Ana içeriğe atla

ggh

PALLADİUM ANTAKYA ŞEHRİN EN PRESTİJLİ AVM’Sİ OLDU

19.11.2021 - 11:24

2013 yılında bir kültür mozaği olan Antakya’da müşterilerine kapılarını açan Palladium Antakya Alışveriş Merkezi, bölgeye sağladığı ekonomik ve kültürel katkılarıyla bölgenin gelişimine katkı sağlıyor. Palladium Antakya Alışveriş Merkezi Müdürü Türker Nacaroğlu ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide Nacaroğlu, yatırımcılara da kiralanabilir alan ve doluluk oranlarıyla ilgili bilgi verdi.

"Yeni yaşamın mozaği” sloganıyla müşterilerinize hizmet veriyorsunuz? Okurlarımız için Palladium Antakya’dan bahsedebilir misiniz?

Palladium Antakya Alışveriş Merkezi ilk olarak 9 Ekim 2013 yılında ziyaretçilerine kapılarını açtı. Şu an 8 yaşında ve her gün tüm iş ortaklarımız ve çalışma arkadaşlarımızla büyük bir aile olarak ilk gün ki heyecan ve enerji ile değerli ziyaretçilerimizin alışveriş merkezimizde bulundukları sürede keyifli vakit geçirmeleri için elimizden gelen tüm özveriyi gösteriyoruz. Şehir ile aramızda çok kuvvetli bir bağ var. 8 yılda oluşan bu bağ günden güne güçlendi ve şehrin kalbinde bulunan alışveriş merkezimizin, ilimizin en prestijli alışveriş merkezi olmasını sağladı. Bu başarıda en büyük pay bizi tercih ettikleri için kıymetli ziyaretçilerimize aittir. Ziyaretçilerimiz ile aramızda bulunan iletişim pandemi nedeni ile bir süre sekteye uğramış olsa da normalleşmeyle beraber yeniden bir araya gelmenin mutluluğunu yaşamaktayız. Birlikte gerçekleştirdiğimiz etkinlik, gösteri, sergi, konser vb. tüm özel zamanlarda hijyen, sosyal mesafe ve güvenliğe her zaman önem vermeye devam ediyoruz. Bunun sonucunda almış olduğumuz TSE belgemiz süreçteki haklı gururumuz olmuştur.

Kiralanabilir alanlar ve doluluk oranlarınız konusunda yatırımcılara bilgi verebilir misiniz?

  Alışveriş Merkezimiz 55,000 m2’lik kiralanabilir alana sahip olup %96’lık doluluk oranına sahip. JLL merkez ofisimizdeki profesyonel kiralama ekibimizle yürütülen bu süreç her geçen gün birbirinden kaliteli yeni isimlerin yeni markaların bünyemize katılmasına olanak sağlıyor. Marka çeşitliliğinin artması, müşterilerimize cazip seçenekler sunmasının yanı sıra kaliteyi de arttırıyor. Giriş sayılarımızın pandemi sonrası yeniden yüksek rakamlara çıkması konum olarak çok merkezi bir yerde oluşumuz, sepet ortalamamızın üst seviyelerde oluşu ve kiralanabilir her alanda yüksek ciro hedefiyle hareket etmemiz müşterilerimize olduğu kadar yatırımcılarımız içinde alışveriş merkezimizi cazip bir yer kılmakta.

Antakya’ya kazandırdığınız yeni markalar ve sosyalleşme alanlarıyla birlikte bölgeye ne gibi katkılarda bulundunuz?

  Bölge halkının ihtiyacı olan bir projeydi Palladium. Bu proje doğru zaman, doğru lokasyon, sağlam bir ekip ve inovatif her düşünceyi araştıran benimseyen ve hayata geçirmeye çalışan bir zihniyetle birleştiğinde ortaya pozitif olarak çok güzel işler çıktı. Her başarılı iş bölünerek çoğaldı. Birçok markaya ev sahipliği yapan alışveriş merkezimiz müşterilerimiz için ilk günden bu yana her zaman ilgi odağı oldu. Yelpazenin bu kadar geniş olması, bölgedeki en geniş istihdam sağlayan çalışan sayısına ulaşmamızı sağladı. Şehrin merkezinde olması ve ulaşımın çok kolay oluşu da ziyaretçilerimizin sosyalleşme noktasında bizi tercih etmelerinde bize büyük avantaj sağladı.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Antakya mozaik yapıda farklı kültürlere ev sahipliği yapan zengin bir coğrafya. Bu bölgede mesleğimi icra ediyor olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Fırsatı olan herkesin gelip görmesini tavsiye ederim. Son olarak sürekli gelişen kendini yenileyen bu sektörde bölge halkına en iyi hizmeti vermeye, sosyal yaşamın en önemli merkezi olmaya devam edeceğimizi söylemek isterim.

 

nb

Yukarı