Ana içeriğe atla

ggh

'REKABER' ÇALIŞMANIN GETİRDİĞİ BİR DÜZENE GEÇİYORUZ

10.11.2020 - 09:42

Alkaş Yönetim Kurulu Başkanı & JLL Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Avi Alkaş, rekabetçi olmanın yanı sıra 'rekaber' çalışmanın getirdiği bir düzene geçildiğini söyledi. Alkaş, “Bu 'rekaber' yaklaşımla rekabetçi şirketlerin dahi pazarı beraber büyütmeleri ve birlikte gelişmeyi teşvik etmeleri çok önem kazanacak." dedi.

Alkaş tarafından düzenlenen FutureCommerce360 Konferansı'nda, e-ticaretin güncel ve öncelikli konuları ele alınırken, etkinlik kapsamında perakende sektörünün e-ticaret paydaşları bir araya geldi. Alkaş Yönetim Kurulu Başkanı & JLL Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Avi Alkaş, TÜBİSAD Yönetim Kurulu Başkanı Kübra Erman Karaca ve Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer açılış konuşmalarını gerçekleştirdi.

Dijitalleşmenin önemine ve etkilerine değinen Avi Alkaş, “Rekabetçi olmanın yanı sıra daha çok 'rekaber' çalışmanın getirdiği bir düzene geçiliyor. Bu 'rekaber' yaklaşımla rekabetçi şirketlerin dahi pazarı beraber büyütmeleri ve birlikte gelişmeyi teşvik etmeleri çok önem kazanacak." ifadelerini kullandı. Bu geçiş sürecinde konunun detaylı olarak ele alınmasının ve FutureCommerce360 gibi etkinliklerin önemine işaret eden Alkaş, bu konuda sektöre ellerinden gelen tüm desteği vereceklerini belirtti.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM

TÜBİSAD Yönetim Kurulu Başkanı Kübra Erman Karaca da içinden geçilen sürecin etkisiyle bir yıl öncekinden çok daha farklı bir dünyada yaşayan, çok daha farklı insanlar haline gelindiğini söyledi. Bu değişimin ve farklılaşmanın temelinde ise Covid-19 gibi küresel bir salgının yarattığı olağanüstü etkilerin yanı sıra bu etkilere en hızlı şekilde uyum sağlanmasını kolaylaştıran dijital teknolojilerin yer aldığına işaret eden Karaca, şunları kaydetti: "Bugün dijital varlığımız, dün olduğu gibi fiziksel varlığımızın bir uzantısı değil, kendi başına bir varoluş konumunda. Bunu, salgına karşı getirilen sokağa çıkma yasağı ve daha pek çok kısıtlama karşısında gıda, dinlence, rekreasyon, üretim ve eğitim gibi insanoğlunun en temel ihtiyaçlarının beklenenden çok daha kısıtlı oranda kesintiye uğramasından anlıyoruz. Dolayısıyla artık çok farklı bir dünyadayız ve bunu kabullenmemiz gerekiyor. Değişimin getirdiği doğal korkuların etkisiyle geleneksel kalıplara sımsıkı sarılarak dijital bir dünyada var olmayı reddettiğimizde bir anlamda varoluş krizi yaşamamız dahi olası. Bunun yalnızca bireysel değil, kurumsal ve sektörel açılardan da geçerli olduğuna inanıyorum."

DİGİTAL NETWORK ALKAŞ

Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer de şunları kaydetti: “Alkaş olarak; sektörün nabzını yoklayabilmek ve tüm ihtiyaçlara cevap verebilmek adına ‘Hizmetlerin Sinerjisi’ mottosuyla çıktığımız yolda, yapıtaşımızı oluşturan sinerji yaratma gücümüzü daha da büyüterek, hizmetlerimizi dijitale taşıdık. Bağlantı ve etkinliklerinizi tek bir platform üzerinden yönetmenize imkan sağlayan, birçok sektör profesyoneline de ev sahipliği yapacak ‘Digital Network Alkaş’ı güçlü altyapısıyla, yeni nesil iş yapış şekillerinin bir temsilcisi olarak sizlerle buluşturduk. Pandemi dönemini daha da verimli hale getirmemizi sağlayan DNA (Digital Network Alkaş) ile birlikte teknolojiyle olan ilişkimizi daha da güçlendirdik.”

 

nb

Yukarı