Ana içeriğe atla

gf

Novaland Outlet AVM’yi Konya’nın cazibe merkezi konumuna getirmek adına hayata geçireceğiniz kampanya ve projelerden bahseder misiniz? Novaland Outlet olarak özel gün ve haftaları çok önemsiyoruz. Özel günlere yönelik yaptığımız etkinliklerde sosyal

06.04.2022 - 13:32

Hayata geçirdiği projeleriyle ziyaretçilerine ilkleri yaşatmayı hedefleyen ve müşteri sadakatini üst seviyeye taşıyarak 212 Outlet AVM’yi cazibe merkezi haline getirmek için çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden 212 Outlet Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

212 Outlet AVM olarak, müşteri memnuniyeti sizin için ne ifade ediyor? Müşterilerinizin memnuniyetini sağlamak adına hangi çalışmaları yürütüyorsunuz?

Müşteri memnuniyetini 212 Outlet olarak ikiye ayırıyoruz; birincisi iç müşterimiz olan 212 Outlet’te mağazası olan markalarımızın memnuniyeti, ikincisi 212 Outlet’in ziyaretçileri olan dış müşterilerimizin memnuniyeti. İç müşterilerimizin cirolarına katkı sağlamak için yoğun bir çalışma ve kaynak aktararak, her ay ortalama 20.000 turist ziyaretçimizin 212 Outlet’e gelmesini sağlıyoruz. İstanbul’un ve Türkiye’nin en çok tanınan outlet alışveriş merkezlerinden biri olarak 212 Outlet için dış müşteri memnuniyetinin temeli, ziyaretçilerinin istedikleri ürün ve hizmetlere en uygun fi yatlarla ulaşmasını sağlamaktır. 212 Outlet bünyesinde bulunan markalar ile gerçekleştirdiğimiz ortak çalışmalarla, markalarımızın 212 Outlet’e özel kampanyalar gerçekleştirmesini sağlıyoruz. Otoparkımız sürekli ücretsizdir, araçsız gelmek isteyen ziyaretçilerimiz için ise geniş bir alana yayılan ücretsiz müşteri servislerimiz ile hizmet sağlıyoruz. Sürekli gerçekleştirdiğimiz etkinlikler ve çekilişlerle ziyaretçilerimize uygun fi yatlı alışverişin yanında eğlence ve hediyeler sunuyoruz. Pandemi başından bu zamana kadar mescitlerimizde tek kullanımlık terlik ve seccade sunarak, ibadet etmek isteyen ziyaretçilerimizin hijyenine önem verdik.

Uyguladığınız politikalar sonucunda müşterilerinizin memnuniyet seviyesini ölçme sisteminiz nedir?

Ziyaretçilerimizin geri bildirimlerine önem veriyoruz, onlardan aldığımız geri bildirimlerin kendimizi geliştirmek için fırsat olduğuna inanıyoruz. Dolayısıyla yazılı form, mail, telefon, sosyal medya kanallarımızı ziyaretçilerimizin geri bildirimi için açık tutuyor ve gelen bildirimlerin her birini değerlendiriyoruz. 212 Outlet için bu konuda en önemli unsur ‘hız’! Ziyaretçilerimizin memnun olmadığı veya ‘olsa daha iyi olur’ dedikleri uygulamalara hızlıca müdahale etmeyi amaçlıyoruz.

212 Outlet AVM’yi bir cazibe merkezi haline getirmek için bu yıl içinde yapacağınız yeni yatırımlarınız ve projelerinizden bahseder misiniz?

Her zaman olduğu gibi ünlü markaları bünyemize katarak, ziyaretçilerimize outlet fi yatları ile sunmaya devam edeceğiz. Bunun yanında yerel girişimci markalarımıza da destek olarak ülkemize yeni perakende markaları kazandırmayı amaçlamaktayız. Saatlik kiralanabilir elektrikli otomobil ve scooter markaları ile iş birliği yaparak hem çevreci ulaşıma hem de ziyaretçilerimize katkıda bulunmayı amaçlıyoruz. Genel olarak perakende sektörüne yenilik kazandırabilecek tüm uygulamalara fırsat vererek, ziyaretçilerimiz için ilkleri yaşatmayı hedefl iyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Yıl sonu itibariyle açılması planlanan Ataköy- İkitelli metro hattının bir istasyonunun 212 Outlet’in önünde olmasından dolayı daha geniş kitlelere ulaşacağız. Bu sayede 212 Outlet daha fazla ziyaretçi kazanacak, dolayısıyla biz de çalışmalarımızla yeni ziyaretçilerimize de hitap edeceğiz.

jyh

Yukarı