Ana içeriğe atla

gf

MİSAFİRLERİMİZE GÜVEN DUYGUSUNU HİSSETTİRMEK ÖNCELİKLERİMİZ ARASINDA

09.03.2022 - 17:40

Çocukların gelişimine katkıda bulunacak oyun konseptlerinin yanı sıra teknolojiyle harmanlanan yeni nesil oyun konseptleriyle de misafirlerine hizmet veren Funnyday ve Smart Play’i bünyesinde bulunduran TMR Eğlence Merkezleri, çocuklarını kendilerine emanet eden misafirlerine güven duygusunu hissettirmeyi öncelikleri arasında bulunduruyor. TMR Eğlence Merkezleri Funnyday / Smart Play CEO’su Ömer Temur ile Mart sayımızda keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

TMR Eğlence Merkezleri, bünyesinde bulunan Smart Play ve Funnyday ile müşteri memnuniyetini sağlamak adına neler yapıyor?

Smart Play ve Funnyday mağazalarımızda ziyaretçilerimizi müşteriden ziyade misafirlerimiz olarak görüyoruz. Bu sebepten dolayı mağazalarımızda “misafirlerimizin memnuniyeti” bizler için en önemli önceliğimiz konumunda. Günümüz koşullarında tabii ki ilk memnuniyet koşulumuz temizlik ve hijyen. Akabinde mağazalarımızın konseptinden başlayarak görsel beğeni, güler yüzlü hizmet ve bir noktada çocuklarını bizlere emanet eden değerli misafirlerimize güven duygusunu hissettirmek önceliklerimiz arasında gelmektedir. Eğlence merkezlerimizin konseptlerini; çocukların güvenli bir şekilde eğlenebilecekleri ortamları oluşturarak eğlenmenin paralelinde, kişisel gelişimlerine de katkıda bulunabileceğimiz bir şekilde tasarlıyoruz. Her geçen gün daha da gelişen oyun teknolojilerini yakından takip ederek yeni nesil oyun makine ve sistemlerini misafirlerimizin hizmetine sunarak ailelerin de beklentilerini karşılamaya gayret ediyoruz. Satış sonrası hizmetlerimizde ise yaşanabilecek tüm sorunlarda misafirlerimiz ile birebir irtibata geçerek sonuç odaklı çözümler üretmeye çalışıyoruz. 

Oyun konseptlerinizde 2022 yılında ne tür değişiklikler planlıyorsunuz?

Teknolojinin her gün geliştiği günümüzde yeni nesil oyun konseptleri biraz daha dijitallik içeriyor. Bu aynı zamanda bizlere çocukların gelişimine de katkıda bulunacak oyun türlerini de devreye alma şansı veriyor. Gelişen oyun konseptleri ve çeşitliliği, bizleri eğlence merkezlerimizi artık daha büyük alanlarda planlamaya itiyor. Bizler de minik misafirlerimizin eğlence ihtiyacını tam olarak karşılayabilmek adına mevcut mağaza metrekarelerini artırmak, yeni mağaza açılışlarımızda ise daha büyük metrekareler ile hizmet vermek adına çalışmalar yapıyoruz. Bu çalışmalar kapsamında gerek yurt içi gerekse de yurt dışındaki birçok tedarikçi firmamız ile makine ve oyun grupları planlamalarımızı karşılıklı fi kir alışverişi doğrultusunda birlikte yürütüyoruz. Oyun gruplarımızın tasarım aşamasında, mağaza misafirlerimizden aldığımız geri dönüşleri tedarikçilerimizle paylaşarak makine ve AR-GE faaliyetlerine katkıda bulunuyoruz.

2022 yılı büyüme hedefleriniz nedir, sizleri nerelerde göreceğiz?

Tüm perakende sektörü için ciddi anlamda sıkıntılı geçen 2020 ve 2021 yılı sonrasında, 2022 ve sonraki yıllara çok daha ümitli bakıyoruz. 2019 yılının son aylarında açmış olduğumuz Mall Of İstanbul AVM Smart Play çocuk eğlence merkezimizde farklı oyun konseptlerimiz ile 1.300 m2 alanda hizmet veriyoruz. Ayda yaklaşık 20.000 ziyaretçi ağırlayan şubemizin başarısını benzer lokasyonları da bünyemize katarak ilerletmek istiyoruz. Yurt içinde A – A plus olarak nitelediğimiz AVM’lerde mağaza açılış görüşmelerimizi sürdürmekle birlikte, yurt dışına da açılmak orta vadeli planlamalarımız arasında bulunmaktadır. Pandemi koşullarının tamamen ortadan kalkması durumunda bu konudaki planlamalarımızı da hızlıca hayata geçiriyor olacağız. Lokasyon genişlemelerinin yanı sıra çocuk eğlence sektörün gelişimine de katkı sağlayacak yenilikçi adımlar, konsept ve hizmet anlayışımız ile hem misafirlerimize hem de sektörün tüm paydaşlarına katkı sağlamaya devam etmek istemekteyiz.

1

Eğlence sektöründe misafirlerinizin karşısına alışılmışın dışında hangi hizmetle çıkıyorsunuz?

Bu noktadaki temel anlayışımız misafirlerimizin memnuniyeti ve en ileri düzeyde eğlenebilmelerini sağlamaktır. Alışılmış hizmet, genelde sektörde klasik haline gelen makineleri hizmete sunmaktır. Ancak mağaza konsept ve makine parkımızda bu konuyu tamamen farklı bir düşünce tarzı ile ele alıyoruz. Makine ve oyun grupları konseptlerinin AR-GE’sini tamamen şirket bünyemizde yaparak, Türkiye ve yurt dışındaki tüm tedarikçilerimizin yeni nesil makine parklarının taraması yapıyoruz. Sürekli güncellediğimiz bu çalışma doğrultusunda yeni nesil makineler ile mağazalarımızdaki çeşitliliği arttırıp, aynı zamanda farklı softplay konseptlerimizle de çocuklarımızın eğlence odağını yüksek tutarken; bir taraftan da farklı deneyimleri yaşamasına da olanak sağlıyoruz.

TMR Eğlence Merkezleri olarak kadın istihdam oranınız nedir, bu oranı artırmak adına çalışmalarınız mevcut mu?

Şirketimizin 16 adet mağazası mevcuttur. Mağaza yöneticilerimizin tamamı kadın yöneticilerden oluşmaktadır. Bu konuda sektörümüzde ciddi bir farklılığımız olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca 110 kişilik toplam istihdamımızın da 95’i kadın çalışanlardan oluşmaktadır. Yeni açılacak lokasyonlarımızda da bu %87’lik kadın istihdam oranımızı arttırarak sürdürmek en büyük gayelerimizdendir.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

TMR Eğlence Merkezleri İşletmeciliği A.Ş. olarak sağlam temellerle inşa ettiğimizi düşündüğümüz yapımızla, önceliğimiz Türkiye olmak üzere ciddi anlamda ilerlemeye ve büyümeye devam etmek istiyoruz. Yaklaşık iki yıldır süregelen, ülkemiz kadar tüm dünyanın da yaşadığı pandemi süreci ve ciddi ekonomik dalgalanmalardan TMR Eğlence Merkezleri İşletmeciliği A.Ş. olarak hiçbir taahhüdümüzü aksatmadan bugünlere ulaştık. 16 adet mağazamız ve yaklaşık 11.000 m2’ye ulaşan eğlence alanlarımız ile firmamız, tüm paydaşları ile birlikte yarattığı istihdam ve katma değer ile ekonomiye katkı sağlamaya devam edecektir. İlkeli ve yenilikçi tarzımızla birinci önceliğimiz güzel ülkemize hizmet ve değerli misafirlerimizin memnuniyetidir.

jyh

Yukarı