Ana içeriğe atla

ggh

MALLREPORT

SAYAPARK’TA HER MÜŞTERİMİZ ‘AYRICALIKLI’

10.09.2020 - 15:02

Sayapark Genel Koordinatörü Aykut Arslan ile pandemi dönemine ilişkin hijyen tedbirlerini ve yeni normal kampanyalarını konuştuk. Sayapark içerisinde güvenli alışveriş ortamını sağlamak adına bütün uygulamaları hayata geçirdiklerini belirten Arslan, kampanyalarıyla ilgili olarak da “Ziyaretçilerimize kendilerini burada ‘Ayrıcalıklı Müşteri’ olarak hissedecekleri kampanyalar kurguluyoruz.” dedi.

İkinci bir dalga yaşanmaması için toplu yaşam alanlarında alınacak tedbirler hayati önem taşıyor. Bu süreçte Sayapark’ı öne çıkaran hijyen ve güvenlik önlemleri nelerdir?

Başta insan hayatı olmak üzere tüm canlıların hayatını önemsiyoruz. Mevcut durumun getirdiği zorunluluklar sebebi ile ziyaretçi alışkanlıkları değişmiş durumda. Normalleşme sürecinde ziyaretçilerimizin ve çalışanlarımızın bir süre psikolojik olarak virüs kapma olasılığına karşın endişeli davranışlarının olabileceğini öngörüyoruz zaten ve limitli sayıda ziyaretçi kabulü, hem personelin hem de ziyaretçilerin kullanımına yönelik dezenfektan bulundurma, maskesiz ziyaretçi kabul etmeme, Sayapark içerisinde kesinlikle maskenin doğru kullanımını sağlama, sosyal mesafeleri sağlama, temassız ödeme kurallarına uyulması, temassız iletişim, havalandırma koşullarının güçlendirilmesi gibi bir çok aktiviteyi Sayapark’ta planladık ve uyguluyoruz. COVID-19 sorumlusu olarak görev yapan sağlık personellerimiz var. Arkadaşlarımız her açılış öncesi perakende işletmelerin uyması gereken kuralları kontrol ediyor ve kontrol çizelgelerine mevcut durumu işliyorlar. Aynı zamanda güvenlik personellerimizi, temizlik personellerimizi, ziyaretçilerimizi hatta bizleri bile denetliyorlar. Aykırı bir durumda mutlaka müdahale ediyorlar. Operasyon ekiplerimiz temasın olduğu her noktayı tespit ettiler ve periyodik olarak dezenfekte ediyorlar.

 

Normalleşmeyle birlikte AVM’lerde hem ziyaretçi sayısında hem de ciroda artış yaşanıyor. Bu artışı sağlama adına düzenlediğiniz kampanyalar nelerdir?

Normalleşme sürecinde hem ziyaretçilerimizle iletişim kurmak hem de eski dönem alışkanlıklarını tekrar tesis etmek adına dijital stratejiler geliştiriyor ve uyguluyoruz. Süreç içerisindeki en önemli kampanyamız Sayapark içerisinde güvenli alışveriş ortamını sağlamak için yaptığımız çalışmalar. Sonrasında iletişim kampanyalarımızla beraber dijital pazarlama ve kampanyalarımız geliyor. Markalarımızla işbirliği içerisinde indirim, promosyon, çekiliş gibi uygulamalara ağırlık veriyoruz.

 

Bu süreçte kampanyalara beklenen ilgi gösteriliyor mu? Müşteri sadakati ya da bağlılığı açısından kampanyaların öneminden bahsedebilir misiniz?

Ziyaretçilerimize kendilerini burada ‘Ayrıcalıklı Müşteri’ olarak hissedecekleri proaktif şekilde özellikle sadık müşterilerimize yönelik kampanyalar kurguluyoruz. Geçtiğimiz dönemde ziyaretçilerimizin yeni formatlara ilgi duyması, alternatif kanallarla tüketime devam etmesi bizler için de yeni bir dönemi başlatmış oldu.

 

AVM’ler bu dönemde kendileri için doğru kampanyaları nasıl belirlemeli?

Kısıtlamaların yoğun olduğu dönemde özellikle online alışverişe yönelmiş ve benimsemiş, alışkanlıkları değişmiş potansiyel ziyaretçisine aidiyet duygusu verebilmeli. Onların AVM’de kendini güvende hissedeceğini bilmeleri ve onları ayrıcalıklı kılan hizmeti sağlamak için yürütülen iletişim ve dijital kampanyaların yanı sıra bilinçaltı kampanyalara ağırlık vermek gerekebilir.

nb

Yukarı