ta açtıklarını belirten Evidea Genel Müdürü Kazım Mavuş ile Haziran sayımızda bir araya geldik.

Bünyenizde birçok ürünü bir arada sunuyor, evlerin ihtiyaçlarını tek çatı altında topluyorsunuz. Ürünlerinizde dikkat ettiğiniz noktalar nelerdir, yeni sezon ürünlerinizi bünyenize dahil ederken önemsediğiniz hususlardan bahseder misiniz?

Öncelikle Evidea olarak bulunduğumuz pazarı yakından izliyor ve trendleri takip ediyoruz. Yeni sezon ürünlerini bünyemize dahil ederken özellikle kaliteli, trend ve kurulumu ustalık gerektirmeyen ürünler olmasına dikkat ediyoruz. Kadın hedef kitleyi göz önünde bulunduran Evidea’nın mağaza mimari konsepti ve içindeki ürün gamı hazırlanmadan önce yüzlerce kadınla görüşüldü ve anketler yapıldı, kadınların beklentileri tespit edildi. Mimari konseptimizden ürün ağacımıza kadar pek çok şey, kadınların beklentilerine uygun şekilde hazırlandı. 8 ana kategoride geniş bir ürün yelpazesini müşterilerimizle buluşturuyoruz. Ürün yelpazemizi trendlere ve müşterilerimizin alışveriş tercihlerine göre belirliyoruz. Ürünlerimizin çoğunun kadın odaklı olması ve tüketicilerin aradığı markaların da portföyümüzde bulunması bizim için bir avantaj. Mutfak, ev tekstili, ev dekorasyon, banyo, ev ve yaşam, aydınlatma, tamamlayıcı mobilya, elektrikli ev aletleri kategorilerinde her tarza ve her yaş grubuna uygun ürünleri de müşterilerimizle buluşturuyoruz.

Şubelerinizi hızla yeni lokasyonlarınızda açmaya devam ediyorsunuz. En son açtığınız mağazanızın ilgi durumu ve bulunduğu yere sağladığı avantajları anlatır mısınız?

Şu anda Türkiye genelinde 21 ilde 42 mağazaya ulaşmış bulunuyoruz. 42. mağazamızı Tokat Novada AVM’de tüketicilerle buluşturduk. Mağaza açmadan önce detaylı bir fizibilite süreci gerçekleştiriyoruz. Pazar büyüklüğü uygun olan şehirlerde, konseptimize uygun lokasyonlar bulmamız durumunda gerekli analizlerimizi yaparak karar alıyoruz. Şehrin nüfusu ve harcama alışkanlıkları bizim için en önemli kriterlerden. Tüketici araştırmaları yaparak bölgenin potansiyelini analiz ediyor ve uygunluk durumunda harekete geçiyoruz. Tokat mağazamızı açarken de tüm bunlara dikkat ettik elbette. Tokat, Karadeniz Bölgesi’nin nadide şehirlerinden biri ve bizim için de cazip bir bölge. Hem tarihi yapısıyla hem de turistlerin son dönemde tercih ettikleri bir bölgede olması sebebiyle burada mağazamızı açmaya karar verdik. Bu bölgedeki potansiyelin farkındaydık o nedenle buradaki tüketicilerimizle buluşmak ve onları Evidea ile tanıştırmak istedik.

Evidea Club’ın kullanıcılara sağladığı avantajlardan söz eder misiniz?

Evidea olarak güçlü bir perakendecilik deneyimine sahibiz ve merkezimize müşteri memnuniyetini alıyoruz. Çünkü müşterileri ilk sıraya koymanın, sürdürülebilir başarı için en doğru yol olduğuna inanıyoruz. Tüketicilerimize özel avantajlı alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla Evidea Club’ı hayata geçirdik. Evidea Club üyeleri ister mağazalarımızda ister internet sitemizde birçok özel avantajdan yararlanabiliyor. Bunlardan bahsetmek gerekirse, dönemsel olarak gerçekleştirdiğimiz kampanya ve indirimlerle ilgili öncelikli bilgilendirme avantajı, fatura saklamadan iade/değişim/servis hizmetinden faydalanabilme kolaylığı elde edebiliyorlar. Ayrıca sürpriz alışveriş çekleriyle de alışveriş keyfini ikiye katlıyorlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir