Ana içeriğe atla

nr

MALLREPORT

VENEZİA SINIRSIZ İNDİRİM VE GÜVENLİ ALIŞVERİŞİN ADRESİ

02.06.2021 - 11:21

Venezia Mega Outlet, bir yandan Venedik konseptinin sunduğu açık havada alışveriş imkanı, diğer yandan 365 gün indirim ve kampanyalarıyla İstanbul’un Avrupa Yakası’nda alışveriş alışkanlıklarını değiştirdi. Outlet alışverişin en çok tercih edilen adreslerinden biri olmayı başardıklarını söyleyen Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, sektöre kattıkları değeri anlattı.

Venezia Mega Outlet AVM olarak hem sektöre hem de bulunduğunuz şehre nasıl bir değer kattınız?

Bulunduğumuz lokasyonun öncü projesi olarak, sosyolojik ve kültürel yapısının gelişmesinde çok önemli bir rol oynadığımızı düşünüyoruz. Kısa sürede kabuğumuzu kırıp, İstanbul’un Avrupa yakasının en önemli outleti olarak, en çok tercih edilen alışveriş merkezleri arasında yerimizi aldık. Sektörün tanıtılmasında, gelişmesinde, ağırladığımız çok fazla yerli ve yabancı turistlerle, hem şehrimize, hem sektöre, hem de ülke turizmine katkı sağlamaya çalışıyoruz. “İstanbul” ve “alışveriş” kelimeleri bir araya geldiğinde özellikle yabancı turistler için ilk akla gelen projelerden olduğumuzu rahatlıkla söyleyebiliriz. Şehir olarak dünyanın en büyük alışveriş merkezlerinden biri olarak tanımlayabileceğimiz İstanbul’un, sahip olduğu ilk akla gelen ve en önemli alışveriş merkezlerinden biri olma hedefimiz doğrultusunda ilerliyoruz. Sağladığımız istihdamla hem bulunduğumuz bölgeye hem de sektöre ciddi katkı sağladığımızı da söyleyebiliriz.

Peki, pandemi döneminden nasıl etkilendiniz? Mimari yapınız ve outlet konseptiniz sizlere ne tür avantajlar sağladı?

Açık konseptli bir AVM olarak, pandemi döneminde insanların kendilerini daha güvende hissederek gelebildikleri, açık havada caddede dolaşıyor hissiyle rahatlıkla gezip alışveriş yapabildikleri bir ortam sunuyoruz. Outlet oluşumuz sayesinde yılın her döneminde indirimli ve sezondan bağımsız ürün gruplarına erişme şansı yaratıyoruz.

Ziyaretçilerin AVM’den beklentileri ne yönde değişti? Bu değişime ayak uydurabilmek adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?

Ziyaretçilerin hem beklentileri hem de alışveriş alışkanlıklarında değişiklikler oluyor. En önemli beklentileri Covid-19 tedbirlerinin eksiksiz olarak alındığından ve gönül rahatlığıyla ziyaret edebileceklerinden emin olmak istiyorlar. Pandeminin başladığı ilk günden itibaren tedbirleri çok önemseyerek, eksiksiz olarak alınmasını sağlamaya çalıştık. Ziyaretçiler, daha fazla alışveriş odaklı olarak, daha kısa sürelerde ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri ve aradıklarını alternatifleriyle birlikte görüp, deneyimleyip, satın alarak ayrılmak istiyorlar. Marka karmamızı bu doğrultuda kendi ziyaretçi profilimizin ihtiyaçlarına yönelik geliştirmeye devam ediyoruz.

nr

Yukarı