Ana içeriğe atla

gf

TEPE NAUTILUS 20. YAŞINI ZİYARETÇİLERİYLE KUTLUYOR

06.04.2022 - 14:43

Organize perakende sektörünün köklü şirketlerinden Tepe Emlak Yatırım’ın yönetiminde olan Tepe Nautilus, 20. yılını ziyaretçileriyle kutlamaya hazırlanıyor. 20 yılda 200 milyon ziyaretçiyi ağırlayan Tepe Nautilus, yeni yaşında da sektördeki değişim ve gelişimin öncüsü olmaya devam ediyor.

Tepe Nautilus, Türkiye’nin ilk tematik alışveriş merkezi

Ziyaretçilerine sunduğu hizmet kalitesini her yıl daha iyiye taşımak için çalışmalarına devam eden Tepe Nautilus, 20. yılında da birbirinden keyifli etkinlikleri ve kampanyalarını ziyaretçileriyle buluşturacak. “Tepe Emlak Yatırım olarak alışveriş merkezi yönetiminde 25 yıllık bilgi ve birikime sahibiz” diyen Tepe Emlak Yatırım Genel Müdürü Deniz Bozan, “Tepe Nautilus, sektördeki değişim ve dönüşümün öncülerinden biri olarak bu yıl 20. yaşını kutlamaya hazırlanıyor. Türkiye’nin ilk tematik alışveriş merkezi olan Tepe Nautilus’ta sahip olduğumuz deneyim ve dinamik yapımızın getirdiği vizyon, bugüne kadar organize perakende sektörünün gelişimine katkı sağlayan pek çok ilklerin de adresi olmamızı sağladı. Bugün, sadece alışveriş ihtiyacını karşılayan geleneksel alışveriş merkezi anlayışının ötesine geçen Tepe Nautilus, mimarisinden hizmetlerine, marka karmasından teknolojisine kadar sunduğu deneyimle ziyaretçilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşıladıkları, günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline geldi.”

1

Ziyaretçilerimizin ihtiyaçlarını odağımıza aldık

Tepe Nautilus’ta 20 yılda 200 milyon ziyaretçiyi ağırladıklarını söyleyen Deniz Bozan, “Her sektörde olduğu gibi alışveriş merkezi sektöründe de tüketici ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda değişimler yaşanıyor. Tepe Nautilus olarak 20 yıldır sektörde yaşanan bu değişimleri ve gelişimleri tecrübeli ekiplerimiz ile doğru ve hızlı bir şekilde analiz ediyoruz. Rekabetin hızla arttığı bu dönemde birçok farklı uygulamamız ile sektörde farklılaşarak öncü konumumuzu güçlendiriyoruz.” dedi.

Marka karmamızı yenileyerek güçlendiriyoruz

Alışveriş merkezi sektöründe, sürdürülebilirliği yakalamanın ilk şartının, ziyaretçiyi odak noktasına almak olduğunu belirten Deniz Bozan, sözlerine şöyle devam etti:“Tepe Nautilus’ta ziyaretçilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek bir noktada karşılamalarını sağlamak öncelikli hedefimiz. Bu kapsamda ziyaretçilerimizin beklentileri ve sektörel trendleri de yakından takip ederek yapısal ve fonksiyonel değişimler gerçekleştiriyoruz. Bu çerçevede, CarrefourSA, Paşabahçe, Sports International gibi uzun yıllardır bizimle olan markalarımız var. Bunun yanı sıra açık alanıyla kahve severlere yeni bir deneyim sunan Tchibo, teknoloji tutkunlarının yeni durağı Xiaomi gibi yenilikçi markalarla birlikte ziyaretçilerimizin günün her saati temiz havada, yeşillikler içerisinde vakit geçirebileceği Tepe Teras’ı da 2021 yılında hizmete sunduk. 2021 yılında LC Waikiki’nin ‘Mega’ konseptli ilk mağazasını da Tepe Nautilus’ta açtık. W Collection, İpekyol, ADL, Gusto, Faik Sönmez markalarını da bünyemize katarak kadın giyim kategorisini de güçlendirdik. Yeni yaşımızda da etkinlik ve hizmetlerimiz ile ziyaretçilerimize keyifli yaşam alanları sunmaya devam edeceğiz.”

Dijital dönüşümleri takip ediyoruz

“Tepe Nautilus’ta 20 yıldır iş ortağımız olan markalarımıza da değer katmak için yıl içinde farklı kampanya ve çalışmaları hayata geçiriyoruz. Alışveriş merkezi içerisinde ziyaretçilerimizin sağlık, güven ve konforunu ön planda tutarken dijital dönüşümleri de yakından takip ediyoruz. 2021 yılında binlerce kullanıcıya sahip Tepe Nautilus Mobil uygulamamız alışverişte sıra bekleme dönemine son verirken hem ziyaretçilerimiz hem de iş ortaklarımız için fayda odaklı kampanyalar gerçekleştiriyoruz. 20 yıldır olduğu gibi yeni yaşımızda ve gelecekte de yenilikçi, yaratıcı ve keyifli çalışmalar ile ziyaretçilerimizle birlikte olacağız.”

jyh

Yukarı